جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آوت پست

۲,۱۷۰ بازديد
چین ارتش خود را با یک Outpost در خارج از کشور در جیبوتی افتتاح می‌کند.
سال گذشته یک تمرین آموزش ارتش آزادی خواه در نزدیکی پکن انجام شد . چین در روز پنج شنبه اعلام کرد که یک تاسیسات لجستیک در جیبوتی ایجاد خواهد کرد که این امر به نشانه رشد فزاینده نیروی دریایی آن خواهد بود .
اعتبار
اندی وانگ / خبرگزاری آسوشیتد پرس
تصویر
سال گذشته یک تمرین آموزش ارتش آزادی خواه در نزدیکی پکن انجام شد . چین در روز پنج شنبه اعلام کرد که یک ساختمان لجستیکی در جیبوتی ایجاد خواهد کرد که نشانه‌ای از رشد فزاینده آن به Press وانگ / آسوشییتدپرس می‌باشد .
نویسنده : جین Perlez و کریس باکلی
۲۶ نوامبر ۲۰۱۵
پکن - چین در روز پنج شنبه اعلام کرد که اولین پاسگاه نظامی خارجی خود را تاسیس خواهد کرد و از یک طرح جامع برای سازماندهی مجدد ارتش خود به یک نیروی more که قادر به بیرون راندن قدرت در خارج از کشور است ، پرده‌برداری کرد .
این پاسگاه در کشور آفریقای شرقی جیبوتی ، با سیاست طولانی‌مدت پکن در برابر پیروی از ایالات‌متحده در ساخت تجهیزات نظامی در خارج از کشور قطع می‌شود .
وزارت امور خارجه از توصیف تاسیسات جدید به عنوان پایگاه نظامی خودداری کرد و گفت که برای resupply کشتی‌های نیروی دریایی چین که در ماموریت‌های antipiracy سازمان ملل متحد شرکت داشته‌اند ، استفاده می‌شود .
با این حال ، با تاسیس یک پاسگاه در شاخ آفریقا - بیش از ۴، ۸۰۰ مایلی دورتر از پکن و نزدیک برخی از the مناطق جهان - رئیس‌جمهور Xi Jinping رهبری نظامی فراتر از تمرکز تاریخی خود بر حفاظت از مرزه‌ای این کشور را بر عهده دارد .
advertisement
این دو اعلامیه با طرح سیستم‌های فرماندهی جدید برای ادغام و پشتیبانی از نیروهای مسلح ، گستردگی تغییر را نشان می‌دهند که آقای Xi در حال هل دادن به ارتش آزادی‌بخش خلق ( " ) است که به مدت چند دهه به عنوان محافظ سنگین قانون حزب کمونیست خدمت کرده‌است .
به گزارش خبرگزاری شین هوا ، آقای Xi در این هفته به افسران ارشد ارتش گفت که می‌خواهد " یک دفاع ملی قوی و یک ارتش قوی بسازد که مطابق با موقعیت بین‌المللی کشورمان است و با منافع ملی و توسعه‌ای ما تطبیق داده می‌شود ."
دیوید فینکلشتاین ، رئیس مطالعات چین در CNA ، یک موسسه تحقیقاتی مستقل در آرلینگتون ، واقع در Arlington ، گفت که حضور در جیبوتی برای خدمت به کشتی‌های نظامی خود از زمان انتقال کمونیست‌ها ، اولین تاسیسات لجستیکی در خارج از کشور برای خدمت به کشتی‌های نظامی خود خواهد بود .
آقای فینکلشتاین گفت : " در جاروب بزرگ تاریخ چین پس از ۱۹۴۹ ، این اعلامیه هنوز یک شاخص دیگر است که سیاست چین می‌کوشد تا با منافع ملی مقابله کند که سریع‌تر از ظرفیت جمهوری خلق چین را برای خدمت به آن‌ها گسترش داده‌است . "
این امکانات جدید نیروی دریایی را قادر خواهد ساخت تا با راهبردی که امسال توسط حزب کمونیست در یک سند دفاعی بزرگ که به عنوان یک کاغذ سفید شناخته می‌شود ، زندگی کند که جاه‌طلبی‌های خود را برای تبدیل شدن به یک نیروی دریایی جهانی مطرح می‌کند .
Editors
Milkers هوشمند و یک گلخانه خودکار : داخل یک مزرعه کوچک تک - تک
۴۸ مورد از کودکان Coolest در نیویورک
" من پوست من را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه به مدارس Afrocentric مراجعه می‌کنند ؟
advertisement
آمریکا تنها پایگاه نظامی خود را در قاره آفریقا در جیبوتی حفظ می‌کند ، که به عنوان یک زمین برای عملیات‌های ضد تروریستی در آفریقا و خاورمیانه استفاده می‌شود . سال گذشته ، رئیس‌جمهور اوباما برای ۲۰ سال دیگر اجاره این پایگاه را تمدید کرد .
چین به شدت در زیرساخت جیبوتی سرمایه‌گذاری کرده‌است ، از جمله صدها میلیون دلار صرف ارتقا بندر undersize کشور شده‌است . همچنین هزینه احداث یک خط‌آهن از آدیس‌آبابا ، پایتخت اتیوپی ، به جیبوتی ، پروژه‌ای که بیلیون ‌ها دلار هزینه دارد را تامین کرده‌است . جمعیت این کشور حدود ۹۰۰، ۰۰۰ نفر است که بسیاری از آن‌ها در فقر زندگی می‌کنند .
متخصصان نظامی می‌گویند که از نظر استراتژیک ، جیبوتی مکان عالی برای حفاظت از واردات نفت از خاور میانه ارائه می‌دهد که از اقیانوس هند در مسیر خود به چین عبور می‌کند . از جیبوتی ، چین به شبه‌جزیره عربستان دسترسی بیشتری پیدا می‌کند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.