جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

وحشیگری شدید

۲,۱۰۷ بازديد
وحشیگری شدید و سوابق دقیق
نوشته مک گری گوری و اندرو مک گری در آوریل
موصل , عراق - بعد از تسخیر موصل , دومین شهر بزرگ عراق , دولت اسلامی هم مشروعیت و هم درآمد را می‌خواست . برای بدست آوردن آن , از ستیزه جویان مسلح و کارمندان باتجربه استفاده کرد . حتی برای بمب گذاران انتحاری اشکال وجود داشت . این یک جنگنده است .
من طریق البشیر عالمی هستم . "
او داعش را به یک خانواده در مراکش هدایت کرد . این گروه معتقد است که فرد نمی‌تواند با مطالبات غیرقابل وصول وارد بهشت شود .
داعش از زمین بیرون آمد
کرایه و اجاره
برای کسانی که ارزش قائل هستند .
ستیزه جویان زمین داران را هدف قرار دادند که ایمان سخت سنی خود را نداشتند . سپس آن‌ها زمین را به کشاورزان شبیه غانم خلف دادند . او پنج جریب زمین می‌خواست و ملکی را پیدا کرد که معتقد بود متعلق به یک خانواده شیعه است . سپس کارگران برای تهیه نقشه ملک و تعیین اینکه آیا مالک سابق آن دین " اشتباه " را اجرا می‌کند , بیرون رفتند .
تولید برق آبی
سپس این قرارداد را برداشتند و به خلف خلف اجازه دادند زمین را اجاره دهد .
تولید برق آبی
پیش از هر فصل کاشت , کشاورز اجاره بهای پول را پرداخت کرد و رسید شماره را دریافت کرد . کپی شناسه او در پرونده گنجانده شد .
نام منطقه
مدیریت عمومی شهروندی : به جای صدور کارت شناسایی جدید , داعش توسط دولت عراق صادر شد .
نام : غانم
نام پدر : خلف احمد
در جمع‌آوری مالیات استاد بود .
این مقاله نشان می‌دهد که شبه نظامیان همه چیز قابل‌تصور را مسدود کرده‌اند . زمانی که زمان برداشت نزدیک می‌شد , کشاورزانی که قبلا ً اجاره می‌دادند , هنوز مورد نیاز دولت دیگری بودند .
این لغزش به کشاورز اجازه برداشت داده شد .
ما به عبدالله سلطان مسلمان اجازه برداشت زمین خود را می‌دهیم . "
زمین , واقع در کوهپایه , با جو کاشته شد .
این کامیون به یک راننده دستور داد که محصول را برداشت کند . ده‌درصد از برداشت به صورت مالیات مذهبی صورت گرفت . برای فروش بقیه , کشاورزان به یک رسید مالیاتی , مانند این یکی نیاز داشتند .
تولید برق آبی
بوروکراسی نیز
قوانین مذهبی اجباری .
در عرض چند روز از تصرف شهر , ستیزه جویان منشور شهر خود را تحویل دادند . قوانین جدیدی نوشته می‌شد : سیگار کشیدن , نوشیدن یا دزدی . زن‌ها باید حجاب داشته باشند . مراسم دعا به شدت رعایت می‌شد .
فرمانروایان جدید این شهر تازه از پیروزی به خود می‌بالیدند . "
خوشبخت باشید و از زندگی خوب تحت حاکمیت اسلامی که عادل و عادل است لذت ببرید و از سرزمینی که مسلمانان دست بالا دارند لذت ببرید . "
سپس زمان آن رسیده بود که قوانین را کنار بگذاریم : " اما مرتد که به روش‌های خود ادامه می‌دهد , آن‌ها نباید از ما انتظار چیزی جز کشتن داشته باشند. "
ساکنان به زودی خبردار شدند و از پلیس مذهبی هراس داشتند که وسایل نقلیه آن‌ها پلاک رسمی داعش داشتند . ستیزه جویان مال خودشان را داشتند
تولید برق آبی
افسران شروع به صدور نقل‌قول‌ها به قانون شکنان کردند . افرادی که فرم زیر را امضا کرده بودند موافقت کردند که هر گونه تنبیهی را که دولت برای تحمیل مجازات مناسب می‌بیند , بپذیرند . اگر دوباره این کار را بکنم , در معرض همه انواع مجازات هستم که ممکن است مرکز خرید علیه من انجام دهد . "
تولید برق آبی
و قوانین زیادی برای شکستن وجود داشت . یک روز , یک گروه از پسران دو ساله‌اش بازداشت شدند . اهانت آن‌ها : " لذت بردن در حین دعا . " "
تولید برق آبی
خیلی زود بود که این جوان را با اعتقادات سرسخت شروع کنم . این دفترچه نشانی به کودکان مطالعه انگلیسی داده شد .
باب
باب
قدرت دولت اسلامی به گهواره گسترش یافت . نوزادان متولد زیر پرچم سیاه خلیفه , گواهی تولد بر روی لوازم‌التحریر داعش صادر کردند . این کودک شش کیلوگرم در روز تولدش را وزن کرد .
او در شبکه الجزیره به دنیا آمد .
یک دختر کوچولو به نام مک گری گور , در خانه به دنیا آمد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.