سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

جنگ افغانستان

۲,۰۷۷ بازديد
اما ایالات‌متحده هنوز در حال جنگ در افغانستان است ، جایی که آقای ترامپ وعده داده‌است که هیچ وقت artificial برای خروج نیروها علیه طالبان انعطاف‌پذیر تعیین نکرده است . و خلبانان آمریکایی و نیروهای عملیات ویژه پس از جنگ شبه نظامیان با دولت اسلامی ، القاعده و گروه الشباب از سوریه به یمن به سومالی ادامه می‌دهند .
اما با وجود تنش‌های موجود در شبه‌جزیره کره در طول سال گذشته ، فرماندهان نظامی آمریکا و مقامات ارشد دفاعی در مورد این که آیا ۱۶ سال جنگ ضد شورشی آمادگی ارتش را برای جنگ جهانی قدرت‌های بزرگ آماده کرده‌است ، نگران هستند .
مقامات پنتاگون می‌گویند که نیاز به انجام هر دو جنگ با شورشیان و آماده‌سازی برای جنگ احتمالی در بین قدرت‌های بزرگ - در حال فشار دادن به ارتشی است که قبلا ً کشیده شده‌است . علاوه بر آن ، عدم اطمینان ناشی از بودجه پنتاگون از سال ۲۰۱۱ ، هنگامی که محدودیت هزینه‌های اجباری به جای گذاشته شد .
کنگره قادر به تصویب لایحه هزینه‌ها نبوده و روز جمعه دولت فدرال بار دیگر در آستانه تعطیلی قرار گرفت . آقای mattis ، در سخنرانی خود در روز جمعه ، هدف خود را به حیله‌های مربوط به بودجه اختصاص داد .
او گفت : " تا آنجا که ۱۶ سال گذشته سخت بوده‌است ، هیچ دشمنی در این زمینه برای آسیب رساندن به آمادگی ارتش آمریکا بیش از تاثیر ترکیبی هزینه‌های دفاعی قانون کنترل بودجه ، و نه مورد از ۱۰ سال گذشته تحت قطعنامه ‌های مستمر ، هدر دادن مقادیر فراوان دلارهای مالیات دهندگان ارزشمند ، عمل کرده‌است ."
در بیانیه‌ای که توسط دولت بریتانیا منتشر شد ، آمده‌است که در حالی که ائتلاف جهانی علیه دولت اسلامی پیشرفت کرده‌است ، " ما نباید خطر تهدیدی را که ایجاد می‌کنند از دست بدهیم ."
در این بیانیه گفته شده‌است : " حتی بدون منطقه ، این گروه " تهدیدی برای آن‌ها باقی خواهد ماند ."
برای بیشتر روز ، به نظر می‌رسید که کاخ سفید با حرکت ناگهانی اقای ترامپ ، فلج شده‌است . تا اواخر روز چهارشنبه ، برای دفاع از عواقب عقب‌نشینی سربازان ، یا توضیح دادن آنچه که استراتژی آمریکا در سوریه زمانی که نیروهای آمریکایی باقی مانده‌اند را توضیح دهد .
آقای ترامپ در طی مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه قول داد و از آن زمان به دنبال راهی برای خروج بوده‌است .
اعتبار
سارا Silbiger / نیویورک‌تایمز
تصویر
آقای ترامپ در طی مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه قول داد و او به دنبال راهی برای خروج از since.Cred itSarah / نیویورک‌تایمز بوده‌است .
یک مقام ارشد کاخ سفید در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران گفت که اظهارات قبلی آقای بولتون و سایر مقامات ارشد مبنی بر اینکه آمریکا در سوریه خواهد ماند اهمیتی ندارد زیرا به عنوان رئیس‌جمهور ، آقای ترامپ می‌تواند هر کاری که می‌خواهد انجام دهد .
این مقام که کاخ سفید گفت : " او باید این کار را بکند ، اما این حق اوست ."
این مقام به همه سوالاتی در مورد اینکه عقب‌نشینی به پنتاگون ادامه خواهد داد ، اشاره کرد . در پنتاگون ، گزارشگران از مقامات برای شفاف‌سازی سوال کردند ، تنها باید به آن‌ها گفته شود که هیچ چیزی وجود ندارد .
این تصویر ، تصویر داستانی بود که از کنترل خارج می‌شد ، و یک ارتش با تعجب فرمانده آن را غافلگیر کرد .
advertisement
یکی از مقامات وزارت دفاع پیشنهاد کرد که آقای ترامپ می‌خواهد توجه خود را از مشکلات قانونی رو به افزایش خود منحرف کند : تحقیقات روسیه ؛ حکم وکیل شخصی سابق ، مایکل دی . کوهن در یک رسوایی مالی برای خرید سکوت دو زن که گفته بودند با او رابطه داشته‌اند و مشاور امنیت ملی سابق او ، مایکل تی . فلین ، که به شدت توسط یک قاضی فدرال برای دروغ گفتن به بازرسان مورد انتقاد قرار گرفت .
خانم پلوسی در بیانیه‌ای آنچه را که او به عنوان " اعلامیه عجولانه " توصیف کرده بود، مورد تمسخر قرار داد و خاطرنشان کرد که آن روز پس از اعتراف " او یک نماینده خارجی ثبت‌شده برای کشوری با منافع روشن در مناقشه سوریه " بود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.