شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

ساختمان های نزدیک خط مقدم

۱,۹۸۴ بازديد
از آنجا که ساختمان‌ها در نزدیکی خطوط مقدم بودند ، نیروهای امنیتی عراق تقریبا ً همیشه تیم ما را همراهی می‌کردند . آن‌ها راه را پیش گرفتند و اجازه دادند که مدارک را بردارند . به مرور زمان ، نیروهای اسکورت ما به منابع ما تبدیل شدند و آن‌ها نیز به نوبه خود آنچه را که آن‌ها یافته بودند ، به اشتراک گذاشتند و مخفیگاه خود را صدها رکورد افزایش دادند .
یک ایست بازرسی در موصل پس از این که شام و شام در عراق شکست خورد . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
مارا Revkin ، یک محقق ییل که برای مطالعه مدیریت این گروه به موصل سفر کرده‌است ، و گروهی از تحلیلگران در مرکز مبارزه با تروریسم نقطه غرب که سوابق کشف‌شده در مخفی بن‌لادن در پاکستان را تحلیل کردند ، از شش تحلیلگر خواستند تا بخش‌هایی از این گنجینه را بررسی کنند .
آن‌ها این گزارش‌ها را براساس نشانه‌ها ، لوگو و تمبرهای پست و همچنین نام ادارات دولتی می‌دانستند . واژگان و طراحی با آن‌هایی که در اسناد منتشر شده توسط این گروه در بخش‌های دیگر از خلافت ، از جمله مناطق دور از لیبی ، سازگار بودند .
پس از اینکه اجاره پس از اجاره به نیویورک برگردانده شد ، همین امضا در انتهای قراردادهای متعدد به امضا رسید : " سرپرست فنی رئیس ، محمود اسماعیل سلیم ، سرپرست سرزمین ."
در اولین سفر خود به عراق ، اجاره یک افسر پلیس محلی را نشان دادم . او امضای زاویه‌ای آن را تشخیص داد و پیشنهاد کرد که من را تا خانه کارمند دولت اسلامی شام و شام همراهی کند .
افسر شانه‌هایش را بالا انداخت و پرسید که چرا مردی که در سرقت سازمان‌یافته این گروه شرکت داشته‌است دستگیر نشده است . او گفت که افراد او در حال تحقیق درباره افرادی هستند که به نمایندگی از این گروه تروریستی جنگیدند و کشته شدند . آن‌ها زمانی برای رفتن به صدها کارمند دولتی که در اداره دولت اسلامی کار کرده بودند ، نداشتند .
آن‌ها می‌گویند که ۲۰۰۰۰ نفر یک تخمین محافظه کارانه از کل خواهند بود . این تعداد شامل کودکانی است که تنها یک والد را از دست داده‌اند ، که عراقی‌ها نیز به عنوان یتیم طبقه‌بندی شده‌اند ، زیرا والدین مجرد در این فرهنگ نمی‌توانند به طور همزمان به عنوان نان‌آور خانه خدمت کنند .
اکثر این کودکان از آن زمان با خانواده‌های پرجمعیت خود قرار داده شده‌اند .
ده‌ها خانواده از چنین خانواده‌هایی که در موصل مصاحبه کرده‌اند می‌گویند که به دلیل این وظیفه ، فاقد خدمات مددکاران اجتماعی ، پول برای مراقبت‌های پزشکی و حمایت از صدمات عاطفی خود به عنوان بازماندگان جنگ هستند . آن‌ها اغلب بی‌هوده به دنبال کمک به سازمان‌های بزرگ دولتی و سازمان‌های خیریه محلی هستند .
بدون هیچ خانواده‌ای در یتیم‌خانه موصل زندانی شدند ، یک پناه‌گاه دولتی که دولت اسلامی زمانی که در موصل حکومت می‌کرد به عنوان یک پادگان خشن برای سربازان نوجوان به کار گرفته شد .
این بهار ، مدیر پرورشگاه ، Ghazwan محمد ، و کارکنان هفت کارگر اجتماعی ، پرستاران و آشپزها خانه را بازگشایی کردند تا به ۵۰ کودک در یک محل زندگی کنند . آن‌ها ماه‌ها را بدون تغییر ساختمان‌ها ، نقاشی رنگ‌های روشن ، و کسب و کاره‌ای خیریه برای کمک به اسباب‌بازی‌ها و پتو و حمل و نقل در تجهیزات زمین‌بازی جدید گذرانده بودند . آن‌ها شروع به دریافت بودجه دولتی در ماه ژوئن کردند .
کودکان یتیم در آنجا فرزندان قربانیان دولت اسلامی همانند محمد و فرزندان اعضای دولت اسلامی نیز هستند که مخفف نام عربی آن ، است . آن‌ها همچنین ۱۷ نوزاد که توسط مادرشان رها شده‌اند را نیز شامل می‌شوند که اعضای پرسنل به خاطر ننگ بزرگ کردن کودک یک ستیزه‌جو ، در نظر می‌گیرند .
ایمان سلیم ، یک مددکار اجتماعی در یتیم‌خانه ، گفت : " هیچ کودکی مسئول اقدامات والدین خود نیست . هر یک به عشق ما نیاز دارد ."

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.