شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

نشست سراسری منطقه

۲,۱۰۵ بازديد
نشست‌هایی مثل این یکی در سراسر منطقه تحت کنترل دولت اسلامی در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت . طولی نکشید که کارمندان شهرداری به تعمیر جاده‌ها ، نقاشی crosswalks ، تعمیر خطوط برق و نظارت بر پرداخت پرداخت.
آقای حمود گفت : " ما چاره‌ای جز بازگشت به سر کار نداشتیم . ما هم چنین کاری را قبلا ً انجام دادیم . با این تفاوت که ما اکنون در حال خدمت به یک گروه تروریستی بودیم ."
مبارزان ژولیده که بیش از سه سال پیش از بیابان خارج شدند دولتی را تاسیس کردند که هیچ‌کس جز خودشان آن را تایید نکرد . و با این حال برای تقریبا ً سه سال ، دولت اسلامی سرزمینی را کنترل کرد که در یک نقطه اندازه بریتانیا بود و جمعیت آن بالغ بر ۱۲ میلیون نفر بود . در اوج خود، یک خط ساحلی ۱۰۰ مایلی در لیبی ، بخشی از جنگل‌های بی‌قانون نیجریه و یک شهر در فیلیپین و همچنین مستعمرات حداقل ۱۳ کشور دیگر را شامل می‌شد . تا به حال بزرگ‌ترین شهر تحت حکومت آن‌ها موصل بود .
چگونه دولت اسلامی در عراق و عراق در سراسر عراق گسترده است .
سوریه و محل برگزاری آن هنوز ادامه دارد .
دولت اسلامی از زمان اعلام خلافت در سال ۲۰۱۴ ، بخش‌های وسیعی از قلمرو در عراق و سوریه را کنترل کرده‌است . اما بعد از اینکه این گروه از موصل و Raqqa در سال ۲۰۱۷ عقب‌نشینی کرد ، تقریبا ً همه منطقه خود را از دست داد .
چیزی که به عنوان تغییر آرایشی در دفتر آقای حمود آغاز شد به زودی تبدیل به یک تحول عمده شد .
ستیزه جویان کارکنان زن را برای خوب و تعطیل کردن مرکز مراقبت روزانه به خانه فرستادند . آن‌ها اداره حقوقی این اداره را مسدود کردند و گفتند که در حال حاضر تنها براساس قانون خدا اختلافات حل خواهد شد .
و آن‌ها با یکی از وظایف روزانه اداره - چک کردن دستگاه ، قرار دادن در بیرون ، برای اندازه‌گیری بارش - فرار کردند . آن‌ها می‌گفتند ، رین ، هدیه‌ای از طرف خدا بود - و چه کسی بود که می‌توانست هدیه‌اش را اندازه‌گیری کند ؟
کارمندان نیز به آن‌ها گفته بودند که دیگر قادر به اصلاح صورت خود نیستند و باید مطمئن شوند که پای شلوارش به قوزک پا نمی‌رسد .
به نقل از دفترچه‌های Glossy ، مانند the که در زیر آمده‌است ، نقطه‌ای را که در آن لبه لباس توسط همراهان پیامبر در حدود ۱۴۰۰ سال پیش پوشیده شده‌است ، مشخص کرد .
در یک صفحه گسترده ، اقلامی که بخش مخابرات به دنبال آن بود ، شامل هشت صندلی پلاستیکی ، پنج پرده و یک hanger بود .
هر بخش تمبر مخصوص خود را داشت ، نام تقسیم را لیست کرده و گاهی نام رسمی را بر عهده داشت .
A B C
نگاهی دقیق‌تر به برخی از مدارک اینجا بیاندازید .
وعده دولت اسلامی برای مراقبت از خود ، شامل مسکن رایگان برای نیروهای خارجی ، یکی از حامیان خلیفه‌گری بود .
Kahina el ، یک دختر فرانسوی جوان که در سال ۲۰۱۵ به این گروه پیوست ، در ایمیلی در آن سال به معلم دبیرستان خود نوشت : " من در موصل هستم " ، در ایمیلی در آن سال به معلم دبیرستان خود نوشت ، نوشته شده در گزارشی از سوی دادگاه جنایی پاریس که توسط تایمز به دست آمد .
خانم Hadra گفت : " من آپارتمانی دارم که کاملا ً مبله است و نه اجاره می‌دهم و نه قبض آب و آب . زندگی خوبی است ! ! ! من آن قدر پول نداشتم که یک چنگال برایم بخرد ."
وقتی معلم نگران او نوشت که احتمالا ً آپارتمان از یک خانواده دیگر دزدیده شده‌بود ، او به عقب شلیک کرد و گفت : " تا چشمت کور شود ، شیعیان کثیف ! ! ! "
براساس سوابق پلیس ، خانم Hadra همسر باردار یکی از بمب گذاران انتحاری بود که خود را در سالن کنسرت Bataclan در طول حملات سال ۲۰۱۵ در پاریس منفجر کرد .
چند ساعت بعد ، مردی که امضا آن در اجاره زمین‌های کشاورزی بود که از یک کشیش مسیحی گرفته شده‌بود ، در قرارداد بین orchards که از یک صومعه برداشته شده‌بود ، و در عمل دزدیده شدن زمین از یک خانواده شیعه به ما اجازه اقامت در خانه متواضعانه وی را داد .
تن‌ها تزیین در اتاق نشیمن یک ساعت شکسته بود که دستش از ساعت ۱۰ : ۴۳ و ۱۰ : ۴۴ به لرزه درآمد.
یک مرد خمیده با شیشه‌های ضخیم ، سلیم ۶۳ ساله به طور آشکاری عصبی بود . او توضیح داد که سال‌ها را برای نظارت بر اداره استانی اداره کشاورزی عراق گذرانده است ، جایی که او به آقای حمود ، که برای اولین بار چند روز بعد با وی تماس گرفتیم ، گزارش داد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.