شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مقاله خانم کوکر

۲,۱۱۰ بازديد
مقاله خانم Coker توضیح می‌دهد که چگونه کاپیتان Sudani به دولت اسلامی نفوذ کرده و ده‌ها بمب‌گذاری خودرو و حملات انتحاری را خنثی کرده‌است . رسانه‌های محلی در چند ساعت پس از انتشار آن در وب سایت تایمز ، توسط رسانه‌های محلی انتخاب شدند .
خانم Coker در ایمیلی نوشت : " طی ۱۵ سال آخر خونریزی ، جنگ داخلی و اندوه ، عراقی‌ها نیاز ناامیدانه به یک قهرمان بوده‌اند .
بنابراین وقتی فهمید که مسئولان پرونده خانواده Sudani را خواهند شنید ، خانم Coker بسیار خوشحال بود : " رنج از دست دادن یک کودک به اندازه کافی سخت است ، بدون درد یک maze اداری که شما را به رسمیت شناختن شکست شما انکار می‌کند . این موفقیت بهترین قسمت داستان داستان‌سرایی بود - ما باید آن را با یک پایان خوشحال‌تر به روز کنیم ."
عروس کودک مالزی
Editors
چه رانندگی می‌تواند به ما درباره زندگی آموزش دهد ؟
یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی
برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .
siti ، ۳۴ ساله ، همسر دوم of Abdul Che ، با دو دخترش در خانه خانواده خود در Kelantan در ماه ژوئیه . خانم siti از ازدواج آقای Che با یک دختر ۱۱ ساله تا زمانی که این اتفاق افتاد ، بی‌اطلاع بود .
اعتبار
لارن DeCicca برای نیویورک‌تایمز
تصویر
siti ، ۳۴ ساله ، همسر دوم of Abdul Che ، با دو دخترش در خانه خانواده خود در Kelantan در ماه ژوئیه . خانم siti از ازدواج آقای Che با یک دختر ۱۱ ساله تا زمانی که این اتفاق افتاد ، بی‌اطلاع بود .
ازدواج یک دختر ۱۱ ساله با نام Ayu به پدر بهترین دوستش که ۳۰ سال از او بزرگ‌تر بود ، منفجر شد که توجه رسانه‌های بین‌المللی از جمله نیویورک‌تایمز را جلب کرد. اعتراض بر این ازدواج که باعث شد دختر بهترین دوست او شود ، یک مباحثه - از رسانه‌های اجتماعی به پارلمان - در مورد اخلاق ازدواج‌های کودکان در مالزی ، که در برخی موارد مجاز هستند ، شد . ( اگر چه در تایلند متولد شد، Ayu در مالزی بزرگ شد ، جایی که پدرش خانواده را برای کار خود جابه‌جا کرد ) .
خانم Beech با طرفین در مرکز بحث ارتباط داشت : Che Abdul Abdul ، تاجر کائوچو که با Ayu ازدواج کرد و اعضای مختلف خانواده او ، از جمله همسر دومش ، که پس از یادگیری در مورد ازدواج سوم خود ، عکسی از این زوج را که به صورت ویروسی درآمده بودند را پست کرد .
advertisement
خانم Beech در یک ایمیل نوشت : " داستان ما توجه زیادی را در مالزی به خود جلب کرد و من فکر می‌کنم بسیاری از Malaysians از پدیده ماندگار ازدواج کودکان شرمنده هستند ؛ آن‌ها نمی‌خواهند کشور آن‌ها به این موضوع مشهور شود . آن‌ها از قوانین خود برای منعکس کردن یک جامعه مدرن بیشتر خوششان خواهد آمد . با این حال ، گروه دیگری از افرادی وجود دارد که بر این باورند که قوانین فدرال نباید با شریعت اسلام و سایر قوانین موضوعه انطباق داشته باشند ."
چند هفته پس از انتشار مقاله تایمز ، مقامات دولتی تایلند به خانم Beech اطلاع دادند که Ayu با پدر و مادرش به تایلند سفر کرده‌است و در حوزه خدمات رفاهی اجتماعی قرار دارد .
بحران بهداشت مدرسه آفریقای جنوبی
دانش‌آموزی که در یکی از چند دستشویی کار می‌کند در مدرسه‌ای در روستای Nkomazi ، استان Mpumalanga در آفریقای جنوبی .
اعتبار
Joao Silva / نیویورک‌تایمز
تصویر
دانش‌آموزی که در یکی از چند دستشویی کار می‌کند در مدرسه‌ای در مناطق روستایی Nkomazi ، استان Mpumalanga در جنوب Africa.Cred سیلوا و نیویورک‌تایمز


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.