جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تحسین ترامپ

۲,۱۱۲ بازديد
تحسین آقای پوتین یک روز پس از آن صورت گرفت که آقای ترامپ گفت که او دستور عقب‌نشینی را صادر کرده‌است ؛ چرا که ارتش ایالات‌متحده به هدف خود برای شکست دادن گروه نظامی اسلامی در سوریه دست یافته‌است . با این حال ، با توجه به کار ناتمام روی زمین در سوریه ، این حرکت باعث تعجب بسیاری از جمله برخی از مشاوران ارشد نظامی و دیپلماتیک در واشنگتن شد .
این تصمیم حتی در بین جمهوری خواهان ، به عنوان رها کردن متحدان کردی در مواجهه با ترکیه خصمانه و یک دولت اسلامی خطرناک و همچنین ترک سوریه برای جاه‌طلبی‌های ژئوپلیتیکی روسیه و ایران مورد انتقاد قرار گرفته‌است .
واکنش آقای پوتین در طی کنفرانس خبری سالانه او ، یک مسابقه ماراتن چهار ساعته صورت گرفت که طی آن او چندین بار پیشنهاد کرد که آقای ترامپ توسط کسانی که پیروزی او را به عنوان رئیس‌جمهور قبول نکرده بودند ، خنثی شد .
advertisement
او پیشنهاد کرد که مشکلات او در ترتیب دادن دیدار دوم با آقای ترامپ پس از نشست ماه جولای آن‌ها در هلسینکی مانع از مخالفت داخلی آمریکا شد و او پیش‌بینی کرد که این تداخل تنها در حال بدتر شدن است .
آقای پوتین گفت : " اکنون اکثریت در کنگره تغییر خواهند کرد و می ‌توان با ۱۰۰ درصد اطمینان داد که حملات جدیدی علیه رئیس‌جمهور فعلی آغاز خواهد شد و اینکه آیا او قادر خواهد بود یک گفتگوی مستقیم با روسیه آغاز کند یا خیر " .
آقای پوتین گفت که او بطور وسیعی موافق است که دولت اسلامی ، که گاهی از واژه‌های اختصاری داعش یا دولت اسلامی شام و شام شناخته می‌شود، در سوریه شکست‌خورده است ، اگرچه تحلیلگران تخمین می‌زنند که با توجه به پیروزی داعش ، در کل من با رئیس‌جمهور ایالات‌متحده موافق هستم ."
با این حال ، رهبر روس تردید خود را اعلام کرد ، با این حال ، ایالات‌متحده از طریق اعلامیه آقای ترامپ به عمل خواهد آمد و خاطرنشان کرد که دولت نیز قول داده‌است تا سال ۲۰۱۴ از افغانستان خارج شود ، اما هنوز ایستگاه‌ها در آنجا مستقر هستند .
وی گفت : " ما هنوز هیچ نشانه‌ای از خروج نیروهای آمریکایی نمی‌بینیم . هفده سال ؟ و تقریبا ً هر سال آن‌ها می‌گویند که نیروهای خود را بیرون می‌کشند ."
Editors
یخچال طبیعی هستند . میلیونها Rely که بر روی آب خود تکیه دارند .
همانند دریاهای گرم و گالاپاگوس ، جزایر گالاپاگوس یک تست تکاملی تکاملی را شکل می‌دهند .
" من احساس نامرئی می‌کنم " : دانشجویان بومی در مدارس عمومی ثبت‌نام می‌کنند .
advertisement
آقای پوتین بر موضع کرملین مبنی بر اینکه نیروهای آمریکایی حق قانونی برای بودن در سوریه ندارند ، تاکید کرد که آن‌ها نه توسط دمشق به عنوان نیروهای روسیه دعوت شدند و نه توسط شورای امنیت سازمان ملل مجاز شدند .
به گفته تحلیلگران ، تصمیم آمریکا برای عقب‌نشینی حداقل یک پیروزی تاکتیکی برای آقای پوتین است که در سپتامبر ۲۰۱۵ با هدف اولیه استقرار مجدد روسیه به عنوان قدرتی که باید در خاور میانه به حساب آید ، وارد سوریه شد .
کنستانتین فون Eggert ، یک مفسر سیاسی در ایستگاه تلویزیون مستقل روسی Dozhd ، گفت : " اکنون ، این واقعا ً خبر خوبی برای پوتین است . هدف اصلی پوتین از روز اول دخالت او ایجاد قدرت جهانی برای جلوگیری از تغییر رژیم بود . در این مورد موفق شده‌است ."
اما آقای پوتین هنوز هم با چالش‌هایی در سوریه مواجه است . او و سایرین خاطرنشان کردند که دولت اسلامی در حالی که اغلب پایین است ، همچنان یک نیروی چریکی بالقوه در منطقه شرقی است . با آمریکایی‌ها از این راه ، او آن مبارزه را به ارث خواهد برد ، که تا حد زیادی از حمایت از کنترل آقای اسد در بیشتر غرب سوریه خودداری کرده‌است .
او گفت : " دولت اسلامی در شام و شام شکست نخورده است . یوری Barmin ، یکی از اعضای شورای امور بین‌الملل روسیه که در امور خاورمیانه تخصص دارد ، گفت : " من مطمئن هستم که روس‌ها این را بسیار خوب می‌دانند . این کشور باید روسیه شود ."
وی گفت که حضور آمریکا همچنین به الحاق یک اتحاد کرد - عرب در شرق کمک کرد که احتمالا ً در غیاب آن‌ها از هم گسیخته‌است .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.