پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ارتش ترور ترکیه

۲,۱۲۹ بازديد
ترکیه در مورد وجود آنچه که " ارتش ترور " در مرز خود خوانده بود ، با صدای بلند اعتراض کرد و این طرح به آرامی به عقب بازگشت . نیروهای دموکرات سوریه شاخه‌ای از شبه نظامیان کرد به نام the هستند که متحد با گروه جدایی‌طلب کرد ترکیه است که ترکیه آن‌ها را یکی از آن‌ها می‌داند .
چند روز بعد ، ترکیه به یک منطقه کردها در شمال شرقی سوریه حمله کرد . این درگیری یک متحد آمریکایی را بر علیه دیگری قرار داد . آمریکا تا حد زیادی تحت مراقبت و نظارت قرار گرفت ، زیرا جنگجویان کرد جنگ را علیه دولت اسلامی در جنوب رها کردند تا از برادران خود در شمال دفاع کنند .
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
این سناریو اکنون آماده تکرار است ، اما در مقیاس بزرگ‌تر .
جمعه گذشته ، رجب طیب اردوغان ، رئیس‌جمهور ترکیه ، تهدید کرد که حمله‌ای دیگر را در شمال شرقی سوریه برای حمله به نیروهای کردی در منطقه‌ای که از سوی ایالات‌متحده پشتیبانی می‌شود ، انجام می‌دهد . او واحدهای کماندویی ترکیه را به مرز اعزام کرد و احتمال رویارویی با نیروهای آمریکایی را افزایش داد .
اما از آنجا که رئیس‌جمهور ترامپ در سال ۲۰۱۷ پیشنهاد عقب‌نشینی از سوریه را داد ، سوال آنچه در مورد کردها ، که در مبارزات آمریکا جنگیدند و کشته شدند ، در اتر شناور بودند .
آقای Funtleyder با اشاره به اینکه مدیران صندوق سرمایه‌گذاری اهداف آسانی برای سیاستمداران هستند ، گفت : " در ماه ژانویه ، مقامات آمریکایی پیشنهاد کردند که یک نیروی مرزی به رهبری کرد به رهبری کرد ، حداقل برای دو سال در سوریه باقی بماند تا به حمایت از متحدان کرد آمریکا کمک کند .
آقای Funtleyder با اشاره به اینکه مدیران صندوق بودجه اهداف آسانی برای سیاستمداران هستند ، گفت : " او فقط به همه اسکناس‌های رایج populist می‌زند .
آقای ترامپ با قرار دادن مسائل در مبارزات انتخاباتی ، تلاش مبهمی در کنگره (کپیتول هیل ) کرد تا به طور بالقوه در حزب جمهوریخواه ملی مبارزه کند .
تیزهوشی تجاری اقای ترامپ یکی از بزرگ‌ترین نقاط فروش او با رای دهندگان بوده‌است . او قول می‌دهد که تجربه او به معاملات مطلوب در مرحله جهانی تبدیل خواهد شد و به خود می‌بالد که نمی‌تواند توسط بانکداران و یا لابی شرکت‌های بزرگ خریداری شود .
آقای ترامپ اغلب در سخنرانی‌های خود می‌گوید : " من نمی‌خواهم هیچ زنجیری متصل شود . " او با اشاره به کمک‌های مالی بزرگ که از lobbyists در این زمینه خودداری کرده‌است ، می‌گوید : " من نمی‌خواهم هیچ زنجیری متصل شود . "
آقای ترامپ همچنین تهدید کرده‌است که شرکت‌هایی مانند فورد را وادار به پرداخت قیمت برای انتقال تولید خود به خارج می‌کنند . و در حالی که او ادعا می‌کند که با بسیاری از آن‌ها دوستانه رفتار می‌کند ، سرمایه گذاران جمع‌آوری سرمایه را " فروشندگان کاغذ " می‌نامند که تمایل دارند در راه ثروت خوش‌شانس باشند . لحن populist در حال بازی با زیرمجموعه‌ای از رای دهندگان حزب جمهوریخواه است که از وضع موجود ناامید شده‌است ، اما نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه آقای ترامپ شروع به انحراف برخی از اهداف حزب کرده‌است .
مایکل آر گفت : " اینها انواع چیزهایی نیستند که یک کاندیدای معمولی جمهوری‌خواه می‌گوید . " Strain ، یک متخصص موسسه سرمایه‌گذاری آمریکایی محافظه‌کار ، با اشاره به نظرات نامزدها در مورد بودجه پرچین ، حمایت از هزینه‌های استحقاقی و تحمیل تعرفه‌های تجاری ، بسیاری از این چیزها چیزهایی نیستند که تجارت‌ها از آن راضی باشند ."
وزارت دفاع روسیه اسرائیل را متهم به پنهان کردن هواپیماهای اف - ۱۶ خود در پشت هواپیمای روسیه کرد که به طور موثر موشک آی ۱ - ۲۰ را به هدف موشک‌های ضد هوایی سوریه تبدیل کرد . اما اسرائیل گفت که جت روسی در منطقه نبوده است که هواپیماهای جنگنده اسرائیل به هدف خود حمله کردند و هنگامی که هواپیمای تجسسی در منطقه هوایی اسرائیل به ضرب گلوله کشته شد ، هواپیماهای اسرائیلی به حریم هوایی اسرائیل بازگشتند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.