پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مالک رسنوران علی صالح

۲,۱۳۹ بازديد
مالک رستوران ، علی صالح al نیز Manbij را به عنوان نقطه درخشانی در یک کشور جنگزده دید .
در یک مصاحبه تلویزیونی محلی اخیر ، او گفت که زمانی که دولت اسلامی تمام شد ، شهر را ترک کرد و تنها یک‌بار دیگر در امان بود .
وی گفت : " ما آرزو داریم که همه استان‌ها در سوریه مانند now باشند .
سناتور لیندزی گراه‌ام ، در مرکز ، در ماه جولای در کاخ شاهزادگان غذا خورد . او گفت : " او یک ناهار عالی داشت . "
اعتبار
چارلی سویج ، روزنامه نیویورک‌تایمز
تصویر
سناتور لیندزی گراه‌ام ، در مرکز ، در ماه جولای در کاخ شاهزادگان غذا خورد . او یک ناهار عالی داشت .
یک رستوران دو طبقه در یک خیابان شلوغ در مرکز شهر ، کاخ شاهزادگان گوشت را بر روی زغال آخته، مرغ بریان ، shawarma و دیگر غذاهایی که به عنوان توقف مورد علاقه سربازان آمریکایی در حال گشتزنی تبدیل شده‌بود ، سرو کردند .
به گفته ساکنان ، برخی اوقات برای رفتن به پایگاه‌های خود در خارج از شهر ، برای رفتن به محل خود برای رفتن به محل خود سقوط می‌کنند . اغلب اوقات ، آن‌ها خودروهای زرهی خود را جلوی خانه پارک می‌کردند و یک میز می‌گرفتند .
اگر آمریکایی‌ها به اهمیت کاردینال در تغییر برنامه روتین فرد در یک منطقه جنگی فکر می‌کردند تا برای دشمن ساختن حملات سخت‌تر شود ، در عادات غذایی آن‌ها منعکس نشد .
Shervan درویش ، سخنگوی شورای نظامی Manbij که هم‌کاری نزدیکی با ایالات‌متحده دارد ، گفت : " من می‌دانم هر زمان که آن‌ها به شهر می‌رفتند ، چون یک گشت یا ماموریت وجود داشت ، آن‌ها از کنار آن رستوران رد می‌شدند ."
advertisement
روز چهارشنبه ، یکی از این ماموران گشت ، برای یک ناهار دیر پایین رفت . به گفته ساکنان و دوربین‌های نظارتی که به صورت آنلاین منتشر شده‌اند ، ماشین‌ها در جلوی رستوران پارک شده‌بودند و پیاده‌روها مملو از افرادی بودند که از بازار سبزیجات نزدیک دیدن می‌کردند .
یک بمب‌گذار انتحاری در میان جمعیت منفجر شد و جلیقه انفجاری خود را در نزدیک ورودی رستوران منفجر کرد . به گفته شاهدان و ویدیوهایی که به صورت آنلاین منتشر شده‌اند ، یک گلوله آتشین در جلوی رستوران فوران کرد ، علامت آن را تکان داد، the را سرنگون کرد و کشتگان و زخمی‌ها را در خیابان رها کرد .
احمد Himo یک روزنامه‌نگار محلی روز پنج شنبه با تلفن گفت : " ما غیرنظامیان را در زمین دیدیم ، بچه‌ها ، سربازان ، آتش هنوز در مغازه می‌درخشید .
احمد سلیمان ۱۲ ساله در حال عبور از رستوران به سمت خانه پدربزرگش بود که انفجار رخ داد .
احمد در حین درمان زخم‌های پا در بیمارستان گفت : " وقتی من از آنجا رد شدم ، مردی وجود داشت که ساندویچ shawarma درست می‌کرد . سپس آتش درخشید و ناپدید شد و مرد دیگر آنجا نبود .
آقای Himo گفت که در حالی که امدادرسانان زخمی‌ها را به بیمارستان منتقل کردند ، سه بالگرد در آسمان ظاهر شدند . یکی تلاش کرد تا در خیابان فرود بیاید ، اما خیلی باریک بود ، بنابراین در یک زمین فوتبال در همان نزدیکی فرود آمد . آمریکایی‌های کشته‌شده و زخمی‌ها به آنجا برده شدند و پرواز کردند .
روز جمعه ، پنتاگون سه آمریکایی را شناسایی کرد که به عنوان افسر حکم رئیس جاناتان R کشته شدند . کشاورز ۳۷ ساله از ساحل Boynton ، Fla . ، یک سرباز نیروهای ویژه ، یا سبز Beret ؛ رئیس پلیس Cryptologic مهندس Shannon M . کنت ، ۳۵ ساله از ایالت نیویورک که در نیروی دریایی بود و اسکات آ . Wirtz ، یک کارمند غیر نظامی آژانس اطلاعات دفاع ، از سنت لوییس ، Mo می‌باشد.
advertisement
یک مقام نظامی گفت که سه تن از اعضای سرویس دیگر زخمی شدند و برای درمان به یک بیمارستان نظامی آمریکایی در آلمان پرواز کردند .
تا این هفته فقط دو عضو خدمات آمریکایی در سوریه کشته شدند .
پنتاگون گفت که هواپیماهای متفقین روز پنج شنبه مسجدی را بمباران کردند که دولت اسلامی از آن به عنوان مرکز فرماندهی در Safafiyah ، سوریه ، در دره رود فرات، استفاده می‌کرد . مشخص نیست که حمله هوایی در پاسخ به این حمله در Manbij ، ده‌ها مایل به شمال غربی ، یا به احتمال زیاد ، هدف این حمله بوده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.