جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

دموکرات ها در واشنگتون

۲,۱۴۶ بازديد
دموکرات‌ها در واشنگتن از رئیس‌جمهور به خاطر ارائه به تمدید حمایت‌های مالی و غیر قانونی انتقاد کرده‌اند , زمانی که او به این حمایت‌ها و حمایت‌ها را داده بود . برخی خواستار این پیشنهاد شده‌اند چون شامل هیچ راه حله‌ای بلند مدت نیستند , مانند یک مسیر برای وضعیت قانونی دائمی یا شهروندی برای کسانی که به عنوان رویا می‌شناسند .
اما بسیاری از مردم در سن آنتونیو هرگز معتقد بودند که این راه‌حل‌ها حتی با ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور امکان پذیر است .
در واقع , برخی در شهر فکر می‌کنند که رئیس‌جمهور چقدر از مرز مطلع است .
ترامپ در مصاحبه با گزارشگران در روز شنبه به این شهر به عنوان مکانی اشاره کرد که از ساخت یک سد مرزی سود برده‌است . او گفت : " شما به سن آنتونیو نگاه می‌کنید , به مکان‌های مختلف زیادی نگاه می‌کنید , آن‌ها از یکی از خطرناک‌ترین شهره‌ای این کشور به یکی از امن‌ترین شهرهای کشور می‌روند . "
اما سن آنتونیو مایل‌ها از مرز فاصله دارد و دیوار ندارد .
" آلیشیا کیز " , طراح مد که در این سالن کار می‌کرد , چشمانش را چرخاند و گفت تنها چیزی که می‌تواند با اظهارات ترامپ موافقت کند این بود که سیستم مهاجرت " شکسته " شده‌است . "
امضا برای سیاست با مونا لیزا
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
ثبت‌نام
تبلیغات
یک ساکن قانونی که از مکزیک مهاجرت کرده‌است , گفت : " ما به اصلاحات مهاجرت نیاز داریم - این کشور به نفع کشور و همه کسانی است که اینجا زندگی می‌کنند . " مردم فقط می‌خواهند راه درست را انتخاب کنند و از این کشور حمایت کنند . "
رئیس‌جمهور اوباما در ماه ژوئن به عنوان یک مهلت موقت برای مهاجران غیر قانونی جوان معرفی کرد , زمانی که کنگره در بن‌بست سیاست مهاجرت بود . برای واجد شرایط بودن برای حفاظت از محیط‌زیست , مهاجران باید بیشتر در ایالات‌متحده زندگی کرده و الزامات دیگری مانند عبور از یک چک لیست و تکمیل دبیرستان را برآورده کنند .
در مسیر مبارزات انتخاباتی, آقای ترامپ قول داد هر برنامه‌ای را که باراک اوباما با اعمال اجرایی ایجاد کرده بود حذف کند , از جمله اقداماتی که باعث نگرانی عمیق در میان رویا بافی شد .
اما در دسامبر ۲۰۱۰ , اندکی پس از پیروزی در انتخابات , ترامپ موضع خود را نرم‌تر کرد .
او به مجله تایمز گفت : " ما می‌خواهیم کاری را انجام دهیم که مردم را خوشحال و مغرور کند . " آن‌ها در جوانی به اینجا آورده شده‌اند , آن‌ها اینجا کار کرده‌اند , آن‌ها اینجا به مدرسه رفته‌اند . بعضی از آن‌ها دانش‌آموز خوبی بودند . برخی مشاغل فوق‌العاده‌ای دارند . و آن‌ها هیچ‌گاه زمین ندارند چون نمی‌دانند چه اتفاقی خواهد افتاد . "
با این حال , آقای ترامپ یک‌بار یکی از سرسخت‌ترین مخالفان برنامه تبلیغاتی , سناتور جف جلسات آلاباما را به عنوان دادستان‌کل منصوب کرد . این جلسه در ماه سپتامبر لغو شد , اما این اقدام در دادگاه به چالش کشیده شد و هنوز اثر کامل بر عهده نگرفته است .
بدون مجوز کار , مهاجران جوان با آبشاری مواجه خواهند شد و احتمالا ً عواقب وخیمی دارند : آن‌ها شغل خود را از دست خواهند داد , مجوزهای راننده و شانس حضور در کالج در نرخ‌های شهریه دولتی .
جمعه آخرین روزی بود که دادگاه عالی می‌توانست هر گونه بحثی را در مورد دعوی قضایی در جلسه فعلی خود بپذیرد و دادگاه اجازه دهد که روز بدون پرداختن به تلاش دولت ترامپ برای کشتن برنامه , تصویب شود . این تضمین می‌کند که حداقل تا نشست بعدی دادگاه که در ماه اکتبر آغاز می‌شود , باقی بماند .
تبلیغات
خانم هرناندز که این روزها برای یک زنجیره غذایی تصادفی معروف به آشپزخانه " زوئی " معروف است , گفت : " وقتی دولت تلاش خود را برای پایان دادن به این برنامه انجام داد, " من نگران کاری که انجام می‌دهم نگرانم . " اما با این مساله که در دادگاه‌ها به تساوی رسیده‌است , او گفت که او فقط باید زندگی خود را ادامه دهد . او گفت : " حالا حتی فکرش را هم نمی‌کنم . "
دوره لیسانس او در یک سال به پایان می‌رسد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.