پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

طرح ترامپ

۲,۰۹۳ بازديد
طرح ترامپ با بدبینی در میان مهاجران در تگزاس دیدار می‌کند .
مارکوس والدز ۳ ساله ، روز شنبه موهای خود را در سالن " تالار زیبایی سالن " ، که مورد علاقه مهاجران در سن آنتونیو است ، به دست آورد . مادر او تحت برنامه DACA برای مهاجرانی که به طور غیر قانونی به عنوان کودک وارد این کشور شده‌اند تحت پوشش قرار گرفته‌است .
اعتبار
Ilana Panich - Linsman برای نیویورک‌تایمز
تصویر
مارکوس والدز ۳ ساله ، روز شنبه موهای خود را در سالن " تالار زیبایی سالن " ، که مورد علاقه مهاجران در سن آنتونیو است ، به دست آورد . مادر او تحت برنامه DACA برای مهاجرانی که به طور غیرقانونی وارد این کشور شده‌اند تحت پوشش بوده‌است .
نوشته میریام جردن
۲۰ ژانویه ۲۰۱۹
SAN ANTONIO - دونالد ج . ترامپ به برندا هرناندز اضافه کرد که در سال ۲۰۱۶ وقتی نشان داد که او یک قلب برای مهاجران جوان بدون مجوز مانند او دارد که توسط پدر و مادرشان به کشور آورده شده‌اند . اما وقتی آقای ترامپ به ریاست‌جمهوری رسید و دستور پایان دادن به برنامه فدرال معروف به DACA را صادر کرد که او را از تبعید معاف می‌کند ، امیدهایش برآورده شد .
بعد از اعلام آخرین اعلامیه رئیس‌جمهور در روز شنبه ، او پیشنهاد کرد که به بن‌بست رسیدن دولت جزئی از سوی دیگر مسائل خاتمه دهد ، به طور موقت آن سپر را گسترش دهد - خانم هرناندز صرفا ً شانه‌هایش را بالا انداخت .
او در حالی که پسر ۳ ساله‌اش را بر روی یک صندلی گردان در سالن زیبایی H د زیبایی در سن آنتونیو بالا می‌برد گفت : " من به ترامپ اعتماد ندارم - من باور نمی‌کنم . " فروشگاه‌های یقه آبی با ردیف‌هایی از صندلی‌های چوبی در منطقه انتظار ، در میان مهاجران شهر مورد علاقه است . اما در ساعات بعد از سخنرانی کاخ سفید آقای ترامپ ، آخرین پیشنهاد او برای یک معامله مهاجرت کمی جلب شد.
آقای ترامپ گفت که در عوض ۵.۷ میلیارد دلار برای ایجاد یک سد در امتداد مرز با مکزیک ، او موافقت خواهد کرد تا از حدود ۸۰۰۰۰۰ مهاجر که از اقدام Deferred برای برنامه انتظار مسافران سود می‌برند ، حمایت کند . این برنامه شامل افرادی می‌شود که به طور غیر قانونی به عنوان کودکان به این کشور آورده شده‌اند. رئیس‌جمهور امیدوار است که پس از فرار از زلزله و سایر فجایع در کشورهای خود ، به ۳۰۰، ۰۰۰ مهاجر که در ایالات‌متحده زندگی می‌کنند ، آرامش مشابهی داشته باشد .
advertisement
آقای ترامپ گفت : " من امروز اینجا هستم تا the را بشکنم و کنگره را با مسیری به جلو برای پایان دادن به تعطیلی دولت و حل بحران در امتداد مرز جنوبی فراهم کنم " .
اما بسیاری از مشتریانی که در سالن H & د ، در یک مرکز خرید در قسمت شمالی شهر منتظر نوبت خود بودند ، با شک و تردید به اعلامیه آقای ترامپ با شک و تردید پاسخ دادند . اکثر reservations در مورد یک دیوار مرزی ابراز نگرانی کرده‌اند و آن را هدر دادن پول می‌دانند .
Eliseo Castillo ۶۰ ساله ، یک مهاجر غیرقانونی اهل مکزیک ، گفت که تمدید حمایت‌های DACA از تبعید و ارائه مجوزهای کار می‌تواند به نفع پسر ۲۶ ساله او باشد . او گفت که پسرش سال‌ها به این برنامه تکیه کرده بود تا گواهی‌نامه رانندگی بگیرد و کار کند و بدون ترس از این که حتی یک گام اشتباه کوچک ، مانند رانندگی با یک taillight شکسته ، بتواند او را در جریان اخراج کند ، زندگی کند .
اما آقای Castillo ، یک پیمان‌کار ساخت که به جریان ثابتی از کارگران آمریکای‌لاتین تکیه دارد ، گفت که اگر یک دیوار مرزی تقویت‌شده ، جریان کارگران را متوقف کند چه اتفاقی خواهد افتاد . او گفت که او در حال حاضر دچار مشکل استخدام به اندازه کافی کارگر شده‌است .
آقای Castillo که ۱۸ نفر را استخدام می‌کند تا در بخش‌های وسیع و گسترده سن آنتونیو ، پایه‌های خانه‌های خود را کنار بگذارند ، گفت : " حقیقت این است که یک آمریکایی وجود ندارد که بخواهد سیمان را ترکیب کند، نجاری و کاره‌ای سنگین کند . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.