پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

اورلئان

۱,۹۵۱ بازديد
Editors
gumbo ، خوراک کلاسیک اورلئان ، مرده‌است . زنده باد gumbo .
چگونه شرکت مشترک Slice در نیویورک غذا می‌خورد ؟
چاقی مفرط N.F.L.
تبلیغ
به تازگی ، این کمیته تعدادی از معاملات بزرگ چینی ، از جمله واگذاری Foods of را به عهده گرفت که توسط Shuanghui اینترنشنال و Lenovo ( Lenovo ) از واحد کارگزار پایانه پایین IBM به دست آمد . در سال ۲۰۱۲ ، رئیس‌جمهور اوباما به یک شرکت چینی دستور داد تا مزارع بادی خود را در نزدیکی تاسیسات نظامی آمریکا در اورگون پس از بررسی Cfius منفی متوقف کند .
براساس اظهارات آقای لوییس ، در مرکز نگرانی‌های کمیته در مورد معامله فیلیپس ، یک ماده نیمه‌هادی معروف به نام گالیوم نیترید به طور فزاینده‌ای مهم است . اگرچه نام خانگی مانند سیلیکون ، گالیوم نیترید که اغلب با مخفف GaN مخفف its نامیده می‌شود ، می‌تواند برای ساخت یک نسل جدید از microchips قدرتمند و فراگیر به کار رود .
این روش برای دهه‌ها در منابع نور کم انرژی که به عنوان دیود ساطع کننده نور شناخته می‌شود ، استفاده می‌شود و در تکنولوژی به عنوان اجسام فیزیکی مثل بلو - بلو - بلو شناخته می‌شود . اما مقاومت آن در برابر گرما و تابش به آن تعدادی از برنامه‌های نظامی و فضایی می‌دهد . chips نیترید در رادار برای موشک‌های antiballistic و در سیستم رادار نیروی هوایی به نام حصار فضایی استفاده می‌شود که برای ردیابی زباله فضایی به کار می‌رود .
آقای لوییس گفت : " نیترید گالیوم semiconductors بهتری می‌سازد که در ارتقا سیستم‌های رادار Patriot کلیدی هستند . این استفاده دوگانه کلاسیک است ، که به این دلیل است که می‌تواند در سایر سنسورهای پیشرفته سلاح‌های پیشرفته و پارازیت استفاده شود ."
Nitin ای می‌گوید : " آخرین چیزی که هند می‌خواهد این است که به طور تصادفی خود را به یک بازیکن خط مقدم در دریای جنوب چین تبدیل کند . " Gokhale ، یک تحلیلگر امنیتی ، اضافه کرد که " بهترین بازیکنان مستقر در ایالات‌متحده می‌توانند انتظار داشته باشند که " برای هند فعال باقی بماند تا در فروم های منطقه‌ای فعال باقی بماند و نیروی دریایی کوچک‌تر مثل ویتنام و فیلیپین را در بر بگیرد ."
وی گفت : " من فکر نمی‌کنم که هند یک کشور خط مقدم باشد ."
پیشنهاد دریادار هریس از یک گروه‌بندی امنیت چهار جانبه که در انجمنی به میزبانی بنیاد تحقیقات ناظر برگزار شد ، مطمئنا ً توجه پکن را جلب می‌کند . در سال ۲۰۰۷ ، زمانی که نخست‌وزیر ژاپن، Shinzo آبه از ژاپن این ایده را مطرح کرد ، همین کار را کرد .
اما تحلیلگران چینی این گروه را خصمانه می‌دانند ؛ یکی از آن‌ها آن را " کوچک ناتو " نامید ، حتی قبل از این که چهار کشور برای اولین نشست مشترک خود گرد هم آیند ، چین به واشنگتن ، دهلی‌نو ، کانبرا و توکیو دستور داد . در نشست سران با چین کم‌تر از دو سال بعد ، استرالیا اعلام کرد که از ترتیب چهار ضلعی عقب‌نشینی می‌کند .
روری Medcalf ، رئیس کالج امنیت ملی در دانشگاه ملی استرالیا ، گفت که در زمان آقای مدی ، نیروی دریایی هند ایجاد یک وب توافقنامه ‌های دو جانبه و سه‌جانبه را آغاز کرده‌است که به همین منظور است اما کم‌تر محتمل است که " caricatured " توسط چین به عنوان یک استراتژی مهار تبدیل شود . وی افزود با این حال ، هم‌کاری رو به رشد با ایالات‌متحده ، چین را مجبور کرده‌است که هند را جدی‌تر بگیرد .
شن Dingli ، استاد روابط بین‌الملل دانشگاه Fudan در شانگهای ، این ایده را رد کرد که گروه‌بندی ممکن است احیا شود و گفت که هند برای ترس از انتقام چینی‌ها به چنین شبکه‌ای ملحق نخواهد شد .
او گفت : " چین واقعا ً راه‌هایی برای آسیب زدن به هند دارد و چین می‌تواند ناو هواپیمابر را به بندر گوادار در پاکستان بفرستد . چین پیشنهاد پاکستان برای داشتن ارتش مستقر در این کشور را رد کرده‌است . اگر هند چین را وادار به انجام این کار کند ، البته ما می‌توانیم یک نیروی دریایی را در خانه شما قرار دهیم ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.