جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

غیبت طولانی

۲,۱۴۱ بازديد
غیبت طولانی‌اش باعث ایجاد تنش‌های تازه در خانواده می‌شد . تنها پدر و مادرش درباره زندگی مخفیانه او می‌دانستند . زنش که فکر می‌کرد او و سه فرزندش را نادیده می‌گیرد .
او بعدها گفت : " افسوس که او به من نگفت . " " فکر می‌کنم اگر حقیقت را می‌دانستم , نگران می‌شدم . هیچ‌کس نمی‌خواهد پسرش بدون پدر بزرگ شود . "
چیزی که او نمی‌دانست این بود که دولت اسلامی دو حشره را در کامیون کار گذاشته بود و به افراط گرایان اجازه می‌داد که تمام مکالمه خود را با شاهین‌ها بشنوند .
وی بعدا ً گفت : " او احساس می‌کرد که مورد سوظن است . " ما فقط نمی‌دانستیم چقدر . "
تنظیمات
نیروهای مرزی عراق در سال جاری در مرز سوریه گشتزنی می‌کنند . سروان سرل شاید آخرین روزه‌ای زندگیش را آنجا گذرانده باشد .
اعتبار
برای نیویورک‌تایمز
تصویر
نیروهای مرزی عراق در سال جاری در مرز سوریه گشتزنی می‌کنند . کاپیتان تریپ ممکن است روزه‌ای آخر عمرش را برای نیویورک‌تایمز بگذراند
در اوایل ژانویه , دولت اسلامی , کاپیتان را برای یک ماموریت دیگر احضار کرد . آخرین او خواهد بود .
تبلیغات
او را به محلی جدید فرستادند . پایش خیلی دور بود و راه فراری نداشت .
در دقیقه , کاپیتان تریپ به سمت بازار برگشت و وانت را در محل مورد نظر آن پارک کرد .
درست قبل از نیمه‌شب در شب سال نو , رسانه‌های عربی به نقل از مقامات امنیتی عراق گزارش دادند که یک کامیون سفید در بیرون از سینما در بغداد منفجر شده و هیچ تلفاتی نداشته است .
ماموریت کاپیتان کشتی رانی موفقیت‌آمیز بود .
برای هر کسی که فکر می‌کند روزنامه نگاران می‌تواند دنیا را تغییر دهد
طی یک ماه , سه داستان جداگانه از میز بین‌المللی مان - گزارش‌شده در زمینه عراق , تایلند و آفریقای جنوبی - به اصلاحات فوری کمک کرد .
ماری تکواندو
نوشته ماری تکواندو
ای .
باب
در این پژوهش به بررسی و تحلیل عوامل موثر بر آن پرداخته شده‌است .
اعتبار
برای نیویورک‌تایمز
تصویر
و سه فرزند و سه‌فرزند و سه فرزند و سه فرزند و سه فرزند و سه فرزند آن‌ها در نیویورک
زمان‌های داخل داخلی بینش را در مورد این که چگونه اخبار , ویژگی‌ها و افکار در نیویورک‌تایمز اتفاق می‌افتد , ارایه می‌دهد .
پس از مرگ خطوط دشمن و جسد او هیچ‌گاه بازیابی نشد . خانواده اندوهگین او به دلیل مرگ او نیاز داشتند تا مزایای ناشی از سقوط سقوط را به دست آورند . برای یک سال درخواست‌های آن‌ها با بوروکراسی حرکت کند عراق متوقف شد .
مارگارت اولی رئیس دفتر بغداد , پنج ماه طول کشید تا داستان سروان سرل را گزارش کند. دوازده ساعت پس از انتشار مقاله او , دستیار نخست‌وزیر حیدر آبادی به نام " خانه " در بغداد , به آن‌ها پیشنهاد مداخله در مورد آن‌ها را داد . چند روز بعد , این خانواده به یک گواهی فوت رسمی گفتند .
دو مقاله اخیر دیگر از میز بین‌المللی ما نیز با اقدام سریع دنبال شد : یکی توسط هانا راش , رئیس اداره جنوب شرقی آسیا , در جنجالی در مورد یک عروس کودک در مالزی ; و یکی از آن‌ها توسط آقای کریستی مک گری , یکی از خبرنگاران خارجی مستقر در لندن , درباره فقدان بهداشت مدارس در آفریقای جنوبی .
جاسوس عراقی


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.