پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

نمایش

۲,۰۹۰ بازديد
نمایش رژه نظامی در چین به Xi یک سکو برای نشان دادن گریپ قدرت می‌دهد.
رژه نظامی و قدرت در رژه نظامی چین
در پکن ، ۱۲، ۰۰۰ نیرو در بزرگداشت هفتادمین سال پایان جنگ جهانی II.Cred کیونگ هون ، به روی صحنه آمدند .
نویسنده : کریس باکلی
۳ سپتامبر ۲۰۱۵
هنگ‌کنگ - هزاران سرباز در آماده‌باش کامل و ساکت در اطراف میدان تیان آن من ظاهر شدند . صدها تن از ریش سفیدان حزب کمونیست ، مقامات خارجی و دیپلمات‌ها به آن‌ها نگاه کردند . پس از آن ، در تلویزیون زنده ، رئیس‌جمهور Xi Jinping جلو آمد تا اعلام کند که ارتش چین ، با نشان افتخار ۷۰ سال از پایان جنگ جهانی دوم ، بیش از یک دهم پرسنل خود را از دست می‌دهد .
آقای Xi در سخنرانی خود در آغاز یک رژه نظامی بزرگ در روز پنج شنبه در مرکز پکن گفت : " جنگ شمشیر of است که هنوز بر روی بشر آویخته‌است ." آقای Xi نشان داد که او می‌خواهد به کشورهای دیگر نشان دهد - بسیاری از آن‌ها از قدرت نظامی رو به رشد چین آگاه بودند - که آن‌ها چیزی برای ترس از رژه تانک‌ها و موشک‌هایی که در خیابان چانگ در حال غرش بودند نداشتند .
اما با اعلام خبر بسیار عمومی مبنی بر اینکه ۳۰۰، ۰۰۰ تن از پرسنل نظامی از خدمت معاف خواهند شد ، بزرگ‌ترین کاهش نیروها در دو دهه اخیر ، یک پیام ضمنی دیگر را به همراه داشته‌است . چندین متخصص گفتند که او در حال نشان دادن کنترل خود بر ارتش و حزب در بحبوحه طوفان اقتصادی و مبارزه با فساد مالی بود که برخی متعجب بودند که آیا او و برنامه تغییر او - از جمله در ارتش آزادی‌بخش مردم - دچار تزلزل شده بودند .
اندرو Scobell ، یک متخصص علوم سیاسی در شرکت RAND که ارتش چین را مطالعه می‌کند و در طی این رژه در پکن بود ، در مورد این اعلامیه گفت : " این Xi است . "
تبلیغ
اما او افزود که آقای Xi با چالش‌های پیش روی برنامه گسترده‌تر خود برای بازسازی ارتش مواجه است که ساختار فرماندهی آن را تغییر می‌دهد و قدرت دیرینه فرمان‌های نظامی منطقه‌ای را در سرتاسر چین از بین خواهد برد .
تانک‌ها در روز پنجشنبه در پکن رژه می‌روند . نیروهای نظامی China's به طور سنتی به سمت نیروهای زمینی طبقه‌بندی شده‌اند .
اعتبار
کوین Frayer / گتی ایماژ
تصویر
تانک‌ها در روز پنجشنبه در پکن رژه می‌روند . نیروهای نظامی China's به طور سنتی به سوی land itKevin Frayer / گتی ایماژ )
آقای Scobell گفت : " اگر این اتفاق بیفتد ، پس این تایید است که Xi Jinping ، قدرتمندترین فرمانده در چین ، از زمان دنگ Xiaoping دیده شده‌است .
آقای Xi جزئیاتی از کاهش نیروها ارائه نکرد . اما یکی از سخنگویان وزارت دفاع ملی چین گفت که این کاهش تا پایان سال ۲۰۱۷ تکمیل خواهد شد و قصد داشت راه را برای تغییرات عمیق‌تر و یک نظامی لاغرتر و more مشخص کند .
براساس گزارش وب سایت وزارت دفاع ، سرهنگ یانگ Yujun ، سخنگوی وزارت دفاع ، گفت : " تمرکز این نیروهای نظامی بر کاهش نیروها با تجهیزات قدیمی و نیروی انتظامی slimming و پرسنل noncombat است . در گام بعدی ، ما اقدامات اصلاحی جدیدی را یکی پس از دیگری انجام خواهیم داد و به طور فعال اصلاح سیستم دفاع ملی و ارتش را ادامه خواهیم داد ."
سرویس خبری چین ، که یک اداره دولتی است ، گفت که کاهش اعلام‌شده توسط آقای Xi ، پرسنل نظامی چین را به دو میلیون کاهش خواهد داد ، که بزرگ‌ترین کاهش از زمان آزاد شدن ۵۰۰، ۰۰۰ نفر در سال ۱۹۹۷ است . ارتش چین در مقایسه با نیروی کار فعال ۴ میلیون‌دلاری ایالات‌متحده ، بزرگ‌ترین ارتش دنیا خواهد بود .
Editors
The - Bitsy ، Teenie - weenie ، Very Bikini
خودکشی ، quarterbacks و خانواده Hilinski
چیزی که فیلم‌ها به من یاد دادند در مورد یک زن بودن

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.