پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بدون شک

۲,۱۱۳ بازديد
او گفت : " من شکی ندارم که این توافقنامه منجر به دوره‌ای از روابط تقویت‌شده بین دو کشور همسایه و به ویژه بین مردم آن‌ها خواهد شد ."
آقای Tsipras گفت که نام جدید هم در داخل و هم در سطح بین‌المللی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مقدونیه می‌تواند قانون اساسی خود را تغییر دهد تا تغییرات اساسی را در آتن نشان دهد .
آقای Tsipras گفت که نام جدید " تمایز روشنی " بین منطقه یونانی و کشور همسایه ارائه می‌دهد . وی افزود : " علاوه بر تغییر نام ، این توافق تصریح می‌کند که کشور همسایه " نمی‌تواند هیچ ارتباطی با تمدن یونان باستان مقدونیه نداشته باشد ."
این معامله تا حد زیادی ضد آب است . آقای Zaev قول داده‌است که آن را به رفراندوم گذاشته باشد، احتمالا ً در سپتامبر ، و باید توسط پارلمان‌های دو کشور تصویب شود .
مخالفت‌های سیاسی در هر دو کشور نیز می‌تواند موانعی ایجاد کند .
Panos Kammenos ، هم‌کار ائتلافی آقای Tsipras ، که همچنین وزیر دفاع یونان نیز می‌باشد ، روز سه‌شنبه مجدداً مخالفت حزبش را با قراردادی که مقدونیه را شامل می‌شود تکرار کرد . او گفت که حزب او ، یونانی‌ها مستقل جناح راست ، چنین توافق‌نامه‌ای را در پارلمان بر نمی‌گرداند . او تهدید کرد که هیچ قانون گذارانی را که از خط حزب گم شده‌اند را رد می‌کند .
احزاب مخالف یونان نیز نسبت به این معامله ابراز نگرانی کرده‌اند . Kyria******* Mitsotakis ، رهبر حزب محافظه‌کار جدید دموکراسی ، از رئیس‌جمهور یونان در روز سه‌شنبه خواست تا نگرانی خود درباره نحوه برخورد دولت با این مذاکرات را ابراز کند .
او از آقای Tsipras خواست تا آنچه را که " امتیازات ملی غیرقابل‌قبول " می‌نامد را امضا نکند و یونانی‌ها را تقسیم خواهد کرد .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
این تحولات یک هفته پس از آن صورت گرفت که هزاران نفر از یونانی‌ها در شهره‌ای سراسر کشور به خیابان‌ها ریختند تا در مذاکرات نام مقدونیه اعتراض کنند ، که برخی از آن‌ها تهدیدی بالقوه برای قلمرو یونان محسوب می‌شوند. اعتراضاتی نیز در پایتخت مقدونیه ، اسکوپیه ، و در آنجا بسیاری از تقاضاهای یونانی‌ها را غیرمنطقی می‌دانند .
در یونان ، مناقشه مقدونیه بر مسائل مربوط به هویت ، فرهنگ و تاریخ تاثیر می‌گذارد .
منطقه یونانی مقدونیه ، مرکز پادشاهی اسکندر کبیر ، پادشاه باستانی یونان باستان بود . این منطقه پس از جنگ‌های بالکان در اوایل قرن بیستم و پس از دهه‌ها جنگ بین ترک‌ها ، یونانی‌ها ، صرب‌ها ، و بلغاری‌ها بلند شد . نیمی از این سرزمین‌ها به بخشی از یونان تبدیل شدند که بیشتر آن‌ها به صربستان و بلغارستان مهاجرت کردند .
اسلاوها که خود را به عنوان Macedonians نژادی معرفی می‌کنند ، مدت‌ها است که تحت فشار قرار گرفته‌اند . ترس یونانی در مورد تهدید ارضی تازه ، با فروپاشی یوگسلاوی دوباره ظاهر شد و در هفته‌های اخیر به عنوان رهبران آتن و اسکوپیه به توافق رسید .
اخبار مربوط به گزارش مربوط به گزارش تب‌آلود در رسانه‌های اجتماعی در یونان . برخی دولت را متهم به فروش و خیانت به کشور کردند ، در حالی که برخی از آن‌ها ابراز امیدواری کردند که حل اختلاف دیرینه و طولانی‌مدت می‌تواند در دسترس باشد .
متیو Nimetz ، میانجی سازمان ملل در اختلاف بیش از ۲۵ سال ، از این معامله استقبال کرد .
Editors
" الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.
او مردی همجنس گرا بود که در کشیش‌ها کاتولیک خدمت می‌کرد . سپس تهدیدها آغاز شدند .
فصل Memorial Sloan مموریال of Turmoil
advertisement


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.