چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اعتباری

۲,۱۰۲ بازديد
اعتبار
ارین Schaff برای نیویورک‌تایمز
تصویر
کریستن Gillibrand از شرکت در اعتراض اخیر به مراکز بازداشت خانوادگی اولین سناتور sitting شد که درخواست لغو مهاجرت و اجرای گمرک agency.Cred itErin را برای نیویورک‌تایمز کرد .
از لحاظ ملی ، خانم گیلیبرند به شدت با مواضع خود و کار در مورد مسائل مربوط به زنان و آزار جنسی از سوی her برای حذف پرونده‌های تجاوز جنسی نظامی از زنجیره فرماندهی به عنوان اولین دموکرات مجلس سنا خواست تا از اتهامات سو رفتار جنسی در سال گذشته استعفا دهد .
کریستن Gillibrand از شرکت در اعتراض اخیر به مراکز بازداشت خانوادگی اولین سناتور sitting شد که خواستار منسوخ شدن اداره مهاجرت و گمرک شد .
در کاپیتول هیل ، Ms. Gillibrand توسط همکارانش به عنوان یکی از شش سناتور که به وضوح خود را برای نامزدی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ تعیین کرده‌اند ، همراه با آقای ساندرز از ورمونت ، الیزابت وارن از ماساچوست ، Cory Booker نیو جرسی و Kamala هریس از کالیفرنیا .
در ماه‌های اخیر ، خانم گیلیبرند به ایجاد یک پلت فرم اقتصادی پرداخته‌است که مشابه نوع فعالیت اقتصادی است که به سناتور برنی ساندرز در سال ۲۰۱۶ کمک کرده‌است .
اعتبار
ارین Schaff برای نیویورک‌تایمز
تصویر
در ماه‌های اخیر ، خانم گیلیبرند به ایجاد یک پلت فرم اقتصادی اشاره کرده‌است که شبیه به نوعی از فعالیت اقتصادی است که سناتور برنی ساندرز ، کمپین ریاست‌جمهوری در ۲۰۱۶.Cred Schaff برای نیویورک‌تایمز را القا کرده‌است .
این پنج‌تن از سناتورها بودند که ماه گذشته در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ صحبت کردند ، و آن‌ها در یک رقص در سایه سیاست monthslong شرکت کردند ، هر یک بر روی پیشنهادها دیگران شرکت کردند ، در حالی که با ایده‌های جدید و لیبرال خود به جلو صف هدایت کردند .
خانم گیلیبرند در مورد نیاز به کاهش نرخ بهره وام گیرندگان وام دانش‌آموزی بدهکار ( که در حال حاضر وارن قانون مشابهی را پیشنهاد داده بود ) و لایحه‌ای برای تقویت اتحادیه‌ها ( همراه با آقای ساندرز ) را تصویب کرد . او اولین کسی بود که تضمین شغلی را تضمین کرد ، در حالی که آقای Booker ، یک برنامه آزمایشی را معرفی کرد و آقای ساندرز امیدوار است که قانون فراگیر تری برای این کار وجود داشته باشد. در بخش بانکداری پستی ، آقای ساندرز و خانم وارن اول این ایده را تایید کردند ؛ خانم گیلیبرند اولین کسی بود که آن را به قانون تبدیل کرد .
هنگامی که خانم Gillibrand forswore را در ماه فوریه ربوده بود، او از آقای ساندرز و خانم وارن پیروی می‌کرد ؛ او در عرض چند ساعت به آن‌ها ملحق شد . ( خانم هریس ) در یک سالن شهری شروع به انجام این کار می‌کند و می‌گوید : " بستگی دارد " . اما او بزودی مورد تجدید نظر قرار گرفت و تا اواخر آوریل به بقیه بلوک پیوست ).
*******sten گیلیبرند ، بلند قهرمان زنان ، ملت را پیدا می‌کند .
سناتور کریستن Gillibrand از دموکرات نیویورک و تیم او در مورد یک دوره ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ صحبت کرده‌اند ، هر چند که او در حال انجام دادن نوع بومی spadework نسبت به نامزدهای گذشته بوده‌است .
اعتبار
پیت Marovich برای نیویورک‌تایمز
تصویر
سناتور کریستن Gillibrand از دموکرات نیویورک و تیم او در مورد یک دوره ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ صحبت کرده‌اند ، اگرچه او در حال انجام دادن نوع بومی spadework به candidates.Cred itCreditPete برای نیویورک‌تایمز بوده‌است .
توسط شین Goldmacher و مت Flegenheimer
۱۶ دسامبر ۲۰۱۷
برای بیشتر سال ، *******sten Gillibrand از منتقدان رئیس‌جمهور در میان خود تصور کرده بودند که سناتور نیویورک نمی‌تواند به اندازه کافی درباره خودش بشنود . حداقل یک روز به نظر می‌رسید .
در حدود ۱۰ ساعت از زمانی که رئیس‌جمهور ترامپ او را به " گدایی " متهم کرد که در شب سه‌شنبه پسر ۱۴ ساله‌اش را می‌راند ، رادیو را ورق زد و به دنبال یک روز رسانی در مسابقه سنا در آلاباما گشت . به جای آن ، داستان اصلی او بود . رادیو دوباره خاموش شد .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.