پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ایران ترکیه

۲,۰۸۹ بازديد
روسای جمهور ایران ، ترکیه و روسیه در ماه جاری در ایران برای بحث درباره آینده of Province.Cred it*******ll / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
علی‌رغم دشمنی شدید دولت ترامپ نسبت به ایران ، ممکن است ایالات‌متحده زیادی نتواند این کار را انجام دهد .
ایالات‌متحده ممکن است به دنبال متقاعد کردن روسیه برای کشاندن آقای اسد به ایران جهت خروج نیروهایش از سوریه باشد . نیروهای ایرانی و شبه نظامیان تحت حمایت ایران از جمله حزب‌الله ، هر دو توسط دولت ترامپ و نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو از اسرائیل به عنوان تهدیدی جدی برای ثبات منطقه در نظر گرفته می‌شوند .
اما تعداد کمی از آن‌ها بر این باورند که این تلاش برای برقراری ارتباط دیپلماتیک موفق خواهد بود .
اندرو میلر که در مسائل خاور میانه در شورای امنیت ملی در دولت اوباما کار می‌کرد ، گفت : " من فکر می‌کنم که آن‌ها واقعی هستند که می‌خواهند ایران را از سوریه بیرون برانند اما من فکر نمی‌کنم آن‌ها در تلاش برای رسیدن به آن واقع گرا باشند . "
advertisement
آقای میلر گفت : " آن‌ها به بازی ویژه‌ای که بین روس‌ها و ایرانی‌ها دارند تکیه می‌کنند . آن‌ها می‌خواهند که روس‌ها مردم سوریه را وادار کنند تا رژیم اسد را تحت فشار قرار دهند تا روابط خود با ایران را کاهش دهند .
اما آمریکا نباید انتظار داشته باشد که آقای اسد به ایران برگردد .
وضعیت در ادلب بر جنگ در دولت اسلامی چه تاثیری خواهد داشت ؟
سربازان نیروهای دموکرات سوریه در طی مراسم خاکسپاری در سال گذشته در سوریه کشته شدند.
اعتبار
Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
تصویر
سربازان نیروهای دموکرات سوریه در طی مراسم خاکسپاری در سال گذشته در Syria.Cred itIvor برای نیویورک‌تایمز
احتمالا ً نخواهد بود . در سوریه دو کمپین وجود دارد که جنگ داخلی عمدتا ً در استان‌های غربی سوریه و جنگ علیه دولت اسلامی در شرق متمرکز است .
حدود ۲، ۰۰۰ سرباز آمریکایی در شرق سوریه وجود دارند که بیشتر آن‌ها نیروهای عملیات ویژه هستند که با یک شبه نظامیان تحت رهبری کرد در حال مبارزه با آخرین بقایای دولت اسلامی هستند . این جنگ هیچ نشانه‌ای از پایان دادن ندارد ، چرا که ستیزه جویان به آرامی تلاش برای حفظ قلمرو را متوقف کرده‌اند و به جای آن به یک گروه شورشی تبدیل می‌شوند .
و از آنجا که سوری‌ها ، روس‌ها و ایرانی‌ها نیز مخالف دولت اسلامی هستند ، بعید است که هیچ کاری برای جلوگیری از تلاش آمریکا در آنجا انجام دهند .
آیا آمریکا حضور نظامی در سوریه را حفظ می‌کند ؟
نیروهای عملیات ویژه ایالات‌متحده در ماه فوریه در شمال سوریه .
اعتبار
مائوریسیو لیما برای نیویورک‌تایمز
تصویر
نیروهای عملیات ویژه ایالات‌متحده آمریکا در ماه فوریه در شمال Syria.Cred لیما برای نیویورک‌تایمز
بله ، حداقل برای آینده نزدیک . این ماه ، ارتش آمریکا ۱۰۰ تفنگدار دریایی به Tanf ، یک پایگاه کوچک در شرق سوریه در نزدیکی مرز عراق ، به پرواز در آورد . استقرار نیروهای کوچک نیروها در نظر گرفته شد تا به دولت سوریه و هم پیمانانش و هم پیمانانش ، که ارتش آمریکا در حال حفاری است ، اشاره کند .
بیش از ۲۰۰ مایل از ادلب فاصله دارد . اما ارتش روسیه دو بار به پنتاگون در این ماه و بار دیگر در ششم سپتامبر هشدار داد که به آنچه گفته می‌شود حمله شبه نظامیان اسلامی در امتداد صحرا در نزدیک محل کوچکی که نیروهای ویژه عملیاتی در آن شبه نظامیان محلی را آموزش داده‌اند ، حمله خواهد کرد .
در برخی موارد ، آقای اسد بدون شک باید حضور آمریکا در شمال شرقی سوریه را مورد توجه قرار دهد ، جایی که نیروهای ایالات‌متحده صورت فلکی از پایگاه‌ها و فرودگاه‌ها را بنا کرده‌اند .
advertisement
در اوایل سپتامبر ، یک فرستاده وزارت امور خارجه به نام جیمز اف . جفری ، به خبرنگاران در واشنگتن گفت : " سیاست جدید این است که ما دیگر تا پایان سال ادامه نخواهیم داشت ."
او گفت که او " مطمئن " است که آقای ترامپ با ارتش آمریکا نقشی فعال‌تر در سوریه ایفا می‌کند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.