پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

خبر پنجشنبه

۲,۱۲۶ بازديد
اخبار روز پنج شنبه تغییرات گسترده در ارتش چین ، یک گام اساسی به جلو در برنامه آقای Xi برای تغییر تمرکز خود از ارتش‌های سنتی سرزمین به یک مجموعه انعطاف‌پذیرتر و منسجم از نیروها نشان داد . برنامه‌ریزی و هزینه‌های نظامی چین به طور فزاینده‌ای بر مناقشات ارضی در دریای جنوب چین و در آب‌های نزدیک ژاپن متمرکز شده‌است .
به گزارش خبرگزاری رسمی ژینهوا ، آقای Xi به جمع بیش از ۲۰۰ افسر ارشد نظامی گفت که تغییرات برنامه‌ریزی‌شده سال‌ها طول خواهند کشید و برای اطمینان از اینکه ارتش آزادی‌بخش مردم می‌تواند مسئولیت‌های پیچیده و گسترده خود را بر عهده بگیرد ضروری است .
اما تا کنون تلاش‌ها برای اصلاح شیوه‌ای که ارتش اجرا می‌کند به دلیل قدرت مستحکم نیروهای زمینی که بر هفت منطقه نظامی تسلط دارند ، و نیز پیچیدگی محض سازماندهی مجدد یک نیروی بیش از دو میلیون بوده‌است.
وضع واقعیت اصلاحات نظامی برای آقای Xi پیروزی سیاسی خواهد بود ، کسی که از زمان رسیدن به قدرت در نوامبر ۲۰۱۲ یک مبارزه شدید علیه فساد را اجرا کرده‌است که ده‌ها افسر ارشد نظامی را از بین برده‌است . آن‌ها شامل دو معاون پیشین کمیسیون مرکزی ارتش ، Gens بوده‌اند . Guo Boxiong و ژو Caihou .
این اختلاس نظامی را با افزایش سریع بودجه‌های دفاعی ، روغن‌کاری کرد . براساس تحقیقات اخیر اداره تحقیقات کنگره ، در دهه تا ۲۰۱۴ ، پس از این که تورم به حساب می‌آید ، بودجه رسمی ارتش چین به طور متوسط ۹.۵ درصد رشد داشته‌است . این بودجه در سال جاری ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت و به ۱۴۵ میلیارد دلار می‌رسد . اما بسیاری از تحلیلگران خارجی می‌گویند که هزینه واقعی نظامی چین بالاتر است .
با وجود رد سنتی پکن از آنچه که آن را امپریالیسم و استیلای آمریکا می‌نامد ، برخی کارشناسان چینی بر این باورند که زمان آن رسیده‌است که نیاز به امکانات نظامی خارجی را مورد تجدید نظر قرار دهند . Xi Jinping ، overhaul از نیروهای نظامی چین را اعلام کرد .
رئیس‌جمهور Xi Jinping از چین در تریبون ، با گارد احترام ارتش آزادی‌بخش People's در پکن در September.Cred itCreditRolex Dela
پکن - رسانه‌های خبری که تحت حمایت دولت چین قرار دارند روز پنج شنبه گزارش دادند که Xi Jinping ، رئیس‌جمهور چین ، بازسازی عمده‌ای از ارتش کشور را اعلام کرده‌است و طرح‌هایی را برای ایجاد سیستم‌های فرماندهی جدید که قصد دارند تا زمینی ، هوایی و دریایی را به ارتش آزادی‌بخش مردم more تبدیل کنند ، طرح‌ریزی کرده‌است .
به گزارش خبرگزاری رسمی ژینهوا ، آقای Xi به جلسه‌ای با بیش از ۲۰۰ افسر ارشد نظامی گفت که این تغییرات سال‌ها طول خواهند کشید و برای اطمینان از اینکه ارتش آزادی‌بخش مردم می‌تواند مسئولیت‌های پیچیده و گسترده خود را بر عهده بگیرد ضروری است .
آقای Xi که رئیس کمیسیون نظامی مرکزی است که بر نیروهای مسلح نظارت دارد ، گفت : " دفاع ملی و توسعه نظامی نقطه شروع جدید و تاریخی هستند ."
به نقل از او : " تشویق ترکیب نیروها برای تبدیل شدن به وسیع‌تر ، یکپارچگی و انعطاف‌پذیر بودن، " او به نقل از او گفت : " بر روی زمین بلند استراتژی آینده برای رقابت نظامی تمرکز کنید ."
آقای Xi ریاست جلسه سه‌روزه خود را بر عهده داشت که روز سه‌شنبه برای بحث و گفتگو درباره تجدید امنیت نظامی افتتاح شد و گامی مهم در برنامه‌اش برای تغییر تمرکز ارتش چین از ارتش‌های سنتی سرزمین و مناطق نظامی به یک سری نیروهای انعطاف‌پذیر و منسجم که می‌تواند خواسته‌های دریایی کشور و منافع خارجی را افزایش دهد ، اشاره کرد . برنامه‌ریزی و هزینه‌های نظامی چین به طور فزاینده‌ای بر مناقشات ارضی در دریای جنوب چین و در آب‌های نزدیک ژاپن متمرکز شده‌است .
در یک رژه نظامی در پکن در Sep. ۳ ، آقای Xi اعلام کرد که ارتش آزادی‌بخش خلق چین ، که شامل نیروی دریایی ، نیروی هوایی و نیروهای موشک بالستیک است، تعداد پرسنل خود را در سال‌های آتی به ۳۰۰، ۰۰۰ نفر کاهش می‌دهد . در حال حاضر حدود ۱.۴ میلیون عضو ارتش نیروهای زمینی هستند .
در نوامبر ۲۰۱۳ ، رهبران حزب کمونیست برنامه تغییراتی را تصویب کردند که شامل تغییر ساختار ارتش می‌شد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.