شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تکسی

۲,۱۰۳ بازديد
آلکسی Tsipras در پارلمان یونان رای اعتماد به نفس داد .
نخست‌وزیر آلکسی Tsipras در سخنرانی پرهیجان خود در پارلمان در روز سه‌شنبه اعلام کرد که دولت وی هنوز برای انجام این کار تلاش کرده‌است .
اعتبار
Petros Giannakouris / آسوشییتدپرس پرس
تصویر
نخست‌وزیر "الکسیس Tsipras " در سخنرانی پرهیجان خود در پارلمان در روز سه‌شنبه اعلام کرد که دولت وی هنوز برای "do.Cred itCreditPetros Giannakouris " ( Associated Press / )کار داشته‌است .
نویسنده : Niki Kitsantonis
۱۶ ژانویه ۲۰۱۹
lawmakers - ، نخست‌وزیر یونان ، در روز چهارشنبه از یک رای اعتماد به نفس در اواخر شب جان سالم به در برد .
آقای Tsipras روز یکشنبه پس از استعفای همسر جوانش خواهان کناره‌گیری شد و کشور را به آشفتگی سیاسی تازه و گمانه‌زنی در مورد انتخابات ناگهانی احتمالی تبدیل کرد .
نخست‌وزیر در رای‌گیری ۱۵۱ تا ۱۴۸ ، با حمایت قانونگذاران فراری از حزب اتحاد سابق - جناح راست یونان - و قانونگذاران مستقل ، از بین رفت . حزب Syriza آقای Tsipras ۱۴۵ کرسی در پارلمان ۳۰۰ نفره و حمایت یک نماینده مستقل دارد .
آقای Tsipras در سخنرانی خود در پارلمان در روز چهارشنبه از حمایت قانونگذاران درخواست کرده بود تا دولت او بتواند برای رهایی کشور از فشار خارجی ، ضعف اقتصادی و تسلط نخبگان فاسد هم‌کاری کند . وی گفت : " پارلمان یونان به ثبات رای داد ."
advertisement
وی افزود که دولت دوره خود را " با تنها دغدغه پرداختن به نیازها و خواسته‌های مردم یونان " تکمیل خواهد کرد .
رقیب او ، رهبر حزب محافظه‌کار جدید دموکراسی ، Kyria******* Mitsotakis ، روز چهارشنبه آقای Tsipras را به مجبور کردن اقدامات ریاضت اقتصادی در یونان متهم کرد و گفت که رای‌گیری برای حمایت از نخست‌وزیر برابر با تصویب " وضعیت shipwrecked کشور در طول چهار سال گذشته " خواهد بود .
او گفت : " انتخابات تنها راه‌حل برای کشور است که به پیش برود ."
آقای Tsipras اصرار داشت که تا اکتبر ، زمانی که دوره چهار ساله آن به پایان برسد ، دولت او در قدرت باقی خواهد ماند .
با این وجود تحلیلگران معتقدند که او احتمالا ً انتخابات را زودتر فرا خواهد خواند . آن‌ها بر مشکلاتی تاکید دارند که دولت اقلیت در تصویب قوانین و تاثیر منفی احتمالی بر بازارهای مالی خواهد داشت .
مجتبی رحمان ، مدیر عامل اروپا در گروه اورآسیا ، که یک شرکت مشاوره‌ای مستقر در لندن است ، گفت : " متاسفانه بی‌ثباتی سیاسی تنها به عنوان طلبکاران و بازارهای اتحادیه اروپا در حال ارزیابی تمایل دولت برای ادامه اصلاحات است .
advertisement
حسابرسان خارجی قرار است هفته آینده در یونان برای بررسی پس از نجات اقتصادی ملاقات داشته باشند و انتظار می‌رود که مذاکرات بر روی مشکلات دیرپای بانک‌های یونانی و وام‌های nonperforming و نیز مالیات متمرکز شوند .
کاتالیزور برای مبارزه با دولت آقای Tsipras پیشنهاد تغییر نام کشور همسایه مقدونیه بود . یونان مدت‌ها بود که مقدونیه را از پیوستن به ناتو منع کرده بود و اصرار داشت که نام کشور ادعاهای ارضی را به منطقه یونانی به نام مقدونیه می‌آورد .
سال گذشته ، دو کشور توافق‌نامه‌ای برای مقدونیه امضا کردند تا نام خود را به مقدونیه شمالی تغییر دهند . پارلمان مقدونیه تغییر نام هفته گذشته را تصویب کرد و پارلمان یونان در روزه‌ای آینده آن را بررسی خواهد کرد .
اما تغییر پیشنهاد شده به حد کافی برای بسیاری از مردم ، از جمله یونانیان مستقل ، که آن را در ترک دولت نقل کرده‌اند ، چندان دور نخواهد بود . هزاران نفر به خیابان‌های آتن و دیگر شهرها هجوم بردند تا به این توافق سال گذشته اعتراض کنند و تظاهرات روز یکشنبه برنامه‌ریزی شده‌است .
برخی از مردم فراتر از اعتراض رفته‌اند . این هفته ، یک افسر بازنشسته نیروی دریایی ۶۳ ساله به اتهام ارسال پیام‌های تهدید کننده به یک مقام دولتی در توافق‌نامه مقدونیه دستگیر شد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.