پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

خطر کم

۲,۱۳۳ بازديد
چین , چین و فیلیپین ائتلاف نظامی تشکیل می‌دهند
تفنگداران در طول تمرینات مشترک با ایالات‌متحده در این هفته در استان باستانی فیلیپین .
اعتبار
خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
تفنگداران از فیلیپین در طی تمرینات مشترک با ایالات‌متحده در استان باستان این عکس را بر روی فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
نوشته پینک فلوید
آوریل ۲۰۰۹
باب
مانیل
توافقی که به ایالات‌متحده اجازه می‌دهد تا تسهیلاتی را در پنج پایگاه نظامی فیلیپین بسازد , سربازان آمریکایی , هواپیماها و کشتی‌های آمریکایی را در طول چند دهه در سراسر جزیره پخش خواهد کرد .
تمرین‌های نظامی مشترک این هفته و رسیدن وزیر دفاع اشتون ب . کارتر روز چهارشنبه به دو کشور اجازه خواهد داد تا روابط خودمانی خود را نشان دهند و شامل رویداده‌ای غنی از نمادگرایی نظامی خواهند بود .
کارتر برای نظارت بر شلیک یک سیستم موشکی دوربرد برنامه‌ریزی شده‌است , که اگر مورد نیاز باشد تمام ادعاهای دریایی فیلیپین را در دریای جنوب چین پوشش دهد , هر چند ایالات‌متحده تایید نکرده است که موشک‌ها در اینجا مستقر خواهند شد .
تبلیغات
تحلیلگران می‌گویند که حضور آمریکایی‌ها در اینجا می‌تواند توازن قدرت را در این بخش از دریای جنوب چین کج کند .
فیلیپین در حال حاضر از ادعاهای خود در دریا با دو سرباز گارد ساحلی که تقریبا ً دو ساله است دفاع می‌کند که گاهی اوقات قطع می‌شود و دو جنگنده جنگنده . این امر به چین اجازه می‌دهد تا قلمرو را کنترل کند, جزایر مصنوعی بسازد و ماهیگیران فیلیپینی را با خطر کمی تعقیب کند .
توافق جدید می‌تواند آن را تغییر دهد .
گرگوری بی . ب . " فقط توانایی اعمال هر گونه هزینه , برای هر نوع شناور در سایت , نیروهای چینی را مجبور می‌کند تا تصمیم بگیرند که چقدر می‌خواهند در یک فعالیت خاص شرکت کنند . "
امضا برای مترجم
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .
ثبت‌نام
چین با حمله به ایالات‌متحده در دریای جنوب چین به توافق پاسخ داده‌است و از جمله ایالات‌متحده برای توصیف اقدامات چین در آنجا استفاده کرده‌است .
چین که ادعا می‌کند بیشتر دریای چین جنوبی است , تاکید کرده‌است که هر گونه درگیری باید توسط کشورهای منطقه حل شود نه قدرت‌های خارجی .
تبلیغات
فیلیپین از زمان جنگ جهانی دوم یک شریک استراتژیک با ایالات‌متحده بوده و یکی از قدیمی‌ترین متحدان آمریکا در آسیا است . برای دهه‌ها , این تیم میزبان پایگاه‌های نظامی آمریکا در پایگاه هوایی آمریکا و کلارک پایگاه هوایی کلارک بود.
اما در موجی از احساسات ملی , قانونگذاران فیلیپینی ارتش آمریکا را از کشور اخراج کردند . سال‌ها روابط نظامی به دنبال آن , با این که دو کشور در سال‌های اخیر بر سر مسائل مربوط به ادعاهای چین در دریای جنوب چین با هم متحد شده‌اند , که شامل بیش از ۸۰ درصد از منطقه انحصاری اقتصادی انحصاری فیلیپین در آب‌های آزاد فیلیپین است .
" کارتر کارتر " هفته گذشته گفت که آمریکا همچنین حدود ۱۴۰ میلیون دلار کمک نظامی به فیلیپین ارائه خواهد کرد تا در جهت بهبود قایق‌های گشتی کشور و همچنین عملیات نظارت بدون سرنشین که می‌تواند بر جزایر تحت کنترل فیلیپین در دریای جنوب چین نظارت کند , استفاده شود .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.