چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

استراتژی سوریه

۱,۹۳۴ بازديد
یک استراتژی عقب‌نشینی در سوریه ، با انعکاس اوباما
رئیس‌جمهور ترامپ با ایده استفاده از ارتش برای تضمین مرز مکزیک به مراتب بیشتر از مبارزه با روسیه ، ایران ، کره‌شمالی و چین بوده‌است .
اعتبار
تامیر Kalifa برای نیویورک‌تایمز
تصویر
رئیس‌جمهور ترامپ با ایده استفاده از ارتش برای تضمین مرز مکزیک به مراتب بیشتر از مبارزه با روسیه ، ایران ، کره‌شمالی و China.Cred itCreditTamir برای نیویورک‌تایمز شده‌است .
نویسنده : دیوید ای . Sanger
نوزدهم دسامبر ۲۰۱۸
واشنگتن - رئیس‌جمهور ترامپ همیشه دیدگاه contrarian از قدرت نظامی آمریکا را در نظر گرفته‌است : او می‌خواهد بزرگ‌ترین و سخت‌ترین نیروها روی زمین را فرماندهی کند و می‌خواهد آن‌ها را در خانه نگه دارد .
درس‌هایی که بسیاری در پنتاگون و ادارات اطلاعاتی در دوره پس از ۱۱ سپتامبر یاد گرفتند - که نیروهای مستقر کلید توقف تروریست‌ها قبل از رسیدن به سواحل آمریکایی و حیاتی برای حفظ the هستند که امنیت جهانی را حفظ می‌کنند - هرگز با آقای ترامپ در ارتباط نیستند . او بسیار بیشتر با ایده استفاده از ارتش برای امن کردن مرز مکزیک درگیر است تا مبارزه با روسیه ، ایران ، کره‌شمالی و چین .
و اکنون ، با دستور نیروی کوچک آمریکایی برای ترک سوریه ، آقای ترامپ می‌خواهد تئوری خود را به عمل تبدیل کند . او این کار را به وحشت ساکت بسیاری از دستیاران ارشد خود انجام می‌دهد ، کسانی که مدت‌ها استدلال کرده‌اند که برای خروج از سوریه ( یا افغانستان ) ، یک درگیری دیگر که در آن آقای ترامپ گفته‌است آمریکا هیچ نقش قانونی بلند مدت ندارد ) این است که درس‌های دو دهه گذشته را نادیده بگیرد .
اما حتی بزرگ‌ترین منتقدان آقای ترامپ ، دموکرات‌ها ، زمان سختی را برای دنبال کردن او در این تصمیم خواهند داشت .
advertisement
دیدگاه آقای ترامپ نشان می‌دهد که نیروهای آمریکایی نمی‌توانند تعادل استراتژیک را در خاور میانه تغییر دهند و نباید آنجا باشند ، اساسا ً توسط رئیس‌جمهور پیشین او ، باراک اوباما ، به اشتراک گذاشته شده‌است . این آقای اوباما بود که تقریبا ً همان لحظه در دوران ریاست‌جمهوری اش ، حذف آخرین نیروهای آمریکایی در عراق را اعلام کرد .
استراتژی آقای اوباما - اتکا به شرکای محلی بر روی زمین ، استفاده از نیروی هوایی آمریکا در زمان لازم برای دفاع از منافع آمریکا و جشن بازگشت نیروهای آمریکایی برای تعطیلات - مانند بحث‌هایی در داخل کاخ سفید آقای ترامپ در طول چند روز گذشته . این دقیقا ً چیزی است که در مورد برخی از جمهوریخواهان hawkish در کنگره نیز صدق می‌کند .
سناتور لیندزی گراه‌ام ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی ، گفت که اگر آقای اوباما این کار را کرده باشد ، ما اکنون دیوانه خواهیم شد و سناتور بن Sasse ، جمهوری‌خواه نبراسکا ، گفت که رهبران ارشد نظامی هیچ ایده‌ای ندارند که این تصمیم ضعیف از کجا می‌آید ."
هر دو رئیس‌جمهور ۴۴ و ۴۵ به تعهداتی که ۱۷ سال - نزدیک به حدود ۱۰۰ هزار سرباز آمریکایی در عراق در سال ۲۰۰۷ - و بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر در افغانستان ۲۰۱۱ - به طول انجامید - - و به این نتیجه رسیدند که تاثیر طولانی‌مدت آن‌ها حاشیه‌ای است . داشتن ۲، ۰۰۰ نفر در سوریه تغییری ایجاد نخواهد کرد .
Editors
۲۱ هزار دلار بدهی مدرسه و یک شغل ساعتی ۹ دلاری
چیزی که فیلم‌ها به من یاد دادند در مورد یک زن بودن
گلی‌تر چه بود ؟
advertisement
ریچارد ان . گفت : " در این مساله - شاید در مورد این مساله به تنهایی - تداوم بیشتری بین ترامپ و اوباما وجود دارد تا اینکه دولت را راحت کند . " Haass ، رئیس شورای روابط خارجی و یک مقام ارشد در دولت بوش در رهبری جنگ ۲۰۰۳ عراق .
سربازان نیروهای ویژه آمریکایی در یک پاسگاه خط مقدم در خارج از شهر شمالی Manbij در شمال سوریه . ایالات‌متحده حدود ۲، ۰۰۰ سرباز در سوریه دارد .
اعتبار
مائوریسیو لیما برای نیویورک‌تایمز
تصویر
سربازان نیروهای ویژه آمریکایی در یک پاسگاه خط مقدم در خارج از شهر شمالی Manbij در شمال سوریه . ایالات‌متحده حدود ۲، ۰۰۰ سرباز در Syria.Cred itMauricio لیما برای نیویورک‌تایمز دارد.
اما آقای Haass نگران است که اگر آقای ترامپ به طور کامل نیروهای نظامی را از سوریه بیرون بکشد ، " ما ممکن است هر گونه نفوذ محدودی که برای هیچ چیز داشتیم را تسلیم کنیم ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.