شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

وضعیت دو کره در سال ۶۷

۱,۹۵۵ بازديد
برای ۶۷ سال متفقین ، کره‌جنوبی و کره‌جنوبی در کره‌شمالی جدا شدند .
رابطه نگران‌کننده بین رئیس‌جمهور ماه جائه وون کره‌جنوبی و رئیس‌جمهور ترامپ که در ماه ژوئن در کاخ سفید دیده شد ، یک اتحاد محترم را پیچیده کرده‌است .
اعتبار
پیت Marovich برای نیویورک‌تایمز
تصویر
رابطه نگران‌کننده بین رئیس‌جمهور ماه جائه وون کره‌جنوبی و رئیس‌جمهور ترامپ که در ماه ژوئن در کاخ سفید دیده شد ، یک alliance.Cred معروف به نام itCreditPete Marovich برای نیویورک‌تایمز را پیچیده کرده‌است .
[ Choe Sang - ]
۴ سپتامبر ۲۰۱۷
۹۴
阅读简体中文版閱讀繁體中文版
سئول ، کره‌جنوبی - برای هفت دهه ، ایالات‌متحده و کره‌جنوبی نزدیک‌ترین متحد هستند . سربازان آن‌ها نه تنها در شبه‌جزیره کره بلکه در ویتنام ، افغانستان و عراق خدمت کرده‌اند . و تحت چتر حمایتی آمریکا ، اقتصاد کره‌جنوبی اوج گرفته‌است .
در حال حاضر، در حالی که کره‌شمالی مجموعه‌ای از آزمایش‌های موشکی و هسته‌ای تحریک‌آمیز را انجام می‌دهد ، این اتحاد در زمانی که هر دو کشور ممکن است بیش از پیش به آن نیاز داشته باشند ، تلاش می‌کند .
رئیس‌جمهور ترامپ در چند روز گذشته ، یک انفجار از نظرات خصمانه ای را صادر کرد که باعث شد کره‌جنوبی شک داشته باشد که آن‌ها دیگر می‌توانند این اتحاد را برای مدت طولانی در نظر بگیرند .
در تویی‌تر روز پنجشنبه ، او اعلام کرد که " صحبت کردن پاسخ نیست ! در ارتباط با کره‌شمالی ، فشار را از سوی رئیس‌جمهور جدید کره‌جنوبی ، مون فرمی - به کنار گذاشت تا گفتگوهایی با کره‌شمالی داشته باشد. در روز شنبه ، او تهدید کرد که آمریکا را از یک توافقنامه تجارت آزاد پنج ساله با کره‌جنوبی بر سر آنچه که سیاست‌های حمایتی ناعادلانه آن را بررسی می‌کند ، ترک خواهد کرد . و روز یکشنبه پس از آن که کره‌شمالی قدرتمندترین دستگاه هسته‌ای خود را منفجر کرد ، او اساسا ً " کره‌جنوبی " را appeasers نامید .
advertisement
" کره‌جنوبی در حال یافتن آن است ، همان طور که به آن‌ها گفته‌ام ، صحبت آن‌ها از appeasement با کره‌شمالی کار نخواهد کرد ، آن‌ها فقط یک چیز را درک می‌کنند ! " آقای ترامپ در تویی‌تر گفت . "
لحن اظهارات آقای ترامپ باعث حیرت مقامات در اینجا شد و تاکید کرد که او و آقای مون در زمانی هستند که اتحاد نظامی ۶۷ ساله آن‌ها با یک رژیم بسیار خطرناک در پیونگ یانگ مواجه است .
آقای مون که در ماه مه برای یافتن گفتگو با کره‌شمالی انتخاب شد ، به آقای ترامپ که اصرار داشت که این بحران به طور مسالمت‌آمیز حل شود ، اخراج شد .
دفتر وی در بیانیه‌ای در عصر روز یکشنبه اظهار داشت : " ما هرگز نمی‌توانیم یک جنگ فاجعه‌بار دیگر در این سرزمین را تحمل کنیم . ما هدف خود را از هم‌کاری با هم پیمانان برای یافتن مناطق صلح‌آمیز شبه‌جزیره کره نخواهیم داد ."
دره سو هیون ، سخنگوی آقای مون ، گفت : " آقای ماه از فشار آقای ترامپ برای تحریم‌های شدیدتری علیه کره‌شمالی حمایت کرده‌است و روز دوشنبه ، اولین بار پس از آزمایش هسته‌ای در روز یکشنبه ، دو رهبر توافق کردند که محدودیت وزن را بر کلاهک‌های متعارف کره‌جنوبی بلند کنند . حذف این محدودیت ۵۰۰ کیلوگرمی ، بخشی از پیمان با ایالات‌متحده با هدف جلوگیری از رقابت منطقه‌ای سلاح ، می‌تواند به قدرت جنوب قدرت بیشتری برای ضربه زدن به شمال در صورت درگیری نظامی بدهد .
Editors
Jailing فیلم مرد اشتباه : Mug با وجود خطرات جدی ، Searches Persist را در نیویورک بازی کرد .
چگونه شرکت مشترک Slice در نیویورک غذا می‌خورد ؟
" الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.
advertisement
آقای پارک گفت : آقای مون و آقای ترامپ همچنین توافق کردند که فشار و تحریم‌ها علیه کره‌شمالی را در شورای امنیت سازمان ملل اعمال کنند .
اما آقای مون استدلال کرده‌است که تحریم‌ها و فشار به تنهایی نتوانسته اند مانع پیشرفت کره‌شمالی در فن‌آوری هسته‌ای و موشکی شوند . و در حالی که آقای ترامپ با آتش و خشم کره‌شمالی را تهدید کرده‌است ، " آقای مون گفته‌است که باید یک راه‌حل صلح‌آمیز باشد زیرا کره‌جنوبی و نه آمریکایی‌ها ، فشار جنگ را تحمل خواهند کرد.

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.