جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ظن و دروغ

۲,۱۴۱ بازديد
ظن و دروغ
اعضای ارتش عراق عملیاتی را علیه دولت اسلامی در رام‌الله , مرکز بمب گذاران انتحاری در نزدیکی بغداد انجام می‌دهند. ماموریت ناخدا این بود که در سلول داعش رخنه کند .
اعتبار
( خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
تصویر
اعضای ارتش عراق عملیاتی را علیه دولت اسلامی در رام‌الله , مرکز بمب گذاران انتحاری در نزدیکی بغداد انجام می‌دهند. هدف این ماموریت , رخنه در هیات دولت " داعش " بود.
هر چه ناخدا طولانی‌تر کار می‌کرد , خطر افشاگری را بیشتر می‌کرد .
با این حال , او تصمیم گرفت که ادامه دهد . ژنرال مونترو به او گفت که بالاخره هدفی در زندگی پیدا کرده‌است .
" این زمان طلایی برای ما بود . " زمان طلایی برای او بود . "
عملیات بازها در تبدیل حرکت نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا علیه دولت اسلامی حیاتی بود . به گفته هشام بن هاشمی , تحلیلگر مستقل امنیتی عراق , این اطلاعات منجر به مرگ هفت رهبر ارشد دولتی شد و ده‌ها حمله هوایی ائتلاف را هدایت کرد .
در اواسط فوریه , خوشبینی در حال افزایش بود که این گروه می‌تواند شکست بخورد .
مربیان راهنما در موصل وظایف خود را افزایش داده بودند و از او خواستند تا از محله‌ها و کافه‌ها در بغداد به عنوان هدف حملات احتمالی استفاده کند. در یکی از این ماموریت‌ها , کوشید مخفیانه به خانه برود .
در همان حال فرمانده دولتی اسلامی او خواست بداند که کجاست . سروان سرل گفت که در محله هدف است . فرمانده به او گفت که دروغ می‌گوید .
تبلیغات
این اولین پرچم قرمز است .
به برادرش گفت که زمان پایان ماموریت اوست . ناخدا سم لر امتناع کرد .
اما در دسامبر , او محکم در موهای صلیب دولت اسلامی بود .
این گروه به دنبال عملیات نظامی , از دست دادن زمین در سوریه و مبارزه با موصل بود . واکنش او این بود که حملات تروریستی بیشتری انجام دهد و ارتباط مداوم خود را با آشوب الهام‌بخش در سراسر جهان اعلام کند .
در روز چهارشنبه , این گروه یک تریلر تراکتور که در بازار کریسمس برلین بسته شده‌بود را به قتل رساند و ده‌ها تن را کشت و ده‌ها تن را زخمی کرد.
در روز چهارشنبه , فرمانده موصل گفت که او برای شرکت در یک حمله تروریستی سال نو , یک سری بمب‌گذاری هماهنگ در چندین شهر در سراسر دنیا انتخاب شده‌بود .
ناخدا اهب آل کیا را در محله بغداد شرقی بغداد انتخاب کرد . طبق معمول به بازها تلفن کرد تا در مورد آن‌ها بحث کنند .
برگردانده شده
جوان‌ترین برادر , برادر جوان‌ترین برادر , خالکوبی برادرش را روی سینه‌اش گذاشت .
اعتبار
برای نیویورک‌تایمز
تصویر
جوان‌ترین برادر , برادر جوان‌ترین برادر , یک خالکوبی از برادر خود در سرتاسر دنیا داشت .
این طرح به محض خروج از بزرگراه اصلی " اس ای اس " به سمت " خانه امن " بازها , آغاز شد . تلفن زنگ زد . موصل بود و از موقعیتش می‌پرسید .
کاپیتان تریپ مطمئن شد که به مقصد می‌رسد . متصدی گفت که او دروغ می‌گوید . ناخدا اهب دیوانه‌وار کوشید بهانه‌ای بتراشد . به موصل گفت که اشتباه کرده‌است .
تبلیغات
برای وحشت زده , او هم‌تیمی‌هایش را فراخواند و به آن‌ها گفت که به یک ملاقات نزدیک‌تر به محل حمله برنامه‌ریزی‌شده نیاز دارند .
او کامیون را به جاده بغداد در بغداد برگرداند . جنی که عضو تیم تعقیب بود , از سیگنال‌های دستی برای هدایت برادر خود به نقطه جلسه جدید استفاده کرد .
هشت مامور این بمب را منهدم کردند . آن‌ها چاشنی الکترونیکی , کیسه‌های پلاستیکی 4 c4 , نیترات آمونیوم و بلبرینگ از شاسی و پانل‌های در اتومبیل را حذف کردند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.