پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تبعیض در ارتش

۲,۱۳۶ بازديد
تبعیض در ارتش
نویسنده سرمقاله
آه !
سه سال پس از مرگ " نپرس و نگو " , افراد تخمین زده‌شده از ارتش هنوز باید درباره خودشان دروغ بگویند تا جانشان را به خطر بیندازند . هنگامی که کنگره قانون را علیه مردان همجنس گرایان و لزبین ها که آشکارا در ارتش خدمت می‌کنند حذف کرد , پنتاگون این ممنوعیت را کاملا ً بی‌اساس بر مردم تغییر جنسیت داد .
او در مصاحبه‌ای با abc در مورد " این هفته " در روز یکشنبه اظهار داشت : " هر آمریکایی واجد شرایط که می‌خواهد به کشور ما خدمت کند باید فرصت داشته باشد که صلاحیت را داشته باشند و بتوانند این کار را انجام دهند . " بعد از همه , بر خلاف ممنوعیت آزادانه سربازان همجنس باز , قانون در مورد مردم تغییر جنسیت داده یک قاعده است . هیچ قانونی وجود ندارد که مانع از خدمت علنی آن‌ها شود .
او همچنین گفت که او برای بررسی سیاست " باز " است . او نگفت که آیا طرفدار لغو ممنوعیت است و چه زمانی - و چه زمانی - چنین بازنگری ممکن است رخ دهد . در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای آغاز وجود ندارد . روز دوشنبه او به خبرنگاران گفت که ترجیح می‌دهد بیشتر در مورد مساله یاد بگیرد تا یک بازبینی رسمی .
او در مصاحبه abc بهانه استاندارد این تبعیض را تکرار کرد - که مسایل پیچیده پزشکی و لجستیکی ممکن است مانع از خدمت افراد تغییر جنسیت داده در شرایط " خشن " شوند . این بهانه , به عنوان یک هیات از افسران و متخصصان سابق ارتش و کارشناسان مربوط به جنسیت و بهداشت , به نوبه خود در ماه مارس به پایان رسید .
تبلیغات
این هیات گفته‌است : " هیچ دلیل پزشکی جذابی برای ممنوع کردن خدمات نظامی تغییر جنسیت داده نشده وجود ندارد " و " حذف این ممنوعیت منافع نظامی متعددی را پیش می‌برد که شامل توانمندسازی فرماندهان برای مراقبت بهتر از اعضای سرویس می‌شود . " متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می‌باشد , لطفا ً برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید .
در مورد سربازان همجنس باز و لزبین , مساله این نیست که آیا افراد تغییر جنسیت داده می‌توانند در نیروهای مسلح خدمت کنند . نکته این است که آن‌ها - از جمله برآورد تقریبی آن‌ها که اکنون خدمت می‌کنند - باید هویت خود را پوشش دهند . برخی از آن‌ها از جستجوی درمان هورمونی و یا دیگر مراقبت‌های پزشکی , رنج کشیدن و به خطر انداختن سلامت جسمی و عاطفی خود خودداری می‌کنند .
برای چی ? هییت منصفه نوشت : " هیچ دلیل پزشکی وجود ندارد که فرض کنیم افراد تراجنسی برای انجام‌وظیفه نامناسب هستند . " مراقبت‌های پزشکی تغییر جنسیت داده نشده " متخصص یا مشکل تر از دیگر مراقبت‌های پزشکی پیچیده پزشکی است که به طور مداوم در مناطق جنگی ارائه می‌شود . در مورد جراحی تغییر جنسیت , هییت منصفه دریافت که برخی از جراحی‌های زیبایی که در تجهیزات پزشکی نظامی مجاز هستند , نیازمند زمان ترک مشابه و خطر جدی‌تر از عوارض بعد از عمل هستند .
حداقل سه کشور از جمله بریتانیا , استرالیا و اسرائیل , به ارتش تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده و هیچ افت آشکاری در آمادگی ندارند . " جان مک گری گور " از نیروهای دفاعی استرالیا , مدیر سابق مرکز مطالعات جنگ زمینی , اکنون برای رئیس ستاد ارتش , که پیشنهاد او برای استعفا را نپذیرفت , در حالی که تصمیم گرفت تحت عمل جراحی قرار بگیرد , موافقت نکرد .
پرداختن به مسائلی مانند حریم خصوصی و مسکن علم راکت نیست . این اتفاق همیشه در محیط‌های کاری غیرنظامی رخ می‌دهد . با رهبری صحیح , شیوع عدم تحمل می‌تواند به حداقل برسد . اگر او هنوز سعی دارد تصمیم بگیرد , رئیس او , رئیس‌جمهور اوباما , می‌تواند آن را جبران کند . سوال این است که نیروهای مسلح چگونه می‌توانند به دنیای مدرن در این مساله بپیوندند , نه اینکه آیا آن‌ها باید . وقت بهانه لنگ است .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.