سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

اقبال

۲,۱۰۳ بازديد
خروج آمریکا از ایالات‌متحده به عنوان a از کردها و فرشته اقبال برای شام و شام
خودروهای ارتش آمریکا از نیروهای دموکرات سوریه در Hajin در شرق سوریه در هفته گذشته حمایت می‌کنند . رئیس‌جمهور ترامپ دستور عقب‌نشینی آن‌ها را صادر کرده‌است .
اعتبار
Delil Souleiman / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
خودروهای ارتش آمریکا از نیروهای دموکرات سوریه در Hajin در شرق سوریه در هفته گذشته حمایت می‌کنند . رئیس‌جمهور ترامپ به withdrawal.Cred itCreditDelil / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
نویسنده: راد Nordland
نوزدهم دسامبر ۲۰۱۸
روزی که رئیس‌جمهور ترامپ دستور عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه را داد ، دولت اسلامی ادعا کرد که یک بمب را در Raqqa ، پایتخت سابق این گروه ، منفجر کرده و یک مبارز کرد را کشته‌است .
این یک حمله کوچک و منزوی بود ، اما ادعای دولت اسلامی ، ادعای زیرکی از خطرات ناشی از عقب‌نشینی آمریکا بود - و نشانه‌ای از اینکه این گروه به دنبال بهره‌برداری از یک واقعیت تغییر یافته در سوریه است .
عقب‌نشینی آمریکا روز چهارشنبه از سوی تحلیلگران به عنوان رها کردن متحدان کلیدی آمریکا در سوریه ، نیروهای دموکرات کردستان به رهبری کردها و یک لطف برای دولت اسلامی که هنوز در جنوب شرقی سوریه کنترل دارد ، دیده می‌شود و هنوز هم هزاران جنگجو در آنجا وجود دارد و همچنان به انجام حملات ادامه می‌دهد .
این عقب‌نشینی همچنین انتظار می‌رود که به ترکیه چراغ‌سبز نشان دهد تا تهاجم تهدید آمیز خود به شمال شرقی سوریه را انجام دهد، حرکتی که احتمالا ً نیروهای کردی را از نبرد علیه دولت اسلامی در جنوب شرقی جذب خواهد کرد .
advertisement
این که آیا دولت اسلامی می‌تواند پس از بیرون رانده شدن از بیشتر مناطق خود در عراق و سوریه ، به جای اولش باز گردد ، چرا که اکنون این اقلیت کرد است که در میانه گرفتار شده‌است .
رهبران کرد نیروهای دموکرات سوریه از واکنش به عقب‌نشینی فوری خودداری کردند و بسیاری از آن‌ها گفتند که منتظرند تا جزئیات را یاد بگیرند .
اما آلن حسن ، یک روزنامه‌نگار کرد مستقر در Qamishli در سوریه ، گفت که کردها صرفا ً حیرت‌زده شده‌اند .
وی در ایمیلی گفت : " ما شوکه هستیم . فضای اینجا بسیار منفی است ."
تحلیلگران حتی کم‌تر از آن خودداری کردند .
Asli Aydintasbas ، یکی از اعضای ارشد شورای روابط خارجی اروپا ، گفت که ایالات‌متحده در آستانه خیانت تاریخی دیگری از کردها بوده‌است که می‌تواند منجر به یک درگیری طولانی در سوریه بین کردها و ترک‌ها شود که کردها را تهدیدی برای دولت خود می‌دانند .
Editors
" صاحب خود " ( Self Jets) - در انتظار "ویل Tailgate " ( Will Will )
چه رانندگی می‌تواند به ما درباره زندگی آموزش دهد ؟
یک انقلاب آرام : زنان بیشتری در آفریقای غربی محافظه‌کار به دنبال صلح هستند .
هفته گذشته ، نیروهای دموکرات رهبری کرد به Hajin ، یکی از آخرین مقره‌ای دولت اسلامی در سوریه ، نقل‌مکان کردند .
اعتبار
Delil Souleiman / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
هفته گذشته نیروهای دموکرات کردستان به رهبری کرد به Hajin ، یکی از آخرین مقره‌ای دولت اسلامی در Syria.Cred itDelil Souleiman / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
یوست Hiltermann ، مدیر خاور میانه گروه بحران بین‌الملل ، گفت که تصمیم آمریکا می‌تواند " فاجعه‌ای " برای نیروهای کردی باشد . او گفت که بدون حمایت آمریکا کردها در باد به سمت خود رها خواهند شد ."
advertisement
هنگامی که سربازان عملیات ویژه آمریکایی که در حال حاضر ۲۰۰۰ نفر در سوریه بودند ، برای مبارزه با دولت اسلامی در سال ۲۰۱۶ وارد جنگ شدند ، آن‌ها با یک شبه نظامیان تحت رهبری کرد ، نیروهای دموکرات سوریه متحد شدند .
کردها ثابت کردند که موثرترین متحدان آمریکایی‌ها در جنگ هستند . در طول یک سال ، با اتکا به نیروهای دموکرات سوریه در سوریه و جنگجویان کرد عراق در عراق ، ایالات‌متحده و هم پیمانانش دولت اسلامی را از بیش از ۹۹ درصد از منطقه‌ای که در میان دو کشور کنترل کرده بود ، بیرون راندند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.