یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

گفته مقامات رسمی

۱,۸۸۳ بازديد
مقامات رسمی گفته‌اند که عقب‌نشینی سربازان آمریکایی کردها را نسبت به حمله به ترکیه آسیب‌پذیر خواهد کرد که به زودی حمله‌ای علیه آن‌ها را آغاز خواهد کرد . این امر همچنین زنده ماندن آقای اسد را که سقوط آن به مدت مدیدی یک بند از ایمان در واشنگتن بوده‌است ، تحکیم خواهد کرد.
پنتاگون در بیانیه‌ای گفت که " ادامه کار با شرکای ما و متفقین برای شکست دادن" دولت اسلامی " هر کجا که فعالیت می‌کند ادامه خواهد یافت .
تصمیم آقای ترامپ با آنچه که مقامات ارشد امنیت ملی در هفته‌های اخیر گفته بودند مغایرت دارد .
Editors
مردم of داستان شان را می‌گویند
او مردی همجنس گرا بود که در کشیش‌ها کاتولیک خدمت می‌کرد . سپس تهدیدها آغاز شدند .
یخچال طبیعی هستند . میلیونها Rely که بر روی آب خود تکیه دارند .
تبلیغ
دو ماه پیش مشاور امنیت ملی جان آر . بولتون ، اظهار داشت که آمریکا تا زمانی که ایران در حال اعمال نفوذ در آنجا بوده‌است ، یا از طریق نیروهای نظامی خود و یا شبه نظامیان تحت حمایت ایران ، از سوریه خارج نخواهد شد .
ایالات‌متحده در سوریه نیروهای نظامی دارد . پس روس‌ها و ایرانی‌ها . اینجاست .
نیروهای آمریکایی در طول صدها مایل از قلمرو سوریه پراکنده شده‌اند و در مناطقی مبارزه می‌کنند که به طور ناراحت‌کننده‌ای در نزدیکی نیروهای نظامی سوریه و نیروهای روسیه و ایران قرار دارند .
۱۱ آوریل ۲۰۱۸
او به خبرنگاران گفت : " هفته گذشته ، اقای مک گرک ماموریت سوریه را به عنوان کسی که خواستار " شکست پایدار " دولت اسلامی بود ، توصیف کرد و گفت: " ما می‌دانیم که زمانی که فضای فیزیکی شکست خورد ، ما نمی‌توانیم بر روی زمین بمانیم و اطمینان حاصل کنیم که ثبات را می‌توان در این مناطق حفظ کرد ."
فرماندهان ارتش از این می‌ترسند که عقب‌نشینی عجولانه منافع ارضی را علیه دولت اسلامی ایجاد کند که توسط آمریکا و شرکای ائتلافی آن اتخاذ شده‌است - اساسا ً آنچه که بعد از رئیس‌جمهور قبلی آقای ترامپ ، رئیس‌جمهور باراک اوباما رخ داد ، نیروهای نظامی را از عراق در سال ۲۰۱۱ به خطر می‌اندازد .
آقای گراه‌ام ، که از ناهار با معاون رئیس‌جمهور مایک Pence و دیگر سناتورهای جمهوری‌خواه بیرون آمد ، آن را دوباره در عراق خواند و پرسید که چرا کنگره از تصمیم آقای ترامپ مطلع نشده است .
آقای گراه‌ام در این باره گفت : " اگر اوباما این کار را انجام داده بود ، اکنون ما در حال رفتن به سمت راست هستیم: چقدر ضعیف ، چقدر خطرناک ."
در طول این نشست ، مقامات گفتند که آقای Pence به سختی در مورد تعطیلی احتمالی دولت صحبت کرده‌است ، که او ظاهرا ً در کاپیتول هیل برای بحث در مورد آن صحبت کرده‌است ، چرا که چنین pushback های قوی از قانونگذاران در سوریه وجود دارد .
در نامه‌ای به آقای ترامپ ، آقای گراه‌ام و پنج سناتور دیگر ، از هر دو طرف ، از او درخواست کردند که در تصمیم خود تجدید نظر کند و هشدار داد که عقب‌نشینی بقایای دولت اسلامی و همچنین دولت اسد ، ایران و روسیه را جسور خواهد کرد.
متحدان آمریکایی به طور قابل‌توجهی در واکنش‌های آن‌ها خاموش بودند . نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو از اسرائیل آن را " البته ، یک تصمیم آمریکایی " خواند و گفت که دولت او پیامدهای آن را مطالعه خواهد کرد . اما تحلیلگران می‌گویند که عقب‌نشینی به تلاش‌های اسرائیل برای خنثی‌سازی تاثیر ایرانیان در سوریه کمک خواهد کرد .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
ایهود باراک ، یکی از دوستان مستقر در اسرائیل در موسسه سیاست خاور نزدیک ، گفت : " این یک روز بد برای اسرائیل است . "
در حالی که آقای ترامپ نقش نظامی آمریکا در سوریه را به شدت بر شکست دولت اسلامی متمرکز کرده‌است ، ژنرال‌ها و دیپلمات‌ها مدعی هستند که ایالات‌متحده منافع پیچیده ‌تری در آنجا دارد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.