جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مبارزات انتخاباتی ترامپ

۲,۰۷۴ بازديد
آقای ترامپ در طی مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه قول داد و از آن زمان به دنبال راهی برای خروج بوده‌است .
اعتبار
سارا Silbiger / نیویورک‌تایمز
تصویر
آقای ترامپ در طی مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه قول داد و او به دنبال راهی برای خروج از since.Cred itSarah / نیویورک‌تایمز بوده‌است .
یک مقام ارشد کاخ سفید در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران گفت که اظهارات قبلی آقای بولتون و سایر مقامات ارشد مبنی بر اینکه آمریکا در سوریه خواهد ماند اهمیتی ندارد زیرا به عنوان رئیس‌جمهور ، آقای ترامپ می‌تواند هر کاری که می‌خواهد انجام دهد .
این مقام که کاخ سفید گفت : " او باید این کار را بکند ، اما این حق اوست ."
این مقام به همه سوالاتی در مورد اینکه عقب‌نشینی به پنتاگون ادامه خواهد داد ، اشاره کرد . در پنتاگون ، گزارشگران از مقامات برای شفاف‌سازی سوال کردند ، تنها باید به آن‌ها گفته شود که هیچ چیزی وجود ندارد .
این تصویر ، تصویر داستانی بود که از کنترل خارج می‌شد ، و یک ارتش با تعجب فرمانده آن را غافلگیر کرد .
advertisement
یکی از مقامات وزارت دفاع پیشنهاد کرد که آقای ترامپ می‌خواهد توجه خود را از مشکلات قانونی رو به افزایش خود منحرف کند : تحقیقات روسیه ؛ حکم وکیل شخصی سابق ، مایکل دی . کوهن در یک رسوایی مالی برای خرید سکوت دو زن که گفته بودند با او رابطه داشته‌اند و مشاور امنیت ملی سابق او ، مایکل تی . فلین ، که به شدت توسط یک قاضی فدرال برای دروغ گفتن به بازرسان مورد انتقاد قرار گرفت .
خانم پلوسی در بیانیه‌ای آنچه را که او به عنوان " اعلامیه عجولانه " توصیف کرده بود، مورد تمسخر قرار داد و خاطرنشان کرد که آن روز پس از اعتراف " او یک نماینده خارجی ثبت‌شده برای کشوری با منافع روشن در مناقشه سوریه " بود .
او به تلاش‌های لابی آقای فلین برای اخراج یک روحانی ترکیه‌ای که در پنسیلوانیا زندگی می‌کند و رجب طیب اردوغان از ترکیه متهم به توطئه کودتا در سال ۲۰۱۶ شده‌است اشاره کرد .
خانم پلوسی گفت : " همه آمریکایی‌ها باید نگران باشند . "
سناتور باب Corker ، جمهوری‌خواه ایالت تنسی و رئیس outgoing کمیته روابط خارجی مجلس سنا ، پس از دیدار از کاخ سفید گفت که ملاقات خداحافظی با آقای ترامپ لغو شد و او معتقد نبود که راهی برای متقاعد کردن رئیس‌جمهور برای معکوس کردن سفارش عقب‌نشینی وجود دارد .
آقای Corker گفت : " مشخصا ً یک تصمیم سیاسی است . "
همه حرکت رئیس‌جمهور را مقصر نمی‌دانند .
رابرت اس . فورد ، آخرین سفیر آمریکا در سوریه ، گفت که ایالات‌متحده می‌تواند به حمله به اهداف تروریستی از هوا ادامه دهد . وی گفت که ماهیت محدود حضور زمینی آمریکا ، ایران را از کشور خارج نخواهد کرد و جنگ بین آقای اسد و بقایای شورش را تغییر نخواهد داد .
آقای فورد که اکنون در دانشگاه ییل درس می‌دهد و یکی از دوستان موسسه خاورمیانه است گفت : " کل مناقشه سوریه در مورد روابط سوریه با دیگر سوری‌ها است .
در بیانیه‌ای که توسط دولت بریتانیا منتشر شد ، آمده‌است که در حالی که ائتلاف جهانی علیه دولت اسلامی پیشرفت کرده‌است ، " ما نباید خطر تهدیدی را که ایجاد می‌کنند از دست بدهیم ."
در این بیانیه گفته شده‌است : " حتی بدون منطقه ، این گروه " تهدیدی برای آن‌ها باقی خواهد ماند ."
برای بیشتر روز ، به نظر می‌رسید که کاخ سفید با حرکت ناگهانی اقای ترامپ ، فلج شده‌است . تا اواخر روز چهارشنبه ، برای دفاع از عواقب عقب‌نشینی سربازان ، یا توضیح دادن آنچه که استراتژی آمریکا در سوریه زمانی که نیروهای آمریکایی باقی مانده‌اند را توضیح دهد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.