سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

بودجه خدمت

۱,۹۶۱ بازديد
بودجه نظامی چین برای افزایش کم‌تر از ۸ درصد ، آهسته‌تر از معمول
هیات‌های نظامی روز جمعه برای جلسه کنفرانس مشاوره سیاسی مردم چین وارد پکن شدند .
اعتبار
گرگ بیکر / خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
هیات‌های نظامی برای جلسه کنفرانس مشاوره سیاسی مردم چین در پکن در Friday.Cred itCreditGreg بیکر / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
نویسنده : کریس باکلی و جین Perlez
۴ مارس ۲۰۱۶
پکن - دولت روز شنبه در مراسم گشایش نشست سالانه قانونگذاری این کشور اعلام کرد که با کاهش سرعت اقتصاد چین ، بودجه نظامی این کشور در سال جاری به میزان ۷.۶ درصد افزایش خواهد یافت و این میزان در عرض شش سال کم‌تر خواهد بود و کم‌تر از رقم دو رقمی که برای سالیان دراز بوده‌است ، افزایش خواهد یافت .
اما در نظراتی که پیش از این جلسه مطرح شد ، "فو Ying " ، سخنگوی مجلس خلق چین ، هیچ نشانه‌ای از اینکه پکن موضع خود را در مورد اختلافات در دریای جنوب چین تعدیل کند ، نداد و او به ایالات‌متحده هشدار داد که در آنجا مداخله ننماید .
خانم Fu روز جمعه در یک کنفرانس خبری در پکن گفت : " امسال ، بودجه نظامی چین افزایش خواهد یافت ، اما در مقایسه با چند سال گذشته ، آهسته‌تر خواهد بود . "
advertisement
به گزارش خبرگزاری دولتی ، افزایش ۷.۶ درصد در گزارش سالانه نخست‌وزیر ، لی Keqiang به مجلس قانون گذاری شد و هزینه‌های نظامی چین را تا ۱۴۶ میلیارد دلار افزایش خواهد داد .
ویدیو
۱ : ۲۷
سیاست‌های سال رسمی دولت چین
در اینجا گزیده‌ای از کنفرانس خبری سالانه توسط یکی از سخنگویان کنگره خلق ملی ، قانون گذاری چین که طرح اصلی سیاست دولت در منطقه Pressphoto هنگ‌کنگ را شرح می‌دهد آورده شده‌است .
آخرین افزایش رقمی در سال ۲۰۱۰ بود ، زمانی که بودجه ارتش ۷.۵ درصد رشد داشت. سال گذشته بودجه رسمی ارتش آزادی‌بخش مردم ۱۰ درصد و در سال ۲۰۱۴ به ۱۲.۲ درصد افزایش یافت . براساس برآورد پنتاگون ، از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ ، پس از تنظیم تورم ، بودجه رسمی ارتش چین به طور متوسط ۹.۵ درصد رشد داشته‌است .
ژو Guangyu ، ژنرال ارشد ارتش آزادی‌بخش مردم بازنشسته که اکنون مشاور ارشد اتحادیه کنترل سلاح و خلع‌سلاح دولت چین است ، گفت : " کل اقتصاد کند شده‌است ، سرعت رشد G.D.P. آهسته‌تر از قبل است و هزینه‌های نظامی ، بودجه دفاعی باید در گام با سرعت of باشد ."
اقتصاد چین در سال ۲۰۱۵ به میزان ۶.۹ درصد رشد داشته‌است و a که سال‌ها در جریان بوده‌است را افزایش داده‌است و درآمده‌ای دولت به میزان ۵.۸ درصد رشد داشته‌است که بیش از سه درصد کم‌تر از سال ۲۰۱۴ است . اما دولت با افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی ، رفاه اجتماعی و سایر هزینه‌های غیر نظامی مواجه است .
دنیس جی . Blasko ، سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات‌متحده آمریکا و نویسنده " ارتش چین امروز " گفت که هزینه‌های نظامی سالانه چین به طور کلی با تولید ناخالص داخلی به همراه تورم حفظ شده‌است و یک افزایش تک رقم برای سال ۲۰۱۶ با این فرمول در نظر گرفته شده‌است .
آقای Blasko گفت : " این با روش پیش رفتن اقتصاد سازگار است و این شیوه‌ای است که بودجه نظامی برای ۲۰ سال گذشته تعیین شده‌است .
Editors
یک روز ، یک زندگی : وقتی یک Medic در غزه کشته شد ، تصادف بود ؟
چه رانندگی می‌تواند به ما درباره زندگی آموزش دهد ؟
هری رید چند کلمه برای واشنگتن دارد.
advertisement
چیزی که چین در دریای جنوب چین ایجاد کرده‌است
چین با تب آلوده به صخره‌های مرجانی در دریای جنوب چین تبدیل‌شده و هفت جزیره جدید را در منطقه ایجاد کرده و تنش‌های ژئوپلیتیکی را در بر گرفته‌است.
۲۹ فوریه ۲۰۱۶
وی گفت : " رهبران چینی هم آگاه بودند که مبالغ هنگفتی پول به ارتش اختصاص داده‌اند ، همان طور که اتحاد جماهیر شوروی این کار را کرد ، آن‌ها به نمونه اتحاد جماهیر شوروی نگاه می‌کنند که میلیاردها دلار را بر روی ارتش سرخ کرده‌است و این دلیل فروپاشی آن است ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.