شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

وی گفت

۲,۱۳۲ بازديد
وی گفت : " یک هواپیمای بدون خلبان می‌تواند به شما بگوید چه کسی وارد یک ساختمان شده‌است ، اما نمی‌تواند به شما بگوید در اتاقی که مردان جمع شده‌اند چه چیزی گفته می‌شود .
Dropout دانشگاه
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
پذیرش اعضای جدید سازمان ملل متحد به دانشگاه بغداد در بالا یک فرصت مطلوب است . آقای Sudani آن را فوت کرد .
پذیرش اعضای جدید سازمان ملل متحد به دانشگاه بغداد در بالا یک فرصت مطلوب است . آقای Sudani it.Cred itSergey Ponomarev را برای نیویورک‌تایمز فوت کرد .
بسیاری از مردم در زندگی آقای Sudani او را با تهور یا جاه‌طلبی به جاسوسی نسبت می‌دادند .
نه پدر او ، عابد al ، مربی سختگیر که خواستار اطاعت از پسر بزرگ‌ترش شد و او را مجبور کرد که بعد از مدرسه در یک کارگاه کوچک چاپ کار کند .
تبلیغ
استادان دانشگاه بغداد که او را اخراج کردند . او مست از ادی زندگی دانشجویی ، یک فرصت مطلوب را فوت کرد ، مطالعات خود را نادیده گرفت و زنان را تعقیب کرد.
پدرش یک اولتیماتوم به او داد و یا از خانه خانوادگی بیرون رانده شد .
youngest، جوان‌ترین برادرش ، گفت : " این یک لحظه قاطع برای او بود . او واقعا ً نومید شده بود که نمی‌تواند زندگی کند .
آقای Sudani ازدواج کرد و به مدرسه بازگشت و زبان انگلیسی و بعدها را مطالعه کرد . او یک کار جهانی نظارت بر سیستم‌های نظارت بر زیرساخت‌های نفت عراق انجام داد .
همزمان ، نزدیک حملات تروریستی روزانه ، عراق را از هم می‌درید . آن‌ها در نهایت به آقای Sudani فرصت و یک هدف دادند .
همانطور که دولت و نیروهای اشغالگر آمریکا در تلاش برای ریشه‌کن کردن شورش در عراق پس از صدام و سپس مدیر اطلاعات دفتر نخست‌وزیری بودند ، یک واحد ویژه را با یک ماموریت محدود تشکیل دادند : هدف قرار دادن رده‌های رهبری تروریستی .
در سال ۲۰۰۶ ، او ۱۶ مرد از واحدهای نظامی ممتاز عراق و آکادمی‌های پلیس را استخدام کرد. او واحد جدید خود آل Suquor یا شاهین را نام برد .
در خارج از بالاترین سطوح نهاده‌ای اطلاعاتی عراق و متحد ، شاهین شماری از جاسوسان را در صفوف دولت اسلامی مستقر کرده‌است . این سازمان در سال گذشته به بیرون راندن افراط گرایان از پناهگاه‌های شهری خود کمک کرده و اکنون به شکار رهبران این گروه مانند ابوبکر البغدادی کمک می‌کند .
اخیرا ً، یک حمله عراق - آمریکایی براساس اطلاعات عراق منجر به دستگیری پنج عضو ارشد دولت اسلامی شد که در ترکیه و سوریه مخفی شده‌بودند . مقامات عراقی می‌گویند که بازها صدها حمله به بغداد را خنثی کرده‌اند و این امن‌ترین مکان در ۱۵ سال گذشته‌است .
مقامات نظامی آمریکا این آژانس را به همان خوبی تلقی می‌کنند که در میان سرویس‌های جاسوسی غیر غربی هستند .
سرهنگ شان J گفت : " ثابت شده‌است که این یک واحد بسیار ارزشمند است . " رایان ، سخنگوی ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا در بغداد . او گفت که شاهین ، تهدید دولت اسلامی را با نفوذ به سلول‌های خود ، کشتن رهبران و تروریست‌ها و نابود کردن سلاح‌های خود ، کاهش داده‌است .
آقای بصری رئیس اطلاعات عراق کار مخفی این گروه را تایید کرد .
کاپیتان Sudani که در حال آموزش در لبنان بود ، در عکسی که خانواده‌اش تامین می‌کرد .
او گفت : " من مانند یک مرد جستجوی یک زن را جستجو کردم و آماده پذیرش هر گونه چالشی بودیم ."
یکی دیگر از برادران آقای Sudani ، Munaf ، به تازگی استخدام شد . در حالی که حریث از شغل خود حوصله‌اش سر رفته و بیشتر عصرها را به بازی کردن یا آویزان کردن در مغازه‌های چای گذرانده بود ، Munaf از کار پر شور و شوق به خانه باز آمد .
Munaf برادرش را بر آن داشت که از او درخواست کند و گفت که مهارت‌های کامپیوتری و زبان او او را به یک استخدام جذاب تبدیل کرده‌است . حریث موفق شد و در سال ۲۰۱۳ برای پایش ترافیک وب و تماس‌های تلفنی با مظنونین تروریستی پیشنهاد کار داده شد .
دگرگونی او را دگرگون کرد .
Munther گفت : " او برای اولین بار در یک زمان طولانی به زندگی خود علاقمند بود . همه ما می‌توانیم آن را ببینیم ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.