جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

کاخ شاهزادگان

۲,۱۲۲ بازديد
CreditCharlie Savage / نیویورک‌تایمز
در کاخ شاهزادگان ، یکی از مشاوران نظامی مورد علاقه مشاوران نظامی آمریکا ، این گروه از طبقه پایین خیابان به یک اتاق زیرزمینی با میزه‌ای گرد کوچک که با دیواره‌ای کاشی شده و نقاشی‌های دیواری تزیین شده بود رفتند و توسط طرفداران سقف خنک شدند .
در آنجا ، پیشخدمت‌ها بطری‌های آب و فنجان‌های کوچک قهوه را همراه با امواج ظاهرا ً بی‌پایان غذا - kebabs ، مرغ shawarma ، ماست ، حمص ، سالاد و بسیاری چیزهای خوش‌مزه دیگر آوردند . در طول غذا ، آمریکایی‌ها با سران شورای شهر Manbij و دیگر رهبران محلی دیدار کردند که بر روی یک قانون اساسی جدید و قوانین به همراه رهبران شبه نظامیان کرد کار می‌کردند .
ساکنان Manbij در مورد زندگی تحت دولت اسلامی - بسته شدن مدارس ، قانون لباس اجباری سیاه ، ترس فراگیر که مردم را وادار به راه رفتن و صحبت کردن " مانند ربات‌ها می‌کردند ، تبلیغ می‌کردند . آن‌ها برای چیزهایی مانند تعمیر یک بیمارستان که یک دستگاه دیالیز و دیگر تجهیزات توسط افراط گرایان غارت شده‌بود ، تبلیغ می‌کردند .
یکی از ساکنان ، Shikh خلیف ، گفت که پیش از آغاز جنگ داخلی سوریه در سال ۲۰۱۱ ، یک نمایندگی خودرو داشت و اکنون رهبر حزب جدید سوریه بود که مارس گذشته شکل گرفت . آقای گراه‌ام از او پرسید که خط‌مشی او چیست و چرا مردم باید به او رای بدهند .
تبلیغ
"آقای خلیف از طریق مترجم گفت : " دستانم پاک هستند . من هیچ وقت برای کشتن مردم دست نداشتم ."
"آقای گراه‌ام " گفت : " بسیار خوب ، " نه فساد ، نه کشتار ." وی سپس پرسید که اگر ایالات‌متحده were را ترک کند چه اتفاقی خواهد افتاد .
آقای خلیف پاسخ داد که شاید دولت اسلامی باز خواهد گشت ، یا شاید منطقه تحت کنترل دولت سوریه ، بشار الاسد ، یا حتی اشغال ارتش ترکیه قرار گیرد .
"آقای خلیف گفت : " هرج و مرج خواهد بود . "
وقتی ناهار تمام شد ، گروه آمریکایی از کارکنان رستوران تشکر کرد و از پله‌ها بالا رفت و به پیاده‌رو رفت و آماده شد تا کاروان را از شهر خارج کند . اما اول ، آقای گراه‌ام و چند نفر از افراد در مراسم ناهار که ژست گرفته بودند، برای گرفتن عکس لبخند زدند .
آن‌ها در همان نقطه قرار داشتند که این هفته به صحنه قتل‌عام تبدیل شد .
او گفت : " این دختر از افغانستان نیست ، او تروریست نیست ." ما تنها از خانواده‌های خود دفاع می‌کنیم ."
یک مقام امنیتی ترکیه وظیفه متقاعد کردن آن‌ها را بر عهده گرفت و گفت که شورشیان تنها با اکراه موافقت کردند که سلاح‌های سنگین را پس بگیرند . تنها نیروهای مسلح به آرامی در منطقه غیر نظامی مجاز هستند . او گفت که مقامات امنیتی ترکیه شروع به تلاش برای نرم کردن شورشیان بعد از اینکه این توافق سه هفته پیش اعلام شد و تنها سه روز پیش از موعد مقرر به توافق رسیدند .
دو گزینه تلخ برای سوری‌ها که بین اسد و افراط گرایان گرفتار شده‌اند
دولت سوریه در حال بمباران استان ادلب است که پناهگاهی برای افرادی بوده‌است که از جنگ فرار کرده‌اند .
اعتبار
منطقه احمد Rahhal / Anadolu از طریق گتی ایماژ
تصویر
دولت سوریه در حال بمباران استان ادلب است که پناهگاهی برای افرادی بوده‌است که از منطقه war.Cred itCreditAhmed / Anadolu ، از طریق گتی ایماژ ، فرار کرده‌اند .
نوشته آن برنارد و Hwaida سعد
۳۱ مارس ۲۰۱۸
بیروت ، لبنان - زمانی که نیروهای طرفدار دولت شهر خود را از شورشیان سوریه بازپس گرفتند ، Nisrine همان قرارداد تسلیم را پذیرفت که دولت ده‌ها هزار سوری را پیشنهاد کرده‌است : یک سفر با اتوبوس به مکانی که او هرگز نبوده است - استان شورشی شمال غربی ادلب .
از آنجا که جنگ سوریه آغاز شده‌است ، جمعیت ادلب دو برابر شده‌است ؛ چرا که در ترکیبی از افراد غیر نظامی فراری ، شورشیان شکست‌خورده ، جهادی‌های تندرو و کسانی مانند Nisrine که خانواده‌های خود را جمع کرده‌اند تا سوار بر اتوبوس شوند را شکست داده‌اند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.