جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تصحیح ژوئن

۲,۱۴۳ بازديد
تصحیح : ۶ ژوئن ۲۰۱۸
به دلیل خطای ویرایش ، نسخه اولیه یک تصویر عکس با این مقاله محل برگزاری یک اعتراض علیه اجازه دادن به یک کشور بالکان همسایه برای استفاده از نام مقدونیه می‌شود. در تسالونیکی ، یونان ، و نه آتن بود .
چگونه یک Crackdown در MS - ۱۳ از دانش آموزان دبیرستان بی‌گناه شناخته شد
موزه مبارزه مقدونیه در اسکوپیه در سال ۲۰۱۱ تقریبا ً سه دهه پس از یک موسسه مشابه در یونان افتتاح شد .
اعتبار
رابرت Atanasovski / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
موزه مبارزه مقدونیه در اسکوپیه در سال ۲۰۱۱ تقریبا ً سه دهه پس از یک نهاد مشابه در Greece.Cred itRobert Atanasovski / خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
انتظار می‌رفت که نخست وزیران کشورهای متبوع خود در مورد پیش‌نویس توافقنامه که توسط وزرای خارجه خود به منظور نهایی کردن قرارداد قبل از نشست اتحادیه اروپا در روز ۲۸ ژوئن به پایان برسد ، بحث و گفتگو کنند . با این حال ، طبق گفته یکی از مقامات رسمی دولت یونان در روز جمعه ، که به خبرنگاران گفت احتمال معامله در روزه‌ای آینده در حال پسروی است ، بحث درباره جنبه‌های قانونی و فنی یک معامله بالقوه با دشواری زیادی در حال پیشرفت است .
در پاسخ به نقل از یک مقام در اسکوپیه توسط آژانس خبری IBNA نقل شد و اظهارات یونانی را به عنوان گمانه‌زنی شرح داد .
روز یکشنبه ، نخست‌وزیر Zoran Zaev از مقدونیه گفت که او " خوش بین " است و انتظار دارد که توافق شود که " خیلی زود " اعلام شود . چهارشنبه گذشته او گفت که هر معامله به رفراندوم در پاییز داده خواهد شد. او پس از اینکه همتای یونانی خود ، الکسیس Tsipras ، گفت که افزایش هم‌کاری میان کشورهای یونان و بالکان مانع از شکست کشورهای مانند ترکیه برای تسلط بر منطقه خواهد شد .
اما مخالفت شدید با سازش در یونان وجود دارد .
Panos Kammenos ، وزیر دفاع یونان و شریک ائتلاف راست آقای Tsipras ، گفته‌است که حزب او از یک راه‌حل پشتیبانی نمی‌کند که به ملت بالکان اجازه ادامه استفاده از نام مقدونیه می‌دهد . اما برخی سوال دارند که آیا آقای Kammenos در یک لحظه حساس برای یونان در خطر است ، که قرار است در ماه آگوست سومین کمک مالی بین‌المللی خود را خارج کند .
تبلیغ
بررسی‌های اخیر در یونان در مورد این موضوع نشان می‌دهد که مخالفت با حدود نیمی از کسانی که در اعتراض به اجازه دادن به ملت مقدونیه برای استفاده از نام خود ادامه داده‌اند در مقایسه با ۸ مورد از ۱۰ سال قبل در سال جاری کاهش داشته‌است . بررسی‌ها نشان می‌دهد که یونان ظاهرا ً در پی زوال اخیر روابط دو جانبه به احتمال بیشتری نسبت به اشغال احتمالی توسط ترکیه ، یک دشمن سنتی نگران است .
با این حال ، برای یونان ، علاوه بر نگرانی‌هایی در مورد تهدیدات بالقوه به قلمرو کشور ، مناقشه مقدونیه بر سر مسائل مربوط به هویت ، فرهنگ و تاریخ وارد می‌شود .
Yiannis Boutaris ، شهردار تسالونیکی ، در ماه مه توسط گروهی از ناسیونالیست‌های عرب مورد حمله قرار گرفت .
اعتبار
EPA از طریق Shutterstock
تصویر
The ،، شهردار تسالونیکی ، توسط گروهی از ملی‌گراها در طی رویدادی به یادبود in itEPA از طریق Shutterstock مورد حمله قرار گرفت .
منطقه یونانی مقدونیه ، مرکز پادشاهی اسکندر کبیر ، پادشاه باستانی یونان باستان بود . این منطقه پس از جنگ‌های بالکان در اوایل قرن بیستم و پس از دهه‌ها جنگ بین ترک‌ها ، یونانیان ، صرب‌ها ، و Bulgarians ساخته شد و حدود نیمی از این مناطق به بخشی از یونان تبدیل شدند و بیشتر آن‌ها به صربستان و بلغارستان رفتند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.