جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

ریما یک زندانی

۱,۹۰۲ بازديد
ریما ، یک زندانی سیاسی سابق اهل Madaya ، در ادلب با هیچ پیوند خانوادگی یا بستگان مرد برای حفاظت از او وارد ادلب شد . تعداد کمی از ملاکان به یک زن مجرد اجاره می‌دادند و یکی از آن‌ها هنگامی که از پیشرفت او امتناع می‌کرد ، بیرونش می‌انداختند .
حتی رانندگان تاکسی می‌پرسند : " چرا شما مجرد هستید ؟ چرا برادر نداری ؟ او گفت : "
اخیرا ً مقامات محلی در شهر ادلب اعلام کردند که زنان مجرد باید در کمپ‌های ویژه‌ای زندگی کنند .
برای ریما ، مشکل حل شد وقتی که نامزد شد . صید : نامزدش می‌خواهد او صورتش را بپوشاند .
او گفت : " من این کار را خواهم کرد ، نه به این خاطر که متقاعد شده‌ام ، بلکه به این خاطر که دوستش دارم ."
نصب کردن همچنان یک چالش است ، اما گزینه‌های کمی وجود دارد .
او گفت : " ادلب بهترین انتخاب نبود .
رستوران محبوب در سوریه ، دولت عراق و شام را به آمریکایی‌ها رهبری می‌کند .
چهار آمریکایی در شهر سوری کشته شدند که به نظر می‌رسید ایمن باشد - تا زمانی که این کار انجام نشود .
در Manbij ، سوریه ، مقامات آمریکایی وارد بازار می‌شوند و در رستوران‌ها غذا می‌خورند . پس از آن در روز ۱۶ ژانویه ، یک بمب‌گذار انتحاری چهار آمریکایی و حداقل ۱۲ تن دیگر را کشت و زمانی که بسیاری از آن‌ها به عنوان یک پناه‌گاه امن در دسترس همگان قرار گرفتند ، but.Cred itCreditDelil / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
توسط بن هوبارد و اریک اشمیت
۱۷ ژانویه ۲۰۱۹
بیروت - برای سربازان آمریکایی که در مناطق گرد و غبار سوریه شمالی مستقر شده‌اند، کاخ شاهزادگان در Manbij مکان دلپذیری برای توقف کباب ران ، سیب‌زمینی سرخ‌کرده و یا ساندویچ معروف محلی اش ارائه کرد .
به گفته ساکنان ، آمریکایی‌ها این غذا را آنقدر دوست داشتند که اغلب اوقات در هفته ، اغلب اوقات بسیار زیاد بود . از مقامات بازدید کننده در برابر غرفه‌های قرمز و لوله‌های آب استقبال شد ؛ دو سناتور آمریکایی در ماه جولای در آنجا شام خوردند .
جاسم al ۳۷ ساله که سبزی می‌فروشد گفت : " آن‌ها در اینجا برای مرغ و shawarma توقف می‌کنند ، هر وقت در شهر گشت می‌زنند ، مردم اینجا عادت دارند ، پس چیز جدیدی نیست که آن‌ها را ببیند ."
جهادی‌های دولت اسلامی نیز در حال اعزام یک بمب‌گذار انتحاری هستند که روز چهارشنبه خود را در رستوران منفجر کرد و حداقل ۱۵ نفر از جمله چهار آمریکایی را کشتند : دو عضو خدمات ، یک غیرنظامی وزارت دفاع و یک پیمان‌کار نظامی .
این حمله در شهر سوریه به عنوان یک جزیره تحت حمایت آمریکا ، باعث ایجاد پرسش‌هایی شد مبنی بر اینکه آیا ارتش آمریکا احساس امنیت نادرستی در منطقه درگیری ایجاد کرده‌است ، جایی که اجتناب از کاره‌ای روتین قابل‌پیش‌بینی مانند یک نقطه ناهار منظم می‌تواند موضوع زندگی و مرگ باشد .
چندین تن از پرسنل عملیاتی و سابق عملیات ویژه و نیز دیگر مقامات آمریکایی که در منطقه کار کرده‌اند ، روز پنج شنبه گفتند که دولت اسلامی که در شام و شام نیز شناخته می‌شود ، از یک آسیب‌پذیری سو استفاده کرده‌است .
یک افسر عملیات ویژه که نخواست نامش فاش شود چون اجازه صحبت با رسانه‌های خبری را نداشت گفت : " دولت اسلامی شام و شام هدف این فرصت را دیده‌است ، اما آن‌ها باید حفاظت از نیروی بهتری داشته باشند ."
یک افسر ارشد سابق که نخواست نامش فاش شود گفت که دولت اسلامی " به آمریکایی‌ها در هر جایی حمله خواهد کرد و هر زمان که فرصتی پیدا کند " به آمریکایی‌ها حمله خواهد کرد .
مقامات تایید کرده‌اند که کشتگان و زخمی‌ها که حداقل یک Beret سبز را شامل می‌شدند ، ازخودراضی شده بودند و باید مسیرهای گشت خود را تغییر داده یا امنیت عملیاتی آن‌ها را افزایش دهند .
Editors
برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .
گلی‌تر چه بود ؟
" الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.
یکی از مقامات آمریکایی که در منطقه کار می‌کند ، گفت : " فریب ایمنی همیشه یک مشکل در شمال شرقی سوریه بوده‌است . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.