سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

افسران

۱,۹۶۹ بازديد
به او نشان داده شد که با افسران صحبت می‌کند و در جایگاه مرکزی قرار دارد و اعضای دیگر کمیسیون نظامی در کنار او هستند .
براساس گزارش خبرگزاری شین هوا ، او گفت : " وضعیت کنونی به فرماندهی مبارزه نیاز دارد تا به شدت استراتژیک ، هماهنگ ، به موقع ، حرفه‌ای و دقیق باشد .
مایکل Raska ، استادیار برنامه تحولات نظامی در دانشگاه فن‌آوری Nanyang می‌گوید که ارتش چین به طور سنتی از هماهنگی ضعیف نیروهای مختلف خود رنج برده‌است ، چیزی که آقای Xi امیدوار به تغییر است. مدرسه مطالعات بین‌المللی of در سنگاپور .
آقای Raska گفت : " این عنوان قدیمی ، بخشی از تسریع اصلاحات در سطح عملیاتی است ."
مانند پیشینیان خود ، آقای Xi معمولا ً یک لباس Mao سبز پوشیده‌است که وظایف کمیسیون مرکزی ارتش را انجام می‌دهد . اما او در هنگام ملاقات با نیروهای ارتش آزادی‌بخش مردم در روز چهارشنبه به همراه بقیه کارکنان مرکز فرماندهی مبارزه مشترک خسته شده‌است .
آقای Raska درباره ظاهر آقای Xi گفت : " به دقت ساخته شده‌است و نشان می‌دهد که او بخشی از the و هم‌گرایی سیاست و ارتش است ."
آقای Xi رئیس کمیسیون مرکزی ارتش در سال ۲۰۱۲ شد . انتظار می‌رفت که آقای هیو برای چند سال دیگر در این موقعیت بماند ، و افزایش آقای Xi به عنوان رهبر کمیسیون ، نشانه اولیه جمع شدن سریع قدرت در بالای دولت چین بود .
یکی از مقامات ارشد نظامی در چین " " بسیار زیاد " را بررسی کرد .
نویسنده : مایکل Forsythe
۵ آوریل ۲۰۱۶
Guo Boxiong در سال ۲۰۰۹ . پی‌گرد او نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور Xi Jinping برای پاک‌سازی ارتش آزادی‌بخش مردم از فساد استفاده می‌کند .
CreditCreditOliver Weiken / آژانس Pressphoto اروپا
هنگ‌کنگ - به گزارش خبرگزاری شین هوا در روز سه‌شنبه ، دادستان‌ها در چین تحقیقات در مورد افسر سابق ارتش در کشور را به پایان رسانده‌اند و دریافته اند که او و بستگانش " بسیار " رشوه گرفته‌اند .
شین هوا گزارش داد که دادستان‌های نظامی متوجه شده‌اند که ژنرال سابق ، گیو میمی ، ۷۳ ساله که تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۱۲ به عنوان مقام ارشد نظامی چین خدمت کرده ، در ازای کمک به دیگر افسران در ارتقا درجه ارتقا یا انتقال رشوه رشوه گرفته‌است . " گیو " به صراحت به " گرفتن رشوه " اعتراف کرد ، و در پوشش موردی نوشته شده در فرم پرسش و پاسخ گفت .
یافته‌های این تحقیق راه را برای محاکمه هموار کرد و یک گام رویه‌ای به سوی رای محکومیت در Guo بود . در ماه ژولای او تحت بازجویی قرار گرفت و عضویت حزب کمونیست خود را لغو کرد .
پی‌گرد او نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور Xi Jinping ، که به عنوان رئیس کمیسیون مرکزی نظامی حزب کمونیست خدمت می‌کند، به پاک‌سازی ارتش آزادی‌بخش مردم ادامه خواهد داد .
دو افسر ارشد نظامی تحت رهبری هیو Jintao ، رئیس‌جمهور Xi ، که هر دو عضو حزب سیاسی ۲۵ نفره این حزب بودند ، به اتهام اختلاس از حزب اخراج شدند . هم‌کار سابق "گیو ، رئیس دفتر سیاسی " ، ژنرال ژو Caihou ، نیز در اتهامات رشوه‌خواری محاکمه شد ، اما در اوایل سال گذشته براثر سرطان درگذشت .
طبق این گزارش " گیو میمی " ، اعضای خانواده گیو Boxiong و افرادی که مظنون به ارتکاب جرم هستند ، براساس قوانین و حقایق ، و نیز شواهد ، مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت و هیچ تحمل صفر وجود نخواهد داشت . "
ده‌ها تن از مقامات ارشد ارتش در این انفجار کشته شده‌اند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.