سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

ماه مارس

۲,۱۵۴ بازديد
در ماه مارس گذشته , حاکم گفت , وزیر امور خارجه بریتانیا در آن زمان , با جلسات توجیهی برای بحث در مورد این پرونده دیدار کرد : " در این مذاکرات , او اظهار داشت که همه مبارزان خارجی باید در کشورهای خود تحت پی‌گرد قرار گیرند . او آن‌ها را " اسیران جنگی " و خلیج گوانتانامو به عنوان محل مناسب بازداشت زندانیان جنگ خواند . "
وزیر امنیت بریتانیا , بن والاس , پس از مذاکره با مقامات وزارت دادگستری در ماه آوریل , در مورد فشار دادن به تعهدات علیه مجازات اعدام استدلال کرد که او هشدار داده‌است که " صدای قوی برای بحث در مورد گوانتانامو وجود دارد " و " هرچه محدودیت‌های بیشتری برای حمایت از آن‌ها وجود داشته باشد , جلوگیری از آن سخت‌تر خواهد بود . "
و در ماه مه , هنگامی که ساجد جاوید , دبیر جدید امور خارجه بریتانیا , با جلسات کمیته امنیت ملی دیدار کرد, دادستان‌کل گفت : " در صورت مخالفت با یک دادگاه غیرنظامی , وی قادر به انجام این کار نبود . "
در نهایت , جاوید جاوید در ماه ژوئن گفت که ایالات‌متحده ممکن است مدارک بدون شرایط اعدام را داشته باشد, تا زمانی که در سیستم کمیسیون نظامی معرفی نشود . طبق گفته مقامات رسمی که با مذاکرات داخلی آشنا هستند , به نظر می‌رسد که واگذاری امتیاز توسط بریتانیا مقامات اداری ترامپ را متقاعد کرده‌است تا بر روی یک محاکمه غیر نظامی احتمالی در ناحیه شرقی ویرجینیا متمرکز شوند .
هر دو جلسه در ماه نوامبر اخراج شدند و جان آر . اعضای خانواده قربانیان به شدت برای این نتیجه فشار آورده بودند . بنا به گفته چند نفر که با این دیدار آشنا هستند , در دیداری که در اواخر ماه آوریل با بولتون بولتون برگزار شد, او آشکارا عاطفی بود و دستمالی را در پاسخ به استدلال‌های خانواده‌ها بیرون می‌کشید .
امضا برای سیاست با مونا لیزا
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
ثبت‌نام
تبلیغات
دولت بریتانیا فورا ً " تعداد زیادی از اظهارات شاهدان " درباره این دو مرد با وزارت دادگستری را به اشتراک گذاشت , هر چند که شهادت مقامات دولت بریتانیا احتمالا ً در هر محاکمه ضروری است . اما پس از آنکه واژه " جاوید جاوید " به یک روزنامه انگلیسی درز کرد , مادر ترزا این دادخواست را ثبت کرد .
دایان فولی , مادر جیمز فولی که در یک فیلم ویدئویی که برای تبلیغات منتشر شده بود, وی را سر بریدند , گفتند که او توسط حکم دادگاه مورد تشویق قرار گرفته‌است , اما گمان می‌رود که ماه‌ها قبل از این که مساله حل شود .
" فولی " گفت : " انگلیسی‌ها با ما هستند . " " من فکر می‌کنم که آن به عنوان کشوری بسیار مهم است که ما آن‌ها را با استفاده از دادگاه‌های جنایی فدرال مسئول می‌دانیم تا بتواند یک فرآیند باز و شفاف باشد . "
پسرش , یک روزنامه‌نگار آزاد که جنگ داخلی در سوریه را پوشش می‌داد , در ماه نوامبر به همراه یک عکاس خبری بریتانیایی به نام جان هارلی که در فیلم‌های تبلیغاتی به نمایش گذاشته شده بود , ربوده شد . بنا به گفته مقام‌های آشنا با جاسوسی در مورد داعش , در اواخر سال گذشته فکر کرد که هنوز زنده است اما بیمار است.


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.