جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تصویری

۲,۰۸۶ بازديد
تصویر
شهروندان سوری در شهر of در ادلب Province.Cred itAaref Watad / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
بله ، فعلا ً. استفان de ، فرستاده سازمان ملل ، گفت که دولت ترامپ به درخواست یک روند صلح در ژنو بین دولت آقای اسد و رهبران میانه‌رو اپوزیسیون ادامه می‌دهد .
آقای اسد ، انگیزه کمی برای شرکت در این انتخابات دارد ، زیرا او برنده شده‌است . اما این می‌تواند در صورتی تغییر کند که ایالات‌متحده ، روسیه ، ایران ، ترکیه و کشورهای دیگر از زمان خریداری‌شده توسط منطقه غیر نظامی برای مذاکره در مورد مسیری به یک وضعیت نهایی قابل‌قبول برای آقای اسد ، استفاده کنند .
هدر Nauert ، سخنگوی وزارت امور خارجه ، در یک کنفرانس خبری در این هفته گفت : " یکی از چیزهایی که شما به طور فزاینده‌ای از سوی دولت ایالات‌متحده در هفته‌های آینده و چند ماه پیش از آن خواهید دید ، recommitment به روند ژنو است .
ماه گذشته ، جیم mattis ، وزیر دفاع گفت که هدف آمریکا " انتقال جنگ داخلی سوریه به روند ژنو است تا مردم سوریه بتوانند یک دولت جدید تشکیل دهند که توسط اسد رهبری نمی‌شود و به آن‌ها فرصتی برای آینده می‌دهد که اسد آن‌ها را انکار کرده‌است ."
اما در اکثر موارد ، دولت ترامپ شروع به صحبت در مورد تلاش برای حذف آقای اسد از دفتر کرده‌است . و هر چند که ایالات‌متحده به دنبال نقشی مهم در فرآیند صلح است، به امید شکل‌دهی نتیجه ، اهرم فشار کمتری برای انجام این کار نسبت به رقبای خود دارد .
Editors
برای محافظه‌کاران همجنس گرا ، دوران ترامپ بهترین و بدترین زمان‌ها بود .
" صاحب خود " ( Self Jets) - در انتظار "ویل Tailgate " ( Will Will )
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
تبلیغ
مداخله روسیه در سپتامبر ۲۰۱۵ ، نبرد قاطعانه در نفع آقای اسد بود ، به این دلیل که ایالات‌متحده مایل به خنثی کردن نقش نظامی مسکو در جنگ داخلی نبوده است . روسیه از روند صلح خود در پایتخت قزاقستان ، آستانه پشتیبانی کرده‌است .
ایران همچنین نقش نظامی و نظامی مهمی در سوریه ایفا کرده‌است . هزاران شبه‌نظامی شیعه را از لبنان ، افغانستان ، عراق و جاه‌ای دیگر آورده‌است تا نیروهای محاصره‌شده آقای اسد را تقویت کنند . این ماه میزبان جلسه‌ای با روسیه و ترکیه برای بحث در مورد یک توافق سیاسی برای پایان دادن به جنگ داخلی بود .
در هر صورت ، فرآیند ژنو منتقدان خود را داشته‌است . این مساله کمی در طول سال از زمانی که لیزا رومان ، مشاور سوریه در دوران دولت اوباما ، آن را یک " بازی " توصیف کرد ، به دست آمده‌است .
خانم رومی در یک مقاله نوشت : " اگر ما می‌خواهیم در سال‌های آتی شاهد ثبات بیشتری باشیم ، باید مسیر خود را تغییر دهیم . "
آمریکا قصد دارد در مورد دخالت ایران در سوریه چه کند ؟
روسای جمهور ایران ، ترکیه و روسیه در ماه جاری در ایران دیدار کردند تا درباره آینده استان ادلب بحث و گفتگو کنند .
اعتبار
*******ll Kudryavtsev / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
advertisement
Ranj Alaaldin ، یکی از تحلیلگران بروکینگز ، روز جمعه در یک مصاحبه گفت : " رژیم اسد صراحتا ً اعلام کرده‌است که قصد بازپس گرفتن کنترل کل کشور را دارد و شامل استان‌های حیاتی استراتژیک مانند ادلب می‌شود ."
او گفت که اعلام منطقه غیر نظامی به احتمال زیاد راهی برای مقابله با حمله بعدی آقای اسد و هم پیمانانش می‌باشد : " اکنون آمریکا فرصتی برای اطمینان از آمادگی کافی برای واکنش نشان دادن در صورت فروپاشی کامل این توافقنامه دارد ."
آیا منطقه غیر نظامی تلاش‌ها برای حل و فصل مذاکره برای جنگ داخلی سوریه را تجدید می‌کند ؟
شهروندان سوری در شهر of در استان ادلب زندگی می‌کنند .
اعتبار
Aaref Watad / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.