پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

وصول وام

۲,۱۶۱ بازديد
وصول مالیات تا آخر ادامه یافت . حداقل سه سند برچسب " درآمد ناخالص روزانه " را نشان می‌داد که نشان می‌داد وجه نقد دریافتی از ماه نوامبر سال گذشته‌است .
حتی زمانی که تانک‌ها در حال حرکت بودند و محله‌های اطراف را تصرف می‌کردند , بخش تجاری به پول درآوردن ادامه داد و در یک فروش انفرادی شرکت کرد .
داوطلبان اجساد را در ناحیه‌ای که ستیزه جویان در آن ایستادگی کردند جمع کردند . برای نیویورک‌تایمز
بعد از شام
یک روز در دیر وقت , یک مسافر با پرچم عراق در خانه حمود فرود آمد .
او به یاد می‌آورد که یک مقام اداره کشاورزی و خانواده‌اش در داخل اتاق نشیمن قرار گرفتند . تا آن زمان , ستیزه جویان تلفن همراه و دیش‌های ماهواره‌ای را ممنوع کرده بودند . از جهان بریده می‌شدند .
مسافر یکی از میلیون‌ها دلار سقوط کرد و به مردم هشدار داد که پوشش دهند . حمله نظامی آغاز شد .
" آیا این واقعا ً اتفاق می‌افتد ? آقای حمود از خود پرسید سپس از فندک برای سوزاندن مسافر استفاده کرد .
جنگجویان که برنامه‌های ساخت یک کشور با تمسخر روبرو شده بودند به طرز شگفت آوری در آن خوب بودند . نه ماه طول کشید تا موصل را از چنگ ستیزه جویان بیرون بیاوریم " , جمله‌ای که یک ژنرال ارشد آمریکایی گفت سخت‌ترین نبرد بود که در طول سال‌ها شاهد آن بود .
از آن زمان به بعد , شبه نظامیان تمام کشور عراق و سوریه را از دست داده‌اند . اما آن‌ها چنان محکم به خلافت خود چسبیده‌اند که پس از سقوط بلوک شهر در طول نبرد برای بازپس گیری شهرها و شهرک‌ها , مسدود شد . هزاران نفر خانه‌هایشان را از دست داده‌اند . قبرهای جدید هر ماه کشف می‌شوند . یکی از آن‌ها حاوی بقایای چهار برادر حمود حمود است .
با بهبود تامین برق , بازار تل‌آویو بعدا ً باز ماند . برای نیویورک‌تایمز
دخترش سارا در حال حاضر عینک ضخیم به دست دارد تا دید او را درست کند , که از روزی که آن را مشت کرده بود , مات و تار بوده‌است . حتی از طریق دید ضعیف او , او می‌تواند کوهی از زباله را که در قسمت خالی خانه خانواده‌اش در حال افزایش است ببیند .
تعداد کمی از آن‌ها چیز خوبی برای گفتن در مورد حاکمان قدیمی شان دارند , مگر اینکه مجبور شوند درباره خدماتی که ارائه کرده‌اند صحبت کنند .
حمود حمود گفت : " ما باید صادق باشیم . " " زیر داعش خیلی تمیزتر بود . "
اگرچه ستیزه جویان رفته‌اند , یادآور وضعیت اسلامی و سبک خاص حکومت آن‌ها باقی می‌ماند .
برای مثال در شهر شمالی تل‌آویو , ساکنان به یاد می‌آورند که چگونه شبه نظامیان کمیته‌ای از مهندسان برق را برای تعمیر یک شبکه برق بیش از حد به کار می‌بردند . آن‌ها کلیدهای جدید را نصب کردند , و برای اولین بار , شهروندانی که به بیش از شش ساعت برق عادت‌کرده بودند , اکنون می‌توانند به طور قابل‌اطمینان چراغ‌ها را روشن کنند .
در اوایل جنگ , سربازان عراقی شهر را پس گرفتند و به عنوان قهرمان مورد استقبال قرار گرفتند . اما سپس آن‌ها شکست مدار دولت اسلامی را قطع کردند و شکست‌های قدرت ازسر گرفتند .
راننده کامیون , راننده کامیون , در آن زمان گفت : " اگر دولت به سیستمی بازگردد که داعش در آن قرار داده شود , ما تا آنجا پیش می‌رویم که پیشانی آن‌ها را ببوسم . "
در عرض چند ماه , دولت این کار را انجام داد .
کنایه که یک گروه تروریستی را برای تعمیر یکی از نارضایتی‌های دیرینه شهر برداشته بود , بر روی شهروندان خود گم نشد .
یک مغازه‌دار , احمد رمزی سلیم گفت : " اگرچه آن‌ها به عنوان یک کشور یا کشور شناخته‌شده نیستند . " "
رهبر دولت اسلامی در این مسجد یک خلافت اعلام کرد . جنگجویان به بسته‌بندی آن با مواد منفجره متهم شده‌اند . chem .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.