چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

منطق فازی

۲,۱۲۶ بازديد
داعش در طول یک سال آخرین قطعه خاک را نگه می‌دارد
سربازان عراقی اخیرا ً در استان انبار , عراق , در خط سوریه . دولت اسلامی بیش از یک سال در یک جیب کوچک خاک در مرز بین سوریه و عراق قرار گرفته‌است .
اعتبار
هادی هادی / خبرگزاری آسوشیتدپرس
تصویر
سربازان عراقی اخیرا ً در استان انبار , عراق , در خط سوریه . دولت اسلامی در یک جیب کوچک خاک در مرز بین سوریه و عراق به مدت بیش از یک دفتر مطبوعاتی در ارتباط است .
نوشته حسن حسن و میله برق‌گیر
ای .
بغداد اما گروه افراطی هنوز نتوانسته است یک کیسه کوچک از زمین در مرز سوریه و عراق را بیش از یک سال حفظ کند .
ستیزه جویان حتی یک‌بار با برخی از قدرت سابق خود , در اطراف شهرک سوری در استان دیر الزور گرد هم آمدند . در هفته آخر ماه نوامبر , آن‌ها در حالی که حمله به نیروهای دموکراتیک سوریه در شهر سوریه که این نیروها یک سال پیش دستگیر کرده بودند , فرار کردند .
با وجود اینکه مقامات ائتلاف به رهبری آمریکا با دولت اسلامی در حال جنگ بودند , این شکست در اثر جنگ علیه افراط گرایان شد . نیک انور , فرمانده نظامی آمریکا , گفت که دولت اسلامی از آب و هوای بد و طوفان‌های ماسه‌ای که ممکن نیست استفاده کند .
به گفته عموم , " در حالی که ما قابلیت‌های خود را کاهش می‌دهیم و آن‌ها را به یک جعبه کوچک‌تر تبدیل می‌کنیم , داعش همچنان اقدامات بیشتری را به کار می‌گیرد . " این تاکتیک‌ها به موفقیت نمی‌رسند . "
تبلیغات
با این حال , ماکسول b . یک محقق در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن علیه رضایتمندی هشدار داد .
مبارزان نیروهای دموکراتیک سوریه در رژه نظامی در ماه نوامبر شرکت کردند .
اعتبار
( خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
تصویر
مبارزان نیروهای دموکرات سوریه که در یک رژه نظامی شرکت کرده بودند در مراسم تدفین یکی از دوستانش در خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
او در گزارشی که در ماه گذشته منتشر شد نوشت : " سیاستمداران و سیاستمداران عراقی برای اعلام پیروزی بر این گروه , با استفاده از واژه‌هایی مانند " شکست‌خورده " و " محو " , سریع اعلام پیروزی کرده‌اند . " دولت اسلامی از بین رفته‌است . "
بازوی تبلیغاتی جنبش به شدت با همان سرعت در زمان اوج قدرت خود به پخش کردن یک نوع خلافت دیجیتال ادامه می‌دهد . در حمله ماه نوامبر , این گروه حداقل سه تن از اعضای نیروهای دموکراتیک سوریه را دستگیر کرده و حداقل یک نفر را دستگیر و ویدیوهای زندانیان را از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرده‌است .
در واقع , دولت اسلامی بر ناحیه‌ای در عراق و سوریه در اندازه بریتانیا تسلط داشت . اما تا ماه نوامبر , آن را به جیب اطراف که تقریبا ً به اندازه منهتن است , تقلیل داد . مقامات آمریکایی قلمرو باقیمانده شان را فقط در حدود ۱۲ مایل مربع شرح دادند .
به گفته مقامات نظامی , در مرز عراق , افراط گرایان حتی مدیریت ایست‌های بازرسی را در استان دیاله در شرق عراق , آدم‌ربایی و کشتن مقامات دولت عراق و درگیر شدن در تیراندازی با سربازان ترتیب داده‌اند . و آن‌ها حملات در استان کرکوک را گسترش دادند و از عقب‌نشینی نیروهای کردی از این منطقه بهره گرفتند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.