چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

جولیانی

۱,۹۵۱ بازديد
جولیانی می‌گوید که مذاکرات برای برج ترامپ در مسکو تا سال ۲۰۱۶ ادامه دارد .
رادولف دبلیو . جولیانی ، وکیل ترامپ ، گفت که آقای ترامپ به خاطر می‌آورد که بحث‌هایی در مورد ساخت برج ترامپ در مسکو " از همان روزی که به روزی که من برنده شدم ، ادامه داشت ."
اعتبار
ارین Schaff برای نیویورک‌تایمز
تصویر
رادولف دبلیو . جولیانی ، وکیل ترامپ ، گفت که آقای ترامپ به خاطر می‌آورد که بحث‌هایی در مورد ساخت برج ترامپ در مسکو " از همان روزی که من به روزی که برنده شدم ، در نظر گرفته شد " .
مگی Haberman و مایکل اس . اشمیت
۲۰ ژانویه ۲۰۱۹
رادولف دبلیو . جولیانی ، وکیل شخصی ترامپ ، در روز یکشنبه گفت که بحث‌هایی در مورد ساخت برج ترامپ در مسکو تا انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ ، ماه‌ها بیشتر از آنچه قبلا ً تایید شده بود ، به طول انجامید .
آقای Giuliani در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز گفت که آقای ترامپ یک سری از گفتگوها را با وکیل سابق خود ، مایکل دی ، به خاطر می‌آورد . کوهن در مورد پروژه در طی این مبارزه .
او افزود : " او نمی‌تواند تاریخی را که به پایان رسیده را به شما بگوید . او افزود : " هیچ ورودی یا log های تلفن وجود ندارد که جزئیات را نشان دهد .
" بهترین کاری که او می‌توانست انجام دهد این است که " ما در مورد آن صحبت کردیم ، من می‌دانستم که او با آن رقابت می‌کند ، من واقعا ً توجه زیادی به آن نکردم . " وی افزود که آقای ترامپ به خاطر می‌آورد : " از همان روزی که من اعلام کردم که برنده شوم ، تمام شد . "
تبلیغ
این نظرات بیشتر یک جدول زمانی رو به رشد برای مذاکرات را گسترش دادند . آقای کوهن به کنگره گفت که مذاکرات در ژانویه ۲۰۱۶ ، قبل از اولین انتخابات ریاست‌جمهوری پایان یافت ، اما بعدا ً در یک توافق درخواست ، او گفت که تا اواخر ژوئن ۲۰۱۶ ، بعد از اینکه آقای ترامپ نامزد ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه شد ، ادامه دادند . سپس آقای Giuliani در مصاحبه‌ای با ABC در ماه گذشته اشاره کرد که مذاکرات احتمالا ً تا روز انتخابات به طول انجامید ، اگرچه او نسبت به روز یکشنبه کم‌تر خاص بود .
این اظهارات همچنین در میان ریزش یک گزارش جنجالی از سوی BuzzFeed نیوز به وجود آمد که نشان می‌داد آقای ترامپ به شخصه به آقای کوهن دستور داده‌است تا در مورد این که چه مدت صحبت‌های طولانی در مورد پروژه پیشنهادی با کمپین آقای ترامپ برای رئیس‌جمهور همپوشانی داشته‌است ، به کنگره دروغ بگوید .
آقای Giuliani این ادعا را رد کرد ، و سخنگوی مشاور ویژه که در حال بررسی امکان تبانی در مبارزات احتمالی بین تیم آقای ترامپ و مقامات روس ، رابرت اس . مولر ۳ ، این گزارش را " نادرست " خواند .
آقای Giuliani اذعان کرد که ممکن است آقای ترامپ پیش از شهادت کنگره با آقای کوهن صحبت کند ، اما او گفت که موکلش هرگز به آقای کوهن دستور دروغ گفتن نداده است .
آقای Giuliani گفت زمانی که آقای کوهن به کنگره گفت که این پروژه در ژانویه ۲۰۱۶ به پایان رسیده ، آقای ترامپ به سادگی این پاسخ را پذیرفته بود .
Editors
طالبان با " مبارزه من " : با افراد هنگ بعد از گذشت زمان چه کار باید بکنند ؟
یک انقلاب آرام : زنان بیشتری در آفریقای غربی محافظه‌کار طلاق می‌گیرند
سوسک ببر پیرایشگر ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد .
تبلیغ
آقای Giuliani گفت : " رئیس‌جمهور نتوانست دقیقا ً آن روز را به شما بگوید که آن روز شروع شد و روز دقیقا ً پایان‌یافته است؛ او به یاد می‌آورد که شروع شده‌است و او به یاد می‌آورد که این کار پایان‌یافته است .
مقامات ترامپ در ابتدا این پروژه را به عنوان استانی از آقای کوهن و به سادگی در مرحله بحث توصیف کرده بودند . اما آقای ترامپ یک نامه nonbinding برای این پروژه امضا کرده بود .
اواخر سال گذشته ، آقای کوهن برای دروغ گفتن به کنگره به جرم دروغ گفتن اقرار کرد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.