سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

طرح حمایتی

۲,۱۶۱ بازديد
در اوایل انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کمی از خود نشان داده‌است , اما او همچنان به عنوان یک نامزد قوی دیده می‌شود . این کشور که به شدت رقابتی و سرشار از سرمایه است , در سال‌های اخیر بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در بانک داشته‌است - او در سال‌های اخیر به شدت سرمایه‌گذاری کرده‌است تا یک شبکه اهدا کننده کوچک به صورت آنلاین ایجاد کند.
قابل‌ذکر است که این دو حزب در اعلامیه خود دو حزبی تشکیل داده‌اند . او گفت : " من مردم را برای شروع کارها به هم خواهم آورد . " اگر می‌خواهید مراقبت‌های بهداشتی انجام دهید , باید دموکرات‌ها و جمهوریخواهان را به جدول ارزش‌های مشترک این کشور ببرید . "
او گفت اما بدون در نظر گرفتن " سیستم‌های قدرت " از جمله " نژادپرستی نهادی " و فساد در واشنگتن , هیچ کاری انجام نخواهد شد .
هنگامی که این مصاحبه آغاز شد به نظر عصبی آمد و دست کولبر را گرفت . در پایان این بخش , سلطان کولبر سبدی پر از اقلامی به او داد که همراه او در راه بود , از جمله یک بلیط به میشیگان , تا اطمینان حاصل کند که آنجا کمپین می‌کند .
در میان رای دهندگان دموکرات , اشتیاق رای دهندگان دموکراتیک برای بالا بردن قدرت زنان به قدرت را نشان داد و انتظار می‌رود از این راه حمایت خود را از علل و کاندیداهای زن در یک بخش کلیدی از مبارزات انتخاباتی خود حمایت کند . سال‌ها است که او برای زنانی که در حاشیه قرار دارند , پول جمع‌آوری کرده‌است . این کار به او کمک کرده‌است تا یک شبکه ملی از اهدا کنندگان زن را برای این کار ایجاد کند .
او همراه با جناح چپ حزب خود در مواضع سیاسی , در پذیرش گرایی اقتصادی صف کشیده , اما انتظار نمی‌رود که انتخاباتی را به صورت صریح و ایدئولوژیک به عنوان رقیب مانند وارن وارن انجام دهد .
امضا برای سیاست با مونا لیزا
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
ثبت‌نام
پس از ضبط " آخرین نمایش " استفان " " در روز سه‌شنبه , سناتور کریستن در حال ترک تئاتر " اد سالیوان " بود .
اعتبار
کرگ
تصویر
سناتور کریستن در حال ترک تئاتر " ed سالیوان " پس از ضبط " آخرین نمایش " با استفان " " در مطبوعات مربوط به " استفان "
به جای آن , انتظار می‌رود در یک سطح شخصی به توانایی او در ارتباط با مخاطبان تکیه کند .
تبلیغات
اعلامیه ریاست‌جمهوری او تقریبا ً یک دهه به روزی می‌رسد که او برای نمایندگی از نیویورک در سنای آمریکا منصوب شد . پترسون که در زمانی که هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه شد , بیش از یک رقیب شناخته‌شده برای جایگزین کردن هیلاری کلینتون را افزایش داد .
در زمان انتصاب او , پس از به دست آوردن کرسی دوم خود در آلبانی - منطقه آلبانی از جمهوری خواهان جمهوری خواهان , در زمان انتصاب او به تازگی دوباره انتخاب شد . او از آن زمان به طور پیوسته به سمت چپ حرکت کرده‌است و مواضع قبلی خود را در مورد اسلحه و مهاجرت رها کرده‌است , به ویژه اینکه او به یکی از موثرترین صداهای لیبرال حزب دموکراتیک تبدیل شده‌است .
در سنا , او در برخی از مبارزات بزرگ , از جمله فشار موفق خود برای لغو قانون " don " , در ارتش و مبارزه مداوم او برای حذف موارد تجاوز جنسی در نیروهای مسلح از زنجیره نظامی فرماندهی , اقدام کرده‌است . او تلاش کرده‌است تا به آفت آزار جنسی در دانشگاه‌ها پایان دهد و حمایت‌های زنان شاغل در کاپیتول هیل را تقویت کند .
در اواخر ژانویه , او اولین سناتور دموکرات بود که خواستار استعفای سناتور آل فرانکن از مینسوتا شد . تصمیمش به سرعت توسط دیگر سناتورها , هم مردان و هم زنان , منعکس شد - منجر به واکنش شدید برخی از دموکرات‌ها شد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.