چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دیل برکسید

۲,۰۹۰ بازديد
Brexit Deal در ماه مه شکست خورد . حالا چه اتفاقی افتاده ؟
توسط allison mccann و استفان قلعه UPDATED جبهه النصره . ۱۷ مارس ۲۰۱۹
اعتراض به مجلس
معامله BREXIT ممکن است
تنها ۶۵۰ عضو
این باید خوب پیش برود .
پارلمان تنها ۱۰ هفته پیش از اینکه بریتانیا برنامه‌ریزی شود تا اتحادیه اروپا را ترک کند ، رای داد که نخست‌وزیر "ترزا " را رد کند . این چیزی است که بعد از آن ممکن است اتفاق بیفتد .
انحلال مجلس
پارلمان می‌تواند ماهیچه‌های خود را خم کرده و در فرآیند Brexit به شیوه‌های گوناگون دخالت کند .
رای عدم اعتماد به شکست خورد : در یک رای ۳۲۵ تا ۳۰۶ ، پارلمان حرکتی را که حزب مخالف حزب مخالف برای سرنگونی دولت May's آورده‌است را رد کرد .
حزب کارگر خواستار برگزاری رفراندوم دوم شد : حمایت از این روش در حال افزایش است ، اما هنوز اکثریت در پارلمان وجود ندارد . جرمی Corbyn ، رهبر این حزب ، در برابر این ایده مقاومت کرده‌است . اما اگر همه چیز با شکست روبرو شود ، او ممکن است تسلیم فشار شود و خواهان رای مردم شود ."
ماه مه با حزب کارگر در یک قرارداد Brexit جدید هم‌کاری می‌کند : خانم می می‌تواند برنامه حزب کارگر برای یک اتحادیه گمرکی دائمی با اتحادیه اروپا را بپذیرد . اما این خشم اعضای حزب محافظه‌کار خود را عصبانی خواهد کرد و ممکن است برای تضمین حمایت حزب کارگر کافی نباشد .
قانون گذاران بر این باورند که گروهی از قانونگذاران در تلاشند تا حق تعیین دستور کار را به دست آورند و به دولت دستور دهند که در صورت یک بن‌بست کامل چه کار کند . اما این که چگونه این کار ممکن است مبهم باقی بماند و اگر چه اکثریت شفاف خواهان توقف یک معامله بدون قرارداد هستند، قانونگذاران نمی‌توانند بر روی یک برنامه جایگزین توافق کنند .
ممکن است اتحادیه اروپا
خانم می بار دیگر می‌توانست به اتحادیه اروپا برگردد و سعی کند سهم خود را شیرین کند . اگر این کار موثر واقع نشود ، و اتحادیه اروپا هیچ دلیلی ندارد که فکر کند می‌تواند درخواست تمدید کند .
ماه می از اتحادیه اروپا برای اعطای امتیازات جدید سوال می‌کند : خانم می احتمالا ً به دنبال امتیازات بیشتری از اتحادیه اروپا خواهد بود ، سپس به پارلمان باز می‌گردد و تلاش می‌کند تا معامله او را انجام دهد . اما این اتاق برای مانور محدود به بروکسل است و اروپایی‌ها خواهان نشانه‌هایی هستند که اگر بیشتر به خانم می اجازه دهند، برای شکستن بن‌بست پارلمانی کافی خواهد بود .
ماه می از اتحادیه اروپا خواسته‌است تا Brexit را به تعویق بیاندازد : طبق ماده ۵۰ پیمان اتحادیه اروپا ، تعلیق دوره مذاکرات دو ساله نیازمند تایید تمام ۲۷ کشور عضو است . آن‌ها احتمالا ً در صورتی قبول خواهند کرد که بریتانیا یک انتخابات یا رفراندوم دیگر برگزار کند یا یک برنامه کاملا ً جدید داشته باشد . اما اگر دولت فقط بخواهد زمان بیشتری برای بحث یا چانه زدن امتیازات بیشتر از بلوک بخواهد .
MAY ماری HAIL
ممکن است خانم ماه مه یک حرکت بی‌باکانه را در نظر بگیرد تا در قدرت بماند .
می ‌توان انتخابات عمومی را فرا خواند : خانم ممکن است تلاش کند که اکثریت او را در پارلمان افزایش دهد تا به او رسیدگی شود . اما او این کار را در سال گذشته انجام داد و بدتر شد . در حال حاضر تلاش برای تضعیف بیشتر یا حتی باز کردن راه برای یک دولت کارگر تحت ریاست آقای Corbyn است .
ماه می به دنبال یک رفراندوم دوم است : در این سناریو ، ممکن است از رای دهندگان خواسته شود بین برنامه خانم ماه مه انتخاب شود و در اتحادیه اروپا باقی بماند . تا کنون او این مساله را منتفی دانسته ، اما اگر او برنامه‌ای برای B نداشته باشد، ممکن است این احتمال وجود داشته باشد . این امر مستلزم رضایت پارلمنت خواهد بود .
خروج از قرارداد وجود ندارد .
پارلمان این امر را غیر ممکن ساخته‌است که اکثریت را برای هر نتیجه‌ای گردآوری کند . اگر این بحران ادامه داشته باشد، بحران می‌تواند رشد کند.
بریتانیا بدون هیچ معامله برگ را ترک می‌کند . از لحاظ فنی ، این گزینه پیش‌فرض است ، اما بیشتر شبیه یک گزینه هسته‌ای است ، با توجه به هرج و مرجی که تحلیل گران می‌گویند ممکن است رخ دهد . اکثریت زیادی در پارلمان در برابر سناریوی عدم توافق وجود دارد ، اگرچه قانونگذاران هنوز درباره مکانیسم پارلمانی که می‌توانند برای متوقف‌کردن آن استفاده کنند بحث می‌کنند . بنابراین بعید به نظر می‌رسد ، اما غیر ممکن نیست .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.