شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

گروه کر نظامی

۲,۱۰۶ بازديد
اعضای گروه کر نظامی در میدان تیانانمن در روز سه‌شنبه . هدف رسمی این مراسم بزرگداشت ۷۰ سال از پایان جنگ جهانی دوم بود .
اعتبار
دمیر Sagolj / رویترز
تصویر
اعضای گروه کر نظامی در میدان تیانانمن در روز سه‌شنبه . هدف رسمی این مراسم بزرگداشت ۷۰ سال از پایان جنگ جهانی II.Cred itDamir / رویترز بود .
فرقی نمی‌کند که آقای Xi بتواند در مورد کاهش تعداد سربازان جدید برای تغییر نحوه عملکرد ارتش چین ، شهامت سیاسی او را آزمایش کند یا نه . برنامه او برای بازسازی و تجدید نیروی نظامی بخشی از یک برنامه بلند پروازانه است که در سال ۲۰۱۳ اعلام شد و شامل بازبینی اقتصاد نیز می‌شود . از آن زمان تا کنون ، دولت تغییراتی را وضع کرده‌است ، اما بسیاری از ناظران می‌گویند که حرکات آن‌ها اغلب مردد و مبهم بوده‌است ، اما با وعده‌های جسورانه آقای Xi همخوانی ندارد .
Turmoil در بازار سهام چین و نگرانی‌ها در مورد رکود اقتصادی در ماه‌های اخیر به شهرت آقای Xi لطمه زده‌است ، در حالی که کمپین فراگیر مبارزه با فساد که به او اجازه داده‌است تا دشمنان سطح بالا را پاک‌سازی کند بسیاری را در بخش نخبگان حزب ، عصبی یا هر دو ترک کرده‌است .
اما آقای Xi روز پنجشنبه اعتماد به نفس را منتقل کرد . او با کت و شلوار سنتی که مورد لطف مایو بود ، سربازان را مخاطب قرار داد و در حالی که در یک لیموزین پرچم قرمز ایستاده بود به جمعیت سلام و احوال پرسی کرد . پس از آن ، او در حالی که رئیس‌جمهور ، هو جینتائو و جیانگ زیمین خود را از صحنه تماشا تماشا می‌کردند ، مراسم رژه را تماشا کرد .
طبق خبر رسمی خبرگزاری شین هوا ، سلاح‌های نمایش‌داده‌شده شامل مجموعه رو به رشد چین از موشک‌های پیشرفته ، در میان آن‌ها " Dongfeng - ۵ B " ، یک موشک استراتژیک بین‌قاره‌ای است که برای حمل کلاهک‌های هسته‌ای و موشک بالستیک سجیل - ۲۱ D طراحی شده‌است .
از زمانی که وی رئیس حزب کمونیست و رئیس کمیسیون مرکزی ارتش در نوامبر ۲۰۱۲ شد ، آقای Xi ارتباط نزدیکی با ارتش آزادی‌بخش خلق دارد ، در حالی که تحقیقات فساد را نیز پی‌گیری می‌کند که به بالاترین رتبه خود رسیده‌است و به او اجازه می‌دهد تا فرماندهان جدید منصوب کند . ژنرال گیو میمی ، که برای یک دهه تا زمان بازنشستگی‌اش در سال ۲۰۱۲ ، یکی از افسران ارشد ارتش بود ، در اواخر ماه ژوئیه به طور رسمی تحت بازجویی قرار گرفت .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
این کاهش نیروها احتمالا ً بخشی از بازسازی گسترده نظامی است که ممکن است شامل ترتیبات جدید فرماندهی برای هماهنگی بهتر زمین ، دریا ، هوا و نیروهای دیگر باشد . تیلور Fravel ، استادیار موسسه فن‌آوری ماساچوست که ارتش چین را مورد مطالعه قرار می‌دهد، در یک ایمیل گفت .
تانک‌ها در روز پنجشنبه در پکن رژه می‌روند . نیروهای نظامی China's به طور سنتی به سمت نیروهای زمینی طبقه‌بندی شده‌اند .
اعتبار
کوین Frayer / گتی ایماژ
تانک‌ها در روز پنجشنبه در پکن رژه می‌روند . نیروهای نظامی China's به طور سنتی به سوی land itKevin Frayer / گتی ایماژ )
پروفسور Fravel گفت : " اگر طرحی برای نحوه دستیابی به این کاهش تنظیم نشده است ، اندازه کاهش را اعلام نخواهد کرد ، بنابراین اعلام این امر حاکی از آن است که اصلاحات قطعا ً در حال انجام است ."
دیوید فینکلشتاین ، معاون رئیس CNA ، که یک سازمان در آرلینگتون است ، گفت که این کاهش اغلب از نیروهای زمینی ، با منابع بیشتر به نیروی دریایی ، نیروی هوایی و نیروی هوایی دوم ، شامل کلاهک‌های هسته‌ای می‌شود . که در تجزیه و تحلیل نظامی تخصص دارد .
ژو Guangyu ، ژنرال بازنشسته چینی بازنشسته ، درباره اعلام Mr. در یک مصاحبه تلفنی اظهار داشت : " این تصمیم انتظار می‌رفت که " مدرن‌سازی سلاح و تجهیزات کاهش تعداد پرسنل را تشویق کند ."

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.