سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

۱۹ سال خدمت

۱,۹۲۵ بازديد
( او به تازگی بعد از ۱۹ سال خدمت فعال و در توان‌بخشی برای اختلال استرس پس از حادثه ، از جمله افکار روزانه خودکشی ) اخراج شده بود ، یک دوست دیگر در حالی که در کره‌جنوبی مستقر شده بود ، توسط چندین سرباز مرد مورد تجاوز قرار گرفت ، سپس چهار روز بعد در حمام خونین یافت شد .
از آنجا که یک نفر در این لحظه بحرانی از من دفاع کرد ، و به دلیل راهنمایی سایر رهبران واقعی ، توانستم در سفارت آمریکا در عراق و به عنوان عضوی از پرسنل شخصی ژنرال فرانک Helmick ، فرمانده فرمانده سابق سپاه ۱۸ هوابرد ، زیرکی ذهنی و فکری ام را تقویت کنم . ژنرال Helmick اشتیاق من را برای نویسندگی پرورش داد و بذر را برای من کاشت تا بعدها آن را به صورت حرفه‌ای دنبال کنم . این تجربیات مثبت با مردان به میزان زیادی ارزش خود را افزایش داد و به من کمک کردند موفق شوم، هم در داخل و هم در خارج از ارتش .
ای کاش می‌توانستم بگویم که کار نظامی من به خوبی پایان یافت ، اما اینطور نشد . همانطور که کار من پیشرفت کرد ، من با رفتار ضعیف ‌تری از سوی مافوق خود روبه‌رو شدم . برای من بیش از حد روشن بود که با وجود بسیاری از افراد فداکار و حرفه‌ای که شرافت خدمت نظامی را در دست دارند ، جو به سمت زنان به طور کلی تغییر نکرده است .
خانم فو ، سخنگوی قوه مقننه ، روز چهارشنبه گفت که ۱۰ درصد افزایش بودجه نظامی " در همان سطح است که نرخ رشد بودجه برای دولت مرکزی و آژانس‌های دولتی در سطح مرکزی است . میزان کلی تسلیحات ملی هنوز هم کم است و زمان می‌برد ."
دکتر ساندرز گفت گزارش‌ها اخیر حاکی از آن هستند که مدرن‌سازی و تولید سلاح‌های پیشرفته یکی از زمینه‌های مهم تاکید و افزایش هزینه برای چین است . وی افزود : " اتحادیه اروپا تاکید خود را بر آموزش مشترک و تمرین‌های واقع‌بینانه افزایش داده‌است و من انتظار دارم که برخی از افزایش بودجه از گسترش بیشتر آموزش برای بهبود توانایی ارتش برای تحقق " فرمان رهبری حزب کمونیست " برای " مبارزه و پیروز شدن " حمایت کنند .
در سال‌های اخیر ، بیشتر مدرن‌سازی ارتش چین بر نیروی دریایی خود متمرکز شده‌است . علاوه بر نقشه‌برداری اختلافات احتمالی بر سر اختلافات ارضی در دریاهای شرق و جنوب چین ، بسیاری از افسران ارشد نظامی هنوز بر سناریوهای جنگی بالقوه در تایوان ، جزیره خودمختار که چین بخشی از قلمرو خود را در نظر می‌گیرد ، متمرکز هستند .
advertisement
دولت ایالات‌متحده به عنوان بخشی از یک دستور دیرینه ، فروش سلاح به تایوان را تایید می‌کند ، که چین به شدت اشیا را هدف قرار می‌دهد . برخی تحلیلگران نظامی خارجی می‌گویند که دولت اوباما احتمالا ً به زودی فروش جدید را تایید خواهد کرد .
در این کنفرانس خبری ، خانم Fu در مورد طیف وسیعی از مسائل سیاسی صحبت کرد و پس از درخواست خبرنگار خارجی برآورد بودجه نظامی را داد . خانم فو به ویژه علاقمند به تاکید بر تعهد رهبران چینی برای مبارزه با فساد بود . از زمان گرفتن قدرت در اواخر سال ۲۰۱۲ ، Xi Jinping ، رئیس‌جمهور و رهبر حزب ، یک کمپین گسترده مبارزه با فساد را رهبری کرده‌است که در میان چیزهای دیگر منجر به تحقیقات برخی از سرسخت‌ترین دشمنان سیاسی وی شده‌است .
تحلیلگران و فعالان حزب می‌گویند که این فعالیت و حرکت‌های دیگری از سوی آقای Xi به او اجازه داده‌است تا کنترل بیشتری بر ارتش چین نسبت به رئیس‌جمهور خود ، هیو Jintao ، داشته باشد . رهبران قدرتمند ارتش چین تحت بازجویی قرار گرفته‌اند . روز دوشنبه ، ارتش در وب سایت رسمی خود نام ۱۴ ژنرال را اعلام کرد که مورد بازجویی قرار گرفته‌اند یا متهم به اختلاس شده‌اند .
در میان کسانی که تحت بازجویی قرار دارند ، سرلشکر Guo Zhenggang ، پسر گیو میمی ، معاون بازنشسته کمیسیون مرکزی ارتش است . آقای Xi پیش از این تحت تحقیقات ژو Caihou ، معاون بازنشسته دیگر این کمیسیون ، قرار داده و اکنون گمانه‌زنی‌هایی در مورد این که آیا گیو میمی " بعدی است یا نه ، وجود دارد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.