دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

با این وجود

۱,۹۵۴ بازديد
با این وجود ، بیشتر چشم اندازی دیوانه سازها در وسایل نقلیه در عراق و شام به چشم می‌خورد . ستیزه جویان در اطراف حامل پرسنل شوروی و شبکه‌های متصل به میل‌گرد و شبکه‌های متصل به میل‌گرد در اطراف خود برای پراکنده کردن انفجارهای موشکی وارد شده بودند . بعضی از سکوهای نفتی prows فلزی سنگین داشتند تا به یک پست بازرسی برسند . بقیه به توده‌هایی از فلز تبدیل شده‌بودند . درون کسی که از همه recognition سوخته بود بالا رفتم . روی زمین یک استخوان سفید رنگ قرار داشت . لمب . ناهار یک نفر خیلی بد به پایان رسیده بود .
در چند روز آینده ما در سایت‌های جریان اصلی بیشتری شرکت کردیم . ما در اطراف ارگ اربیل ، دژ بر روی یک تپه که ۶۰۰۰ سال قبل از میلاد قدمت دارد ، قدم زدیم و با عراقی‌ها از طرف جنوب که از دوست داشتن یک آمریکایی در فیسبوک بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند ، درهم آمیخت . من بینی خود را در کیسه‌های of و sumac در بازار شلوغ شهر گیر انداختم و دو نوجوان را تماشا کردم - او با حجاب ، او شلوار جین را پشت درختی در پارکی که هیچ‌کس جز خدا نمی‌توانست ببیند را بوسید .
Khdir Darish ، یک قاصد سابق برای کرده‌ای پیش‌مرگ ، بیرون از teahouse در Rawanduz ، در شرق کردستان عراق .
دولت منطقه‌ای کردستان در نهایت به او شغلی در اربیل ، در حدود ۲۲۵ مایلی شمال بغداد پیشنهاد داد . از نظر تاریخی ، کردستان یک رویا بود . او می‌توانست صدای شمشیرها را بشنود که روی زمین‌هایی که ارتش‌های باستانی به آن‌ها برخورد کرده بودند، طنین می‌افکند . دست‌هایش را روی باروها و باروهای fortresses رها کرد و رطوبت داخل دخمه را، مانند راهروهای اسرار آمیز ، احساس کرد . او کرد کرد و کرد کرد .
خرابه‌های کاخ صدام‌حسین در کوه گرا .
اعتبار
مارک ادوارد هریس
تصویر
خرابه‌های کاخ صدام‌حسین بر روی Mountain.Cred گرا ، ادوارد هریس
آقای Schute در سال ۲۰۰۳ در یک سمینار سرمایه‌گذاری کرد در اربیل ، با داگلاس لیتون ، آمریکایی که در سال ۱۹۹۲ به کردستان آمد ، ملاقات کرد . آقای لیتون ، که عینک گرد و کلاه پشمی whose را به او قرض داده بود ، از یک میلیون دلار جایزه برای سر او و ادب صدام‌حسین جان سالم به در برده بود . بعد از دستگیری و اعدام دیکتاتور ، آقای لیتون به کاخ حسین در بغداد سفر کرد ، جایی که او تخت عجیب و غریب خود را پیدا کرد و در آن نشست . " " " و من هنوز اینجا هستم ."
آقای Schute و آقای لیتون ، که برای بنیاد Health Meridian کار می‌کردند ، هر دو از ثروت فرهنگی کردستان و افراد دوست داشتند ، بنابراین آن‌ها به نیروهای خود پیوستند تا آنچه در نهایت به کردستان عراق تبدیل شد را ایجاد کنند که تنها عامل توریستی ورودی در کردستان بود . این فکر بی‌معنی به نظر می‌رسید .
همه گفتند که هیچ‌کس به عراق نخواهد آمد و من گفتم که آن‌ها به عراق دیگر خواهند آمد ! " آقای Layton به خاطر می‌آورد : " من باور داشتم ، و هنوز هم معتقدم که گردشگری آینده است ."
آن‌ها برای راهنمای اصلی داخلی خود ، بالین Zrar ، یک کرد پر کننده ، را استخدام و آموزش دیدند . آقای Zrar پس از این که خود را به اروپا قاچاق کرد ، هفت سال را صرف اجرای یک رستوران ایتالیایی در لندن کرده بود - داستانی حماسی که زمان را در یک اردوگاه در ایران گذرانده بود و برای چند روز در بالای یک لاستیک زاپاس تحت یک تریلر قرار گرفته بود . پس از بمب‌گذاری‌های لندن ، آقای Zrar به کردستان بازگشت تا dabble در املاک شود . آقای لیتون ، که اکنون در اوایل دهه ۴۰ سالگی به سر می‌برد ، پاسخ داد : " من از تاریخ متنفرم ." او اکنون در اوایل دهه ۴۰ سالگی از او پرسید : " من از تاریخ متنفرم ." هیچ‌کس باور نمی‌کرد که او مشغول باشد .
با این وجود ، در سال ۲۰۰۸ ، همه چیز تعطیل شد . این شرکت قراردادی با Horizons دوردست کالیفرنیا برای اداره سفره‌ای فرهنگی کردستان به دست آورد و به زودی به دنبال آن رفت . نیروی حرکت ( Momentum ) ساخته شد. در سال ۲۰۱۱ نیویورک‌تایمز ، کردستان عراق را در فهرست سالانه خود قرار داد . برنامه تلویزیون بریتانیا نیز همین کار را انجام داد . برنامه تلویزیون بریتانیا یک برنامه ویژه را به نمایش گذاشت . در سال ۲۰۱۲ ، ورود گردشگران به حدود ۲.۲ میلیون بازدیدکننده در سال ۲۰۱۲ به ۳۰ درصد افزایش یافت . تعداد زیادی از این شرکت‌ها وارد زندگی شدند . Starwood ، Kempinski


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.