چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چند روز بعد

۲,۰۹۲ بازديد
چند روز بعد ، ترکیه به یک منطقه کردها در شمال شرقی سوریه حمله کرد . این درگیری یک متحد آمریکایی را بر علیه دیگری قرار داد . آمریکا تا حد زیادی در کنار مبارزان کرد بود که جنگ را علیه دولت اسلامی در جنوب رها کردند تا از برادران خود در شمال دفاع کنند .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
این سناریو اکنون آماده تکرار است ، اما در مقیاس بزرگ‌تر .
جمعه گذشته ، رجب طیب اردوغان ، رئیس‌جمهور ترکیه ، تهدید کرد که حمله‌ای دیگر را در شمال شرقی سوریه برای حمله به نیروهای کردی در منطقه‌ای که از سوی ایالات‌متحده پشتیبانی می‌شود ، انجام می‌دهد . او واحدهای کماندویی ترکیه را به مرز اعزام کرد و احتمال رویارویی با نیروهای آمریکایی را افزایش داد .
شهروندان پس از حمله نیروهای ترک به محاصره کردها در سوریه در سال جاری برای پوشش فرار کردند .
اعتبار
بولنت Kilic / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
شهروندانی که پس از حمله نیروهای ترک به منطقه کرده‌ای سوریه در سوریه ، سوریه ، این cover itBulent Kilic / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ
در حالی که ترکیه گفته‌است که تنها ۱۰ مایل به خاک سوریه خواهد رفت ، بیشتر جمعیت کرد که از نیروهای دموکراتیک سوریه حمایت می‌کنند در یک نوار باریک نزدیک مرز ترکیه زندگی می‌کنند و در شهرهایی مانند Qamishli و Kobani زندگی می‌کنند .
آقای اردوغان این روز با رئیس‌جمهور ترامپ صحبت کرد و کاخ سفید گفت که دو رهبر " توافق کرده‌اند که به هماهنگی در راستای رسیدن به اهداف امنیتی مربوطه خود در سوریه ادامه دهند ."
هدف آقای اردوغان روشن است .
Soner Cagaptay ، رئیس برنامه تحقیقاتی ترکیه در موسسه سیاست خاور نزدیک واشنگتن ، گفت : " هدف اصلی از بین بردن Y.P.G. ها است . "
اما از آنجا که رئیس‌جمهور ترامپ در سال ۲۰۱۷ پیشنهاد عقب‌نشینی از سوریه را داد ، سوال آنچه در مورد کردها ، که در مبارزات آمریکا جنگیدند و کشته شدند ، در اتر شناور بودند .
در ماه ژانویه ، مقامات آمریکایی پیشنهاد کردند که یک نیروی مرزی تحت حمایت آمریکا ، به رهبری کرد ، در شمال شرقی سوریه ایجاد شود که حداقل دو سال در سوریه باقی خواهد ماند تا به حمایت از متحدان کرد آمریکا کمک کند .
ترکیه در مورد وجود آنچه که " ارتش ترور " در مرز خود خوانده بود ، با صدای بلند اعتراض کرد و این طرح به آرامی به عقب بازگشت . نیروهای دموکرات سوریه شاخه‌ای از شبه نظامیان کرد به نام the هستند که متحد با گروه جدایی‌طلب کرد ترکیه است که ترکیه آن‌ها را یکی از آن‌ها می‌داند .
او در گزارشی در ماه گذشته نوشت : " سیاستمداران عراقی و عراقی به سرعت اعلام کردند که پیروزی بر این گروه " شکست‌خورده " و " محو شده " است . وی در گزارشی در ماه گذشته نوشت : " دولت اسلامی از بین رفته‌است .
وی گفت : " اگر ما در طول سال‌ها یک چیز را یاد گرفتیم ، شکست پایدار یک گروه مانند این به این معنی است که شما نمی‌توانید تنها فضای فیزیکی آن‌ها را شکست دهید و سپس آن را ترک کنید .
وی در مورد آنچه که یک عقب‌نشینی آمریکایی بدان معنا بود ، سخن نگفت و گفت : " اگر ما فقط بگوییم که خلافت فیزیکی شکست‌خورده است ، من فکر می‌کنم هر کسی که به چنین اختلافی نگاه کند ، با آن موافق خواهد بود ."
تلاش‌ها برای رسیدن به آقای مک گورک در روز چهارشنبه ناموفق بودند .
تصحیح : ۲۰ دسامبر ۲۰۱۸
نسخه اولیه این مقاله ، حوزه خشونت توسط دولت اسلامی است . یک محقق تخمین زده‌است که این گروه هنوز ۷۵ حمله تروریستی در ماه در عراق انجام می‌دهد نه در روز ۷۵ حمله .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.