شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

نیروی مرزی عراق

۲,۰۷۰ بازديد
نیروهای مرزی عراق در ماه آوریل به بیرون از مرز با سوریه نگاه می‌کنند . گفته می‌شود که مبارزان دولت اسلامی در نزدیکی آن‌ها مخفی شده‌اند .
اعتبار
Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
تصویر
نیروهای مرزی عراق در ماه آوریل به بیرون از مرز با سوریه نگاه می‌کنند . گفته می‌شود که مبارزان دولت اسلامی ، nearby.Cred itIvor را برای نیویورک‌تایمز پنهان کرده‌اند .
اما تحلیلگرانی که این گروه را از زمان پیوند خود در عراق پس از تهاجم آمریکا در سال ۲۰۰۳ مطالعه کرده‌اند نشان می‌دهند که در ۱۵ سال از آن زمان ، دولت اسلامی در چهار سال گذشته مقدار قابل‌توجهی از خاک را در اختیار داشت . آن‌ها مدعی هستند که این گروه که قبل از اعلام نام دولت اسلامی در سال ۲۰۱۴ ، چهار بار تغییر نام دادند ، اکنون به سازمانی که پیش از خلافت بود ، برمی گردند .
کالین پی گفت : " ما به این مساله به عنوان دوره تعیین‌کننده دولت اسلامی نگاه می‌کنیم ، اما خود خلیفه‌گری یک برون هشته بود ." کلارک ، یک محقق ارشد در مرکز Soufan ، یک گروه تحقیقاتی مستقر در نیویورک در مورد تهدیدات امنیتی و مولف گزارشی از این گروه .
آقای Knights گفت : " تنها کاری که ما در انجام آن موفق شدیم ، بازگشت به شام ۱.۰ است .
اهداف ارضی این گروه از ابتدا مشخص بودند . در اوایل سال ۲۰۰۶ ، شبه نظامیان به خود " دولت اسلامی عراق " تغییر دادند ، حتی اگر آن‌ها زمین نداشتند . با این وجود ، در طول دهه اول زندگی ، این گروه بدون وطن باعث آسیب عظیمی شد ؛ این گروه حملات انتحاری را عقب برد و شمار بی شماری از اعضای نیروهای ائتلاف را نیز کشت .
این سازمان در نهایت در سال ۲۰۱۱ بعد از یک عملیات هماهنگ شورشی به آستانه شکست رسید . همانطور که نیروهای آمریکایی از عراق پایین آمدند ، تخمین زده شد که این گروه بیش از ۷۰۰ جنگجو نداشته است .
اما درست سه سال بعد ، گروه غرید . این شهر یکی از بزرگ‌ترین شهرهای عراق ، موصل ، با جمعیتی حدود ۱.۵ میلیون نفر و همچنین تل Afar ، Sinjar ، فلوجه ، Ramadi ، Ramadi و چندین منطقه کوچک‌تر در این بین را تصرف کرد . در سوریه ، آن شهر الرقه را با جمعیتی بیش از ۲۰۰، ۰۰۰ نفر اعلام کرده‌است .
حالا که فقط Hajin است ، اما حتی وقتی شهر نزدیک است از چنگ گروه خارج شود ، متخصصان احتیاط می‌کنند .
تحلیلگران ردیابی دولت اسلامی از سه نوع داده برای اندازه‌گیری توان این گروه استفاده کرده‌اند : اندازه قلمرو تحت کنترل آن ، قدرت سربازان ، و تعداد و تعداد حملات .
اگر مجدد کنترل شود ، اول از این شاخص‌ها نزدیک صفر است . اما دو مورد دیگر موضوع دیگری هستند .
قبرستان اصلی Raqqa در زمان کنترل شهر توسط دولت اسلامی مورد اهانت قرار گرفت .
اعتبار
Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
قبرستان اصلی Raqqa زمانی توسط دولت اسلامی مورد اهانت قرار گرفت که it itIvor prickett برای نیویورک‌تایمز را کنترل کرد .
برت مک گورک ، نماینده ویژه کاخ سفید در مبارزه با دولت اسلامی گفت : " Hajin آخرین holdout از قلمرو است . " او گفت که در حالی که سقوط of نشاندهنده پایان خلافت فیزیکی خود خواهد بود ، " ما همیشه گفته‌ایم که این پایان شام و شام نخواهد بود ."
advertisement
بقیه مبارزان دولت اسلامی ممکن است پراکنده شوند ، اما تعدادشان زیاد است - و هنوز هم تهدید محسوب می‌شوند .
سث جی گفت : " برآوردی که ما برای عراق و سوریه داریم شمار قابل‌توجهی است . " جونز ، یکی از مشاوران ارشد مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی ، و مولف مطالعه آتی که تعداد سربازان گروه را به ۲۵۰۰۰ نفر تخمین می‌زند ، مهم است ، زیرا آنچه نشان می‌دهد این است که ساختار سلولی در محل قرار دارد . آن‌ها قلمرو را کنترل نمی‌کنند ، اما توانایی افزایش نیروها را دارند ."

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.