جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

یک بیانیه دیگر

۲,۰۹۷ بازديد
براساس یک بیانیه دیگر ، تنها یک روز ، بیش از ۱۴، ۰۰۰ دلار از گندم که در یک بمب‌گذاری سوزانده شده بود و ۲، ۳۰۰ دلار از فروش عدس و نخود از بین رفته بود . بر طبق یک صفحه گسترده ، همچنین در بیش از ۲۳، ۰۰۰ دلار از گندم که از کف یک تانک کنده شده‌بود ، به دست آمد .
دست مالیاتی دولت اسلامی به هر جنبه از زندگی در موصل رسید . Households در عراق در هر ماه ۲۰۰۰ دینار ( کم‌تر از ۲ دلار ) برای جمع‌آوری زباله ، ۱۰، ۰۰۰ دینار ( حدود ۸ دلار ) برای هر ۱۰ کیلو وات برق و ۱۰، ۰۰۰ دینار دیگر برای آب شهری مالیات پرداخت کردند .
کسب و کارهایی که قصد نصب یک تلفن ثابت را داشتند ، هزینه نصب ۱۵۰۰۰ دینار ( حدود ۱۲ دلار ) را به اداره مخابرات این گروه پرداخت کردند و پس از آن هزینه نگهداری ماهانه ۵، ۰۰۰ دینار پرداخت شد.
ادارات شهرداری به مجوز ازدواج و گواهی تولد متهم شدند .
این گواهی تولد برای دختری به نام Shehed است . یک زن ۴ کیلوگرم وزن داشت که در ۲۶ اوت ۲۰۱۶ در یک حوزه اجرایی که توسط دولت اسلامی عراق و شام ایجاد شده بود در استان الجزیره به دنیا آمد .
این روزنامه توسط روزنامه نگاران تایمز در تل Abta ، روستایی در شمال عراق ، در ژوئیه ۲۰۱۷ در ساختمانی که توسط جنگجویان ISIS استفاده می‌شود ، کشف شد .
Shehed در خانه to منصور Ubaid ۲۰ ساله و محمود محمد موسی ، یک کارگر ۳۵ ساله متولد شد . هیچ پزشک ، پرستار یا قابله تایید نشده در هنگام تولد وجود نداشت .
دولت اسلامی عراق و شام در حال حاضر در لوازم‌التحریر میان کودکان و کودکان که زیر پرچم سیاهش به دنیا آمده‌اند گواهی‌نامه تولد خود را صادر کرده‌است .
ب ب A
نگاهی دقیق‌تر به برخی از مدارک اینجا بیاندازید .
اما شاید مهم‌ترین مالیات ، یک مالیات مذهبی معروف به زکات است که یکی از پنج رکن دین محسوب می‌شود . طبق گفته خانم Revkin ، محقق ییل ، این میزان در حدود ۲.۵ درصد از دارایی‌های یک فرد و تا ۱۰ درصد تولید کشاورزی محاسبه می‌شود . در حالی که برخی از این هزینه‌ها توسط دولت‌های عراق و سوریه متهم شده بودند ، مالیات اجباری دارایی یک توسعه جدید بود .
در عمل اسلامی ، زکات یک tithe است که برای کمک به فقرا استفاده می‌شود . در تفسیر دولت اسلامی ، یک عمل خیریه به یک پرداخت اجباری تبدیل شد و در حالی که برخی از وجوه جمع‌آوری‌شده برای کمک به خانواده‌های نیازمند بکار می‌رفت ، وزارت زکات و موسسات خیریه بیشتر شبیه به یک نسخه از خدمات درآمد داخلی عمل کردند .
براساس برخی برآوردها ، اغلب حساب‌های دولت اسلامی به ثروتمندترین گروه تروریستی در جهان تبدیل شده‌است که بر فروش نفت سیاه خود تمرکز دارد که در یک نقطه به میزان ۲ میلیون دلار در هفته می‌رسد . با این حال ، سوابق کشف‌شده در سوریه توسط آقای Tamimi Tamimi و تحلیل‌شده توسط خانم Revkin نشان می‌دهد که نسبت پول به‌دست‌آمده از مالیات در برابر نفت ساعت ۶ : ۱ است .
با وجود صدها حمله هوایی که باعث pocked شدن خلیفه‌گری با craters شده بودند ، اقتصاد این گروه همچنان به عملکرد خود ادامه داد و از جریان‌های درآمدی که نمی‌توانستند تحت قوانین بین‌المللی بمب‌گذاری شوند ، تغذیه شدند : شهروندان تحت حکومت آن‌ها ، فعالیت تجاری آن‌ها و کثیفی زیر پا .
براساس برآورده‌ای سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد ، زمینی که شبه نظامیان توقیف کرده‌اند ، most و در ارتفاع گروهی این گروه ۴۰ درصد تولید سالیانه گندم این کشور و بیش از نیمی از محصول جو آن را تشکیل می‌دهد . براساس مطالعه‌ای که توسط مرکز تحلیل تروریسم در پاریس انجام شده‌است ، در سوریه ، این گروه در یک نقطه به میزان ۸۰ درصد محصول پنبه کشور کنترل می‌شود .
گوجه‌فرنگی برداشت در زمین به تازگی از دولت اسلامی آزاد شد . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
مبارزان " دولت اسلامی عراق و شام" در حال ایجاد میادین نفتی در آتش هستند . تایلر هیکس / نیویورک‌تایمز
به گفته این مطالعه ، همه اینها به مبالغ حیرت‌انگیز و به مبلغ ۸۰۰ میلیون دلار درآمد مالیاتی سالیانه افزوده شده‌است .
با این حال ، جاه‌طلبی این گروه برای اداره یک دولت به این معنا بود که این گروه هم لایحه بزرگی داشت .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.