پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ایالات متحده

۲,۱۶۹ بازديد
در ایالات‌متحده , گزارش می‌شود که تجاوز جنسی در حال کاهش است . اما در ارتش به شدت رو به افزایش است , به طوری که سازمان ملل درگیر شده و پنتاگون گزارش داده‌است که ارتش تعداد بی‌سابقه‌ای از گزارش‌های حمله جنسی را در سال ۲۰۱۱ دریافت کرده‌است . امسال شاهد تداوم این فرهنگ در نیروی دریایی آمریکا بودیم که در آن صدها نیروی دریایی عکس‌های صمیمی زنان را به یک گروه مخفی فیس بوک بدون رضایت آن‌ها پخش کردند . با وجود پیشرفت‌های تاریخی زنان در نقش‌های جنگی و رهبری , تلاش زیادی برای تغییر این فرهنگ انجام نمی‌شود .
البته این امر در هر بخش دیگری از جامعه وجود دارد , اما یک تمایز مهم در ارتش وجود دارد . مایکل هارت , نویسنده " مردان سفید عصبانی " و استاد جامعه‌شناسی در دانشگاه استونی بروک به من گفت : " ارتش مانند هر سازمان دیگری است , به این معنی که این موانع فرهنگی غیر رسمی همه جا را نشان داده‌اند . اما ارتش به دلیل سلسله‌مراتب شفاف متفاوت است . " اگر بالای ارتش این کار را می‌خواست , متوقف می‌شد . دوره . "
ارتش بیش از هر موسسه آمریکایی دیگر با زنجیره‌ای محکم فرماندهی اجرا می‌شود . بلکه بر پایه گرفتن و دادن سفارشات است . اما مشکلات مستحکمی با سیستم عدالت نظامی وجود دارد . این زنجیره فرماندهی است که مسئول رسیدگی و مجازات تجاوز جنسی است .
در غیر اینصورت, سناتور به منظور حذف زنجیره فرماندهی از رسیدگی به این پرونده‌ها قانونی را معرفی کرد . این لایحه به سختی برای جلوگیری از ابستروکسیون انتظار می‌رفت . در واقع , سناتور به مبارزه ادامه داد و باخت . در واقع , او تلاش کرد تا این لایحه را دوباره معرفی کند , اما رهبری جمهوری خواهان این لایحه را بر روی زمین نگذاشت زیرا وزارت دفاع اعلام کرده بود که اختیارات فرماندهان از بین می‌رود و نظم و انضباط خوب را تضعیف خواهد کرد . " در نتیجه , گزارش‌ها مربوط به پیش‌گیری از تجاوز جنسی و اداره واکنش نشان می‌دهند که سال‌به‌سال , تقریبا ً هیچ پیشرفتی در جهت پایان دادن به تجاوز جنسی در ارتش صورت‌گرفته است , علی‌رغم قول‌های مکرر آن .
لورنس گولبورن , دستیار وزیر دفاع و عضو ارشد مرکز پیشرفت آمریکا , به من گفت : " زنجیره فرماندهی نمی‌تواند در مسائل مربوط به تجاوز جنسی دخالت داشته باشد, زیرا این مساله رقیق‌تر و منحرف می‌شود . یک وکیل نظامی با این نظر موافق بودم . او برآورد کرد که در هشت سال خدمت , " درصد جرائمی که تحت پی‌گرد قرار می‌گیرند جرم دستگیر شده یا گزارش‌شده توسط یک آژانس خارجی , نه داخلی واحد . او گفت : " این به این دلیل بود که آن جرایم گزارش‌شده توسط یک نهاد خارج باید تحت پی‌گرد قرار گیرند . در غیر اینصورت , فرماندهان اتهاماتی را به دلیل آزار و اذیت و تجاوز به آن‌ها دفن خواهند کرد . به عنوان یک مدیر , حل مشکل از طریق انتقال مجرم یا قربانی کردن مجرم آسان است .
بسیاری از متحدین ما , از جمله بریتانیا , کانادا , اسرائیل , آلمان , نروژ و استرالیا , پیش از این گزارش و پی‌گرد جرایم خشونت‌بار جنسی خارج از زنجیره فرماندهی را منتقل کرده‌اند . اما چرا داریم ?
برخی در ارتش تصمیم گرفته‌اند که خود را متوقف کنند .
وقتی به یک دسته مختلف در کره‌جنوبی نقل‌مکان کردم , تحت رهبری مردی افتادم که مربی من شد . با راهنمایی او , به طور فیزیکی خودم را هل دادم و نمرات عالی در آزمون‌های آمادگی و تیراندازی را گرفتم . او به من کمک کرد تا برای سرباز مسابقات ماه تحصیل کنم . این امر منجر به ارتقا من به گروهبان شد . وقتی شایع شد که من ارتقا یافته‌ام , چون باید دور و برم بخوابم , مربی من با بقیه دسته من نشست و آن‌ها را راست تنظیم کرد . او به آن‌ها گفت که این درست نیست و فورا ً گسترش شایعه را متوقف کنید .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.