جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

جنگ با کره

۲,۱۴۹ بازديد
ارتش به آرامی به دنبال آخرین اقامتگاه خود گشت : جنگ با کره‌شمالی
ویدیو
۰ : ۳۵
حمله به یک تهاجم خارجی
Paratroopers و ۸۲ در طی یک تمرین پرش طول شب در پایگاه نیروی هوایی Nellis ، نی و . در December.Cred itCreditB . مک‌دونالد
توسط هلن کوپر ، اریک اشمیت ، توماس گیبونز و جان Ismay
۱۴ ژانویه ۲۰۱۸
واشنگتن - در سراسر ارتش ، افسران و نیروهای نظامی در حال آماده شدن برای جنگی هستند که امیدوارند آن فرا نرسد .
در ماه گذشته در فورت براگ در کارولینای شمالی ، ترکیبی از ۴۸ هلیکوپتر آپاچی و بالگردهای cargo Chinook در تمرینی انجام شدند که نیروهای حرکت و تجهیزات را تحت آتش توپخانه زنده به اهداف تهاجمی تمرین می‌کرد . دو روز بعد ، در آسمان بالای نوادا ، ۱۱۹ سرباز از بخش ۸۲ هوابرد ارتش ، تحت پوشش تاریکی در اقدامی که تهاجم خارجی را شبیه‌سازی کرد ، از هواپیماهای باربری هوایی C - ۱۷ خارج شدند .
ماه آینده ، در پست‌های ارتش در سراسر ایالات‌متحده ، بیش از ۱۰۰۰ سرباز ذخیره در حال تمرین این هستند که چگونه به اصطلاح "مراکز بسیج " که نیروهای نظامی را به خارج از کشور حرکت می‌دهند ، راه‌اندازی کنند . و شروع ماه آینده با المپیک زمستانی در شهر کره‌جنوبی of ، پنتاگون قصد دارد تا نیروهای عملیات ویژه بیشتری را به شبه‌جزیره کره بفرستد ، گامی اولیه به سوی آنچه که برخی از مسئولان در نهایت می‌توانستند تشکیل یک نیروی کار مبتنی بر کره را مشابه انواع جنگ در عراق و سوریه باشند . دیگران گفتند که این برنامه به شدت مربوط به تلاش‌های ضد تروریستی است .
در دنیای نظامی آمریکا ، جایی که برنامه‌ریزی احتمالی یک شعار در ذهن هر افسر گرفته می‌شود ، این حرکات به ظاهر بخشی از دوره‌های آموزش دفاع استاندارد و چرخش‌های گله هستند . اما حوزه و زمان مانورها نشان می‌دهد که تاکید مجدد بر روی آوردن آمادگی نظامی کشور برای آنچه که می‌تواند در افق با کره‌شمالی باشد را پیشنهاد می‌دهد .
advertisement
وزیر دفاع ، جیم mattis و ژنرال جوزف اف . Dunford پسر رئیس ستاد مشترک ارتش هر دو به شدت برای استفاده از دیپلماسی برای رسیدگی به جاه‌طلبی‌های هسته‌ای پیونگ یانگ بحث می‌کنند . آقای mattis در ماه اوت گفت که جنگ با کره‌شمالی " فاجعه‌بار " خواهد بود اما مقامات ارشد پنتاگون و فرماندهان ارشد در مصاحبه‌ها گفته‌اند که این تمرین‌ها تا حد زیادی نشان‌دهنده پاسخ نظامی به دستورها آقای mattis و روسای سرویس هستند تا برای هر گونه اقدام احتمالی نظامی در شبه‌جزیره کره آماده باشند .
سخنان رئیس‌جمهور ترامپ ، رهبران ارشد ارتش و نیروهای نظامی را ترک کرده‌است و متقاعد شده‌است که آن‌ها باید برنامه‌ریزی عملیاتی خود را تسریع کنند .
در یک سخنرانی در ماه سپتامبر در سازمان ملل ، آقای ترامپ قول داد که اگر ایالات‌متحده آمریکا را تهدید کند به طور کامل کره‌شمالی را نابود کند و او را به عنوان " دیوانه آمریکایی دیوانه آمریکایی " مورد تمسخر قرار دهد .
Editors
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
" سند A " : این که مک McKinsey چگونه در یک پرونده رشوه Entangled کار می‌کند .
۱۰۰ کتاب مهم سال ۲۰۱۸
در طی ۸۲ و دومین ورزش در نوادا در ماه گذشته ، سربازان ارتش در حال حرکت چتربازان در هلیکوپتر و توپخانه ، سوخت و مهمات در اعماق آنچه که به عنوان دشمن lines.Cred itu نامیده شد ، تمرین کردند . اس . ارتش
سخنرانی آقای ترامپ پس از تلاش تازه در تشنج‌زدایی بین پیونگ یانگ و سئول ، سرد شد . در مصاحبه هفته گذشته با وال استریت ژورنال ، آقای ترامپ به نقل از آقای ترامپ نقل کرد : " من احتمالا ً رابطه بسیار خوبی با کیم جونگ اون دارم ، " علی‌رغم توهین عمومی متقابل آن‌ها . اما رئیس‌جمهور در روز یکشنبه گفت که ژورنال به او گفته بود که احتمالا ً " اگر بخواهد رابطه خوبی داشته باشد" .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.