چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

در شهر کلن

۲,۱۵۰ بازديد
در شهر کلن ، آلمان ، در ماه ژوئن ، کارشناسان بیوشیمیایی با پوشش محافظ ۸۴ میلی‌گرم از یک مرد تونسی که با دولت اسلامی در Telegram ارتباط داشته‌است ، کشف کرد . بر طبق گزارش مرکز مبارزه با تروریسم وست پوینت ، او اولین جهادی در غرب است که عامل بسیار سمی بیولوژیکی را تولید می‌کند ، اما ممکن است آخرین نفر نباشد .
کارشناسان بیوشیمیایی در ماه ژوئن به آپارتمانی در کلن آلمان حمله کرد و ۸۴ میلی‌گرم ریسین را از یک مرد تونسی که با دولت اسلامی ارتباط برقرار کرده بود ، توقیف کرد .
اعتبار
thilo Schmuelgen / رویترز
تصویر
کارشناسان بیوشیمیایی در ماه ژوئن به آپارتمانی در کلن آلمان حمله کرد و ۸۴ میلی‌گرم ریسین را از یک مرد تونسی که با the Islamic / رویترز ارتباط برقرار کرده بود ، توقیف کرد .
مقداری از ریسین ، اندازه یک دانه نمک می‌تواند یک بزرگ‌سال را بکشد .
دولت اسلامی پیروان خود را به استفاده از سلاح‌های پیچیده‌تر همانند یک چاقو ، یک خودرو ، حتی یک سنگ که باعث خنثی کردن حملات تروریستی به یک تمرین بیرحمانه در نظارت می‌شود ، تشویق می‌کند .
Alagie Touray ، یک Gambian ۲۱ ساله ، سال گذشته در ساحل ایتالیا شسته شد و در یک مرکز پناهندگان در Pozzuoli یک اتاق به او پیشنهاد شد . او با کمک‌هزینه ۷۷ یورو ، حدود ۹۰ دلار از سوی دولت ایتالیا ، یک تلفن سامسونگ نو خرید و برنامه Telegram را نصب کرد . او در یک میز در رستوران مرکز پناهندگان ، یک تعهد ویدیویی از وفاداری به رهبر دولت اسلامی ، ابوبکر البغدادی را ثبت و آپلود کرد .
براساس متن جلسه مقدماتی رسیدگی به دادگاه منطقه ناپل ، او این ویدیو را به یک مربی دولت اسلامی در لیبی فرستاد و او به او دستور داد تا اتومبیلی بگیرد و از آن برای راندن آن به مردم استفاده کند . "
کلادیو Galzerano ، رئیس مبارزه با تروریسم در اداره مرکزی پلیس پیش‌گیری از ایتالیا ، گفت که این توطئه زمانی آغاز شد که مقامات ایتالیایی اطلاعاتی دریافت کردند مبنی بر این که نویسنده این ویدیو می‌تواند در ناپل باشد .
آن‌ها در مرکز پناهندگان زندگی می‌کنند و با پس‌زمینه در ویدئو ، اثاثیه را در کافه‌تریا تطبیق داده‌اند . سپس آن‌ها آقای Touray را پیدا کردند و چند روز از او خواستند تا مشخص کند که آیا او تنها بوده یا بخشی از یک شبکه گسترده‌تر است .
ده روز پس از ضبط این ویدیو ، آقای Touray در حین ترک مسجدی در شهر مجاور of دستگیر شد .
تبلیغ
در طول بازجویی ، او اصرار داشت که این تعهد " شوخی " بوده و حتی نمی‌داند چطور رانندگی کند .
با این حال ، بازرسان به پیام WhatsApp اشاره می‌کنند که او دو روز پس از اینکه او سوگند یاد کرد یک دوست را در گامبیا فرستاد .
او گفت : " فراموش نکنید برای من دعا کنید . من در یک ماموریت هستم ."
دستگیری‌های بیشتر منجر به pushback از گروه‌های آزادی مدنی و اتهام گرفتن اغفال شده‌است . خانواده آقای Bahnasawy اصرار دارند که the او را در اجرای اعمالی که با اختلال دو قطبی تشخیص داده نشده و داروهای ضدروان پریشی را در زمان دستگیری تجویز کرده‌است ، دستکاری کرده‌است .
هر چه flaws باشد ، موفقیت‌ها در اروپا و آمریکای شمالی در جای دیگری تکرار نشده اند .
به گفته آقای Roggio ، در افغانستان ، حملات دولت اسلامی در حال افزایش است ، در حالی که در جنوب شرقی آسیا و غرب آفریقا ، مقامات در تلاش برای مهار این گروه هستند . در سوریه و عراق ، علی‌رغم از دست دادن قلمرو ، دولت اسلامی هنوز ده‌ها هزار عضو دارد ، طبق برآورده‌ای سازمان ملل متحد و بازرس کل پنتاگون و حملات در سه استان عراق افزایش‌یافته است .
و اگر چه حملات موفقیت‌آمیز در اروپا کاهش‌یافته است ، توطئه‌های نافرجام اخیر نشان می‌دهند که این گروه به طور خطرناکی نزدیک است تا یک کشتار جمعی پیچیده را اجرا کند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.