پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ژنرال جوزف وتال

۲,۱۴۵ بازديد
ژنرال جوزف Votel ، فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، و برت اچ . مسئولان دولت گفتند که مک گرک ، فرستاده آمریکا در ائتلاف با دولت اسلامی ، قویا ً به عقب‌نشینی ارتش اعتراض کرد . هر دو این گونه استدلال می‌کردند که دولت اسلامی هرگز بدون مبارزان کرد شکست نخورده است ، که ژنرال Votel گفته‌است که تلفات زیادی دیده‌است و همیشه با آن‌ها سر و کار داشته‌است .
نوشته سارا Almukhtar | منبع : ناظر تعارض توسط IHS Markit
جیم mattis ، وزیر دفاع و دیگر مقامات عالی‌رتبه امنیت ملی ، ادعا کردند که عقب‌نشینی ، اساسا ً، نفوذ غرب در سوریه به روسیه و ایران است . سیاست امنیت ملی ترامپ خواستار مبارزه با هر دو کشور است، که حامیان اصلی رئیس‌جمهور بشار اسد در سوریه هستند و سال‌ها حمایت مالی و نظامی به وی داده‌اند .
به گفته مقامات ، به جای متحدان کرد ، تلاش‌های آینده آمریکا برای به دست آوردن اعتماد مبارزان محلی برای عملیات‌های ضد تروریستی از جمله در افغانستان ، یمن و سومالی را فلج خواهد کرد .
براساس گزارش خبرگزاری ایتارتاس ، وزارت خارجه روسیه از این حرکت استقبال کرد و گفت که عقب‌نشینی آینده را برای حل و فصل سیاسی در جنگ داخلی سوریه ایجاد کرده‌است . همچنین گفت که یک طرح ابتکاری برای تشکیل یک کمیته قانون اساسی سوریه آینده درخشانی خواهد داشت که نیروهای آمریکایی از بین رفته‌اند .
آقای Xi در سخنرانی خود در روز پنج شنبه گفت : " امروز ، صلح و توسعه روند غالب شده‌است ، اما دنیا دور از آرامش است ، " جنگ شمشیر of است که هنوز بر روی بشر وجود دارد . ما باید درس‌های تاریخ را بیاموزیم و خود را وقف صلح کنیم ."
پس از تاسیس جمهوری خلق چین در سال ۱۹۴۹ ، ارتش آزادی‌بخش خلق از انقلاب کمونیستی به عنوان یک سد دفاعی دربرابر تهدیدات خارجی و محافظ داخلی قدرت حزب ظهور کرد . تعداد آن‌ها همواره به سنگینی نسبت به ارتش‌های زمینی که در سراسر چین صف‌آرایی کرده‌اند سنگین بوده‌است . اما در طول دهه‌های اخیر ، رهبران چین تلاش کرده‌اند تا منابع بیشتری را به نیروی هوایی و دریایی که قصد دارند در خارج از کشور نفوذ کنند تغییر دهند و ادعاهای کشور را در مورد جزایر مورد مناقشه و آبه‌ای مورد مناقشه نشان دهند .
براساس برآورده‌ای اخیر ، چین در حدود ۲.۳ میلیون مرد و زن در ارتش خود دارد و اکثر آن‌ها سربازان پیاده‌نظام هستند که اغلب برای چند سال قبل از ورود به نیروی کار غیر نظامی از حومه شهر به خدمت گرفته می‌شوند .
بانی اس . گلاسر ، مشاور ارشد آسیا در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن ، گفت که کاهش نیروهای نظامی بخشی از تلاش آقای Xi برای کارآمدتر کردن ارتش است ، اما هیچ‌کس کاستی‌های the را بیشتر از چین تشخیص نمی‌دهد .
خانم گلاسر گفت : چینی‌ها در طی دهه گذشته گام‌های مهمی در ساخت یک ارتش در سطح جهانی برداشته اند . او گفت : " اما چالش‌های جدی ، از جمله به روز رسانی سلاح‌های نظامی و پرسنل آموزشی ، همچنان باقی است .
آقای Xi هیچ گونه جزئیاتی درباره نحوه اجرای his ارائه نداد ، و آن‌ها ممکن است با اصطکاک طبیعی یا کاهش استخدام ، به جای کاهش مستقیم ، به دست آیند . اما در زمانی که رشد اقتصادی چین کاهش‌یافته است ، کاهش شمار ارتش می‌تواند فشار بر دولت را افزایش دهد . در گذشته ، افسران دیگر و سربازان سابق ناراضی از چشم اندازه‌ای کاری خود و رفاه به یک منبع دائمی اعتراضات در خارج از ادارات دولتی تبدیل شده‌اند .
دولت چین آمار منظمی را در مورد نیروهای نظامی خود منتشر نمی‌کند . اما کارشناسان تخمین می‌زنند که ارتش حدود ۱.۶ میلیون نفر نیروی دریایی، نیروی دریایی ۲۴۰، ۰۰۰ و نیروی هوایی ۴۰۰، ۰۰۰ تن را در اختیار دارد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.